fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Δελτία Τύπου

«Μέσα σε ένα απρόβλεπτο οικονομικό περιβάλλον, η Πολιτεία μας ζητά να αλλάξουμε αυτοκίνητο, επιδοτώντας μόνο το ηλεκτρικό και το υβριδικό όχημα, που ναι μεν είναι τεχνολογικά άρτιο, οικονομικά όμως είναι απρόσιτο για τον επαγγελματία αυτοκινητιστή. Το πιο δίκαιο θα ήταν μια αναλογική επιδότηση για όλους τους τύπους αυτοκινήτου, ανεξαρτήτου κινητήρα (πετρελαιοκίνητα, φυσικό αέριο κλπ.).

Με τον Υφυπουργό Οικονομικών αρμόδιο για τη δημοσιονομική πολιτική, κ. Θεόδωρο Σκυλακάκη, συναντήθηκε το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Στην συνάντηση, συζητήθηκαν όλα τα –οικονομικά- ζητήματα που αφορούν τον κλάδο μας και ειδικότερα:

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή συνάντηση μεταξύ των κ.κ. Γιώργου Γιαννή (καθηγητής του Ε.Μ.Π.), του πρώην αντιδημάρχου Αθηναίων, συγκοινωνιολόγου κ. Ακριτίδη και του Διευθυντή του Πολιτικού Γραφείου Δημάρχου Αθηναίων κ. Επαμεινώνδα Μούτσιο με την διοίκηση του ΣΑΤΑ. Θέμα συζήτησης ήταν το έργο ανάπλασης ΄΄Μεγάλος Περίπατος΄΄ και οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν προκειμένου να συνεχιστεί χωρίς παρεμποδίσεις το έργο των Ταξί. Η συζήτηση έγινε μέσα σε άριστο κλίμα και τα δεδομένα που υπάρχουν αυτή την στιγμή έχουν ως εξής:

Πραγματοποιήθηκε χθες συνάντηση μεταξύ του Υφυπουργού Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη και του προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου. Η ατζέντα της συζήτησης περιελάμβανε όλη την τρέχουσα επικαιρότητα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος των Ταξί. Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ εξήγησε στον Υφυπουργό ότι η ύφεση στον κλάδο των ταξί δεν είναι αποτέλεσμα μόνο της πανδημίας. Είχε αρχίσει πολύ νωρίτερα, από το Νοέμβριο του 2019, όταν οι βασικοί πελάτες (πολίτες με χαμηλό εισόδημα και εργαζόμενοι) δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις. Η έλλειψη κοινωνικής πολιτικής στερεί από τα Ταξί ένα μεγάλο μέρος του πελατολογίου του. Για την ηλεκτροκίνηση και την Ανάπλαση του Ιστορικού Κέντρου ο κ. Λυμπερόπουλος ανέφερε:

 

Σχετ.: Ο ν. 4690/2020 (Α' 104) με θέμα «Κύρωση: α) της από 13.4.2020 Π.Ν.Π. «Μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις» (A 84) και β) της από 1.5.2020 Π.Ν.Π. «Περαιτέρω μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την επάνοδο στην κοινωνική και οικονομική κανονικότητα» (Α'90) και άλλες διατάξεις».

Η δήλωση που ακολουθεί είναι μια απάντηση σε όλους αυτούς που αρέσκονται να κάνουν σενάρια επιστημονικής φαντασίας και να δημιουργούν –έντεχνα- προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν.

Από τα τέλη Ιουνίου ξεκινά στην Αθήνα μία από τις μεγαλύτερες αστικές παρεμβάσεις στην ιστορία της πόλης. Ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας συνολικού μήκους 6,8 χλμ, φιλοδοξεί να γίνει σημείο αναφοράς για την ελληνική πρωτεύουσα. Με την ολοκλήρωση του έργου, ενοποιείται το ιστορικό κέντρο και αποδίδεται στους πολίτες ελεύθερος δημόσιος χώρος 50.000 τ.μ.

 

Στο χθεσινό Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α συζητήθηκαν όλα τα τρέχοντα ζητήματα του κλάδου μας. Ενημερώθηκε το Συμβούλιο για το περιεχόμενο των συζητήσεων του προεδρείου με το Υπουργείο Μεταφορών και το Υπουργείο Οικονομικών, καθώς και τα αιτήματα που έχουν σταλεί με την μορφή υπομνήματος σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες.

 

Παρατείνεται αυτοδικαίως έως και την 31η Ιουλίου 2020 η ισχύς των ειδικών αδειών οδήγησης Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) αυτοκινήτων των οποίων η λήξη έχει προσδιοριστεί σε ημερομηνία εντός του χρονικού διαστήματος από τις 16.03.2020 έως και τις

Σε απάντηση της από 5/5//2020 και με αριθμ. πρωτ. 1521 επιστολής σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά από εσωτερική διαβούλευση με τις εταιρίες μέλη μας, η θέση μας έχει ως ακολούθως:

Μέτρα τήρησης αποστάσεων κατά τις μετακινήσεις των μαθητών δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων και τροποποίηση των μέτρων προστασίας σε επιβατηγά οχήματα δημόσιας και ιδιωτικής χρήσης.

 

Η εβδομάδα που διανύουμε έβγαλε με τον κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο, αυτό που μας διακατέχει πρώτα ως λαό και μετά ως ταξιτζήδες. Με την ίδια ευκολία ισοπεδώνουμε τα πάντα, με την ίδια ευκολία μεγαλοποιούμε τα πάντα. Η επόμενη μέρα θα είναι διαφορετική και δύσκολη για όλο τον κόσμο. Το ίδιο ισχύει και για το ταξί. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας δεν είναι καινούργια και σίγουρα δεν είναι άγνωστα. Η υγειονομική κρίση δημιούργησε ακόμη περισσότερα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν καταθέτουμε τα όπλα.      

 

1. Με σκοπό την προστασία των επιβατών και του οδηγού των Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) οχημάτων έναντι του κορωνοϊού COVID-19, επιτρέπεται, σε εθελοντική και προσωρινή βάση, η τοποθέτηση διαχωριστικού προστασίας στα ανωτέρω οχήματα, για την περαιτέρω εξασφάλιση των επιβαινόντων και την αποφυγή της διάδοσης και διασποράς του COVID-19.

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η απόφαση με τους κανόνες λειτουργίας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς , προς περιορισμό της διασποράς του κορωναϊού COVID-19

Πραγματοποιήθηκε σήμερα συνάντηση του Υφυπουργού Μεταφορών κ. Κεφαλογιάννη με τον Πρόεδρο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. κ. Κασιδιάρη και τον Ταμία του Σ.Α.Τ.Α. κ. Μαραγκάκη, με θέμα την άδικη απόφαση για τη μεταφορά ενός μόνο ατόμου με ταξί, αλλά και την –προς έκδοση– εγκύκλιο για το προστατευτικό διαχωριστικό ασφαλείας.

Η χθεσινή ανακοίνωση για τη δυνατότητα μεταφοράς ενός μόνο επιβάτη με ταξί, εξέπληξε δυσάρεστα όχι μόνο τον κλάδο μας, αλλά και το επιβατικό κοινό. Είναι αδιανόητο να μην μπορούν να μπουν στο ίδιο ταξί μέλη της ίδιας οικογένειας.

«ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος» 
Σελίδα 1 από 48

ΚΑΙΡΟΣ