Ο κλάδος των Ταξί διαχρονικά συνεργάζεται με όλες τις κυβερνήσεις, προκειμένου να πετύχει την λύση των προβλημάτων που κάθε φορά παρουσιάζονται. Η διοίκηση της Ομοσπονδίας (με πλειοψηφίες που αγγίζουν το 75%) στοχεύει μόνο στην ανάπτυξη των ταξί και στην καλύτερη παροχή υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.
Η Ενεργοποίηση του Ψηφιακού Μητρώου των Επιβατικών Ιδιωτικής Χρήσης (Ε.Ι.Χ.) ήταν κάτι που αναμενόταν εδώ και 18 μήνες. Στο Ν.4530/2018 προβλεπόταν όλες οι διαδικασίες για το συγκεκριμένο έργο. Από τον περασμένο Ιούνιο είχαν ολοκληρωθεί όλες οι σχετικές εργασίες και οι απαραίτητες δοκιμές του συστήματος, και από χθες η κυβέρνηση ανακοίνωσε την ενεργοποίησή του.
Τροποποίηση της 15732/13.11.2012 (ΦΕΚ Β’/3053) κοινής υπουργικής απόφασης με θέμα: «Όροι και προϋποθέσεις εκμίσθωσης επιβατηγών ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων με οδηγό από τουριστικά γραφεία, γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων και εταιρείες και συνεταιρισμούς Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων», όπως ισχύει.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ταξί και όχι πολιτικός εταίρος ή πολιτικός αντίπαλος κανενός.
Λίγα εικοσιτετράωρα πριν από τις εθνικές εκλογές, τα γνωστά παπαγαλάκια προσπαθούν να σπείρουν φόβο και πανικό στις τάξεις των ταξιτζήδων σε όλη τη χώρα. Στόχος –διαχρονικός- και πάλι ο Λυμπερόπουλος. Προφανώς έτσι αντιλαμβάνονται τη δημοκρατία…
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος εκπροσωπεί αυτούς που τον εμπιστεύονται στις κλαδικές εκλογές. Τους ταξιτζήδες. Και το κάνει ανεξάρτητα από το ποιος κυβερνάει αυτή τη χώρα. Η θέση που διατυπώνει είναι πρώτα απ’ όλα κλαδική και μετά προσωπική.
Στην τετραετία που πέρασε, ο κλάδος μας έδωσε μεγάλες μάχες για να επιβιώσει. Το νομοθετικό έργο που παρήχθη, αποκατέστησε το μεγαλύτερο μέρος των αδικιών που είχαν επιβάλλει οι μνημονιακές πολιτικές των δανειστών και εφήρμοσαν οι πρόθυμοι και πιστοί πολιτικοί τους εκπρόσωποι στην Ελλάδα. Όσα πέτυχε το ταξί, δεν είναι ούτε διαπραγματεύσιμα, ούτε προσωρινά. Θα συνεχίσουμε τον έντιμο καθημερινό μας αγώνα, προστατεύοντας την εργασία μας, το επάγγελμά μας, την οικογένειά μας. Με σεβασμό στην ελληνική κοινωνία και στην πατρίδα μας.
Με την υπουργική απόφαση για την ελάχιστη μίσθωση των Ε.Ι.Χ. (180€ για 3ωρη σύμβαση, 80€ για το μισάωρο), ολοκληρώνεται το μεγαλύτερο μέρος των υπουργικών αποφάσεων που απορρέουν από το Ν.4530/2018. Τόσο ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης όσο και η πρώην υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, έμειναν πιστοί στο πλάνο ισονομίας που αφορά το νομοθετικό πλαίσιο των επιβατικών μεταφορών. Παρά τις αφόρητες πιέσεις που δέχθηκαν από την τουριστική βιομηχανία, κατάφεραν να μετατρέψουν το νομοθετικό έκτρωμα των Χατζηδάκη-Κεφαλογιάννη σε ένα σύγχρονο και σύνομο με τις ευρωπαϊκές οδηγίες πλαίσιο.
Με την παρούσα επιστολή ζητάμε
Α. Την άμεση εφαρμογή του N. 4607/24-4-2019
Ι. Κύρωση της Συμφωνίας για την Ασιατική Τράπεζα Υποδομών και Επενδύσεων, ΙΙ. Εναρμόνιση του Κώδικα Φ.Π.Α. με την Οδηγία (ΕΕ) 2016/1065, ΙΙΙ. Ενσωμάτωση των σημείων 1, 2, 4 και 5 του άρθρου 2 και των άρθρων 4, 6, 7 και 8 της Οδηγίας 1164/2016, ΙV. Τροποποίηση του ν. 2971/2001 και άλλες διατάξεις.