fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Δελτία Τύπου

 

«1. Επιτρέπεται στα γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων της περίπτωσης δ` της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 4276/2014 (Α` 155) και σε εταιρείες και συνεταιρισμούς Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης Αυτοκινήτων, που έχουν συσταθεί σύμφωνα με το άρθρο 6 του ν. 3109/2003 (Α` 38) και το άρθρο 87 του ν. 4070/2012 (Α` 82), η ολική εκμίσθωση με οδηγό μέσω προκρατήσεως με αντίστοιχη σύμβαση ελαχίστου διάρκειας τριών (3) ωρών, Επιβατηγών Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΙΧ) Αυτοκινήτων απαγορευόμενης της μεταφοράς επιβατών με κόμιστρο με τα αυτοκίνητα αυτά. Στα ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα περιλαμβάνονται επίσης τα κάθε είδους τροχοφόρα επιβατηγά οχήματα τύπου mini-bus έως 9 θέσεων.».

 

Πραγματοποιήθηκε σήμερα έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. με βασικό θέμα την ανασύσταση προεδρείου. Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος παραιτήθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο και την ηγεσία της Ομοσπονδίας ανέλαβε ο Σεραφείμ Κασιδιάρης. Νέος Γενικός Γραμματέας εκλέχτηκε ο Λευτέρης Πετράκης.

Μετά την παραίτηση του Θύμιου Λυμπερόπουλου και την ανασύσταση προεδρείου που ακολούθησε, νέος πρόεδρος της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α αναλαμβάνει ο μέχρι σήμερα Γενικός Γραμματέας Μάκης Κασιδιάρης. Μετά την εκλογή του ανέφερε τα εξής:

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος υπέβαλλε σήμερα την παραίτησή του από το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. Μετά από 18 χρόνια συνεχούς  παρουσίας στην προεδρία της Ομοσπονδίας ανακοίνωσε σήμερα την απόφασή του να αποσυρθεί. Στην ομιλία του στο Διοικητικό Συμβούλιο τόνισε τα εξής:

Ο Λευτέρης Πετράκης, πρόεδρος του σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Ηρακλείου είναι ο νέος Γενικός Γραμματέας της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α.

 

Πραγματοποιήθηκε χθες στα γραφεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί συνάντηση των συμβούλων της ΔΑΚΜΜΕ – Ταξί που συμμετέχουν στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΕΙΑΤΑ.

 

Μετά από πολλές προσπάθειες του ΣΑΤΑ και σε άμεση συνεργασία με την διοίκηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών ανακοινώθηκαν οι νέοι χώροι αναμονής των ταξί στο αεροδρόμιο ‘’ Ελευθέριος Βενιζέλος’’. Στις μακέτες που ακολουθούν φαίνονται οι ενοποιημένοι χώροι στην βορειοδυτική πλευρά του Εμπορικού Πάρκου καθώς και η πρόσβαση από και προς τον κύριο Αεροσταθμό.

 

Πραγματοποιήθηκε χθες η προγραμματισμένη συνάντηση του Υφυπουργού Μεταφορών κ. Κεφαλογιάννη με το προεδρείο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. Στην δίωρη συνάντηση  συζητήθηκαν όλα τα θέματα που αφορούν τον κλάδο μας και περιέχονταν στο υπόμνημα που καταθέσαμε. Η πρόθεση του υπουργείου είναι να δοθεί λύση σε σύντομο χρονικό διάστημα.

 

Πραγματοποιήθηκε χθες το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Το Προεδρείο ενημέρωσε τα μέλη του Συμβουλίου τόσο για τις τελευταίες εξελίξεις (αλλαγή ασφαλιστικού νόμου, νόμος περί συνδικαλισμού, μείωση ΦΠΑ κλπ.) όσο και για τα συμπεράσματα των διεργασιών του Κλαδικού Συμβουλίου που έγινε στη Ρόδο. Η ΠΟΕΙΑΤΑ διαφωνεί τόσο με τις αλλαγές του ασφαλιστικού νόμου όσο και με τα όσα διέρρευσαν από δημοσιεύματα και αφορούν το συνδικαλιστικό νόμο. Σε ότι αφορά τη μείωση του ΦΠΑ, αυτή να αφορά τον συντελεστή και όχι το κόμιστρο.

Με την ανάρτηση του σχεδίου νόμου «Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών και άλλες διατάξεις», διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν διατάξεις που αφορούν τον κλάδο μας και για τις οποίες δεν είχαμε όχι μόνο συνεργασία αλλά ούτε την στοιχειώδη ενημέρωση.

 

Ακούσαμε από τη συχνότητα του ΣΚΑΙ (οποία… έκπληξη) τον κ. Βασιλάκη σε ρόλο κυβερνητικού εκπροσώπου να προτείνει την μείωση του αριθμού των ταξί στην Αθήνα, και την άμεση ανανέωση του στόλου, την προτροπή του στην ηλεκτροκίνηση, την διαβεβαίωση ότι θα φτιαχτούν πιάτσες μόνο για τα ηλεκτρικά και άλλες σημαντικές ειδήσεις για τον κλάδο των ταξί. Ο κ. Βασιλάκης σε ένα παραλήρημα άκρατου νεοφιλελευθερισμού –για το οποίο απέσπασε και τα συγχαρητήρια του παραγωγού της εκπομπής– εξέφρασε την άποψη ότι λιγότερα ταξί θα σημαίνει περισσότερη δουλειά για λίγους άρα περισσότερα χρήματα για επένδυση σε καινούργιο αυτοκίνητο.

 

 

Το Σαββατοκύριακο 9-10 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο το Κλαδικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Βασικό θέμα των εργασιών του Συνεδρίου ήταν το μέλλον του ταξί, ο ανταγωνισμός από τα οχήματα της τουριστικής βιομηχανίας και οι τρόποι αντιμετώπισης στην υποκλοπή έργου σε βάρος των ταξί. Τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν περιλαμβάνουν τα εξής:

 

Νομοθετική ρύθμιση για τα σωματεία, καθώς και για τα Ράδιοταξί

Στο Διοικητικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα συζητήθηκαν όλες οι τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο των ταξί. Το προεδρείο ενημέρωσε το Διοικητικό Συμβούλιο για την επικοινωνία και τις πρόσφατες συναντήσεις που είχε με τα αρμόδια -για θέματα του κλάδου- υπουργεία.

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η πρώτη συνάντηση μεταξύ του Υφυπουργού Μεταφορών κ. Κεφαλογιάννη και των συνεργατών του με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Στη συνάντηση που διήρκησε περισσότερο από μια ώρα συζητήθηκαν όλα τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο. Και οι δυο πλευρές συμφώνησαν στην διατήρηση του θεσμικού πλαισίου όπως αυτό διαμορφώθηκε τα τελευταία χρόνια καθώς και στην αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας που ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο κ. Κεφαλογιάννης δεσμεύτηκε ότι θα εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι στα Ε.Ι.Χ προκειμένου να περιοριστούν τα κρούσματα υποκλοπής μεταφορικού έργου.

Ο κλάδος των Ταξί διαχρονικά συνεργάζεται με όλες τις κυβερνήσεις, προκειμένου να πετύχει την λύση των προβλημάτων που κάθε φορά παρουσιάζονται. Η διοίκηση της Ομοσπονδίας (με πλειοψηφίες που αγγίζουν το 75%) στοχεύει μόνο στην ανάπτυξη των ταξί και στην καλύτερη παροχή υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.

ΚΑΙΡΟΣ