fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Δελτία Τύπου

Προς:  Περιφερειακά Συμβούλια - Σωματεία και Ράδιο Ταξί όλης της Χώρας.

Συζητήθηκαν και έγινε ενημέρωση από το προεδρείο για τα παρακάτω θέματα.

1. Εφαρμοστικός Nόμος για το Eπάγγελμα .

Κινείται στα πλαίσια με το αρχικό διάταγμα που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ εξ αιτίας Ραγκούση .  Είμαστε σε αναμονή για την τελική έκβαση. Ο Υπουργός κύριος Μάκης Βορίδης μας υποσχέθηκε ότι ο νόμος θα πάει για ψήφιση σύντομα.

Από 1/01/2012 έως 31/12/2012

Μια βάρδια  Ασφ. Κλάση 10Η   ημερομίσθιο  34,69


ΑΠΟΔΟΧΕΣ   867,25 X (50,66%) ΙΚΑ   439,35

ΑΝΑΛΥΣΗ  ΓΙΑ Α.Π.Δ.

ΕΙΣΦ. ΕΡΓΟΔ.   867,25  Χ  30,71%   =  266,33

ΕΙΣΦ. ΟΔΗΓ.     867,25  Χ  19,95%    = 173,02

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ 16/2/12

1) Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΑΞΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ

Τις τελευταίες μέρες παρακολουθήσαμε ένα μπαράζ παραπληροφόρησης από τα ΜΜΕ σχετικά με το ζήτημα που αφορά την απελευθέρωση της αγοράς ταξί. Πρωταγωνιστές οι ίδιοι άνθρωποι , τα ίδια μέσα , τα ίδια συμφέροντα .Είναι ηλίου φαεινότερο ότι δεν πρόκειται για άγνοια ούτε για ελλιπή πληροφόρηση .Οι ανακρίβειες που διοχετεύτηκαν προς την κοινή γνώμη σκόπιμα ανάγκασαν τόσο το Υπουργείο Μεταφορών όσο και την Ομοσπονδία των Ταξί να προβούν σε διευκρινιστικές ανακοινώσεις βάζοντας τα πράγματα στην θέσης τους.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ

Αθήνα, 16/2/2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Σχετικά με την απελευθέρωση

του επαγγέλματος των αυτοκινητιστών ταξί

Με αφορμή σχόλια που μεταδόθηκαν από μερίδα των ΜΜΕ ότι δήθεν στην νέα δανειακή σύμβαση, όσον αφορά την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ΕΔΧ ταξί, συμπεριλήφθηκε ως υποχρέωση της χώρας η απελευθέρωση χωρίς όρους και κριτήρια, το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων διευκρινίζει:

ΠΡΟΣ: ΜΜΕ

Αθήνα 15/2/2012

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το Δ.Σ και ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί κ. Ευθύμιος Λυμπερόπουλος, σας προσκαλούν σε Συνέντευξη Τύπου που θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της Ομοσπονδίας Πειραιώς 4 Ομόνοια αύριο 16/2/12 και  ώρα 13:00μ.μ

 

Για το Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                   Ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΥΜΙΟΣ                                          ΔΗΜΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

Οι πρόσφατες πολιτικές εξελίξεις και όσα ακολούθησαν τη χθεσινή ψηφοφορία στη Βουλή κακώς διόγκωσαν  την αγωνία και την ανησυχία των συναδέλφων  μας για το μέλλον του ταξί. Και μόνο το γεγονός ότι δεν υφίσταται πλέον νομοσχέδιο Ραγκούση συνιστά επιτυχία για τον κλάδο μας.

Σας ενημερώνουμε ότι στον N.4038/2-2-2012 προβλέπονται νέες δυνατότητες ρύθμισης οφειλόμενων ασφαλιστικών εισφορών. Συγκεκριμένα:

·       άρθρο 21 παρ. α του Ν.4038/2012:
Προϋποθέσεις:

Επειδή τις τελευταίες ημέρες έχει ξεκινήσει ένα γαϊτανάκι παραπληροφόρησης από καλά…όπως ισχυρίζονται πληροφορημένους συναδέλφους θέλω να διευκρινίσω τα εξής.

Υπάρχει καθημερινή επικοινωνία-συνεργασία με το ΥΜΕ και τον κ. Βορίδη προκειμένου να ετοιμαστεί ένα νομοσχέδιο που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες της κοινωνίας και θα κατοχυρώνει την βιωσιμότητα και την εξέλιξη του επαγγέλματός μας. Είμαστε σε πολύ καλό δρόμο και πολύ σύντομα θα δοθεί στη δημοσιότητα το σχέδιο νόμου. Οτιδήποτε άλλο ακούγεται είναι εκ του πονηρού και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Γίνεται μόνο για προσωπική προβολή όσων χωρίς να γνωρίζουν τρομοκρατούν τους συναδέλφους. Ευτυχώς δεν έχουν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους γιατί πολύ σύντομα το νομοσχέδιο θα είναι διαθέσιμο για ανάγνωση από όλους τους Έλληνες πολίτες.

Λίγη υπομονή συνάδελφοι.

Με σεβασμό στην αγωνία όλων των συναδέλφων

Θύμιος Λυμπερόπουλος

ΑΘΗΝΑ 31/1/2012
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.: ΔΙΕΣ/Φ6/1/8858  

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΚΟΙΝ. ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓ/ΤΙΩΝ
(ΟΑΕΕ)
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΑΣΦ. ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Δ/ΝΣΗ: ΕΣΟΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ: ΕΣΟΔΩΝ

ΤΑΧ. Δ/ΝΣΗ: ΣΑΤΩΒΡΙΑΝΔΟΥ 18
ΠΛΗΡΟΦ: ΑΛ. ΧΑΛΚΙΩΤΟΥ
ΤΗΛΕΦ: 210 5285617
FAX: 210 5285599

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ: 4

ΘΕΜΑ: «Κατάταξη ασφαλισμένων πρώην ΤΣΑ σε ασφαλιστικές κατηγορίες ΟΑΕΕ (άρθρο 52 του Ν 3996/2011 (ΦΕΚ 170Α/5-8-2011)».

Σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 11 του άρθρου 37 του Π.Δ. 258/2005, τα πρόσωπα που μέχρι την έναρξη ισχύος του Π.Δ. 258/2005 (ήτοι μέχρι 31/12/20006), είχαν διανύσει χρόνο ασφάλισης στο ΤΣΑ κατατάχθηκαν για το σύνολο του παρελθόντα χρόνου (πρώην ΤΣΑ) στην 3η ασφαλιστική κατηγορία και δικαιούνται τις αντίστοιχες παροχές της κατηγορίας αυτής.

Αθήνα 27/01/2012

Διαβάζοντας την ανακοίνωση που απέστειλε σε όλη την Ελλάδα ο πρόεδρος του σωματείου ΕΡΜΗΣ κ. Γιαννακάκης και τέσσερα μέλη της παράταξής του σχετικά με την παρουσία του προέδρου Θύμιου Λυμπερόπουλου σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου στην Θεσσαλονίκη διευκρινίζουμε τα εξής.

ΑΘΗΝΑ 15-12-2011

Οι χθεσινές δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών Μάκη Βορίδη και συγκεκριμένα η φράση "δεν υπάρχει νομοσχέδιο Ραγκούση" αποτελεί μια αρχική δικαίωση των αγώνων όλου του κλάδου. Η τακτική που ακολούθησε το Δ.Σ της Ομοσπονδίας σε όλο το διάστημα της κρίσης και της αντιπαράθεσης με τον Ραγκούση αποδείχτηκε σωστή και αποδοτική. Σαφώς και δεν υπάρχει διάθεση για πανηγυρισμούς αφού ο δρόμος είναι ακόμα μακρύς μέχρι την οριστική λύση του ζητήματος. Το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας θα συνεχίσει την προσπάθειά του, διατηρώντας την ίδια εποικοδομητική τακτική που βασίζεται στον διάλογο, την βάσιμη επιχειρηματολογία και τη διάθεση να προσφέρει ο κλάδος μας όσα περισσότερα μπορεί στην ελληνική κοινωνία.

Σε καμιά περίπτωση δεν υιοθετούμε την άποψη ότι τα ταξί νίκησαν τον Ραγκούση. Το νομοσχέδιο της ντροπής το απέσυρε η ίδια η Πολιτεία, που παρά τις δύσκολες στιγμές που περνάει η χώρα μας, αποδεικνύει ότι σε αυτό τον τόπο υπάρχει ακόμη και λογική και δικαιοσύνη και "καθαρό μέτωπο".

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                        Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΘΥΜΙΟΣ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ                                    ΚΩΣΤΑΣ  ΔΗΜΟΣ

Για μια ακόμη φορά ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Ανδρεάδης κατάφερε να δημιουργήσει εκνευρισμό και οργή σε χιλιάδες επαγγελματίες. Σε ρόλο τιμητή των πάντων και με απροκάλυπτο πρόσχημα την εξασφάλιση των συμφερόντων μόνο του τουριστικού κλάδου προτρέπει –καθοδηγεί την κυβέρνηση  σε συγκεκριμένες πολιτικές. Οι απόψεις του σαφώς και ευνοούν το "σπίτι" του, αλλά κανείς δεν νομιμοποιείται να κάψει το σπίτι του διπλανού του για να μεγαλώσει το δικό του.

Οι φιλικές  σχέσεις που έχει με τον προηγούμενο υπουργό Μεταφορών και Υποδομών  σε αυτή την φάση δεν έχουν αντίκρισμα. Η πρόθεσή του να ασκήσει πίεση στο νυν υπουργό κ. Βορίδη είναι ολοφάνερη. Όμως σε αυτή τη χώρα υπάρχουν κι άλλοι τύποι υπουργών εκτός του τύπου Ραγκούση, υπάρχουν κι άλλοι εργαζόμενοι που έχουν κι αυτοί δικαιώματα, υπάρχουν κι άλλα κριτήρια κυβερνητικών αποφάσεων πέρα από αυτά της  εξυπηρέτησης ημέτερων και φίλων…

Ο κλάδος των ταξί παρακολουθεί με μεγάλη προσοχή και με διάθεση συνεργασίας την προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας σε αυτή τη δύσκολη εποχή για την χώρα μας. Καταδικάζει κάθε προσπάθεια υπονόμευσης της κοινωνικής δικαιοσύνης και δηλώνει πανέτοιμος  "να αποδώσει τα του Καίσαρα στο Καίσαρι" σε όποιον με δόλιο τρόπο υπονομεύει την ύπαρξή μας και την επαγγελματική μας οντότητα.

Πρακτικές σαν αυτές που ασπάζεται και υπηρετεί ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ , αποδείχτηκαν αναποτελεσματικές και απάνθρωπες. Είναι αυτές που οδήγησαν χιλιάδες εργαζόμενους στην  ανεργία και άνοιξαν την πόρτα στην παγκόσμια οικονομική ύφεση. Τέτοιες πρακτικές όχι μόνο θα τις δημοσιοποιούμε αλλά θα τις πολεμάμε με όλες μας τις δυνάμεις.

Θύμιος Λυμπερόπουλος

Πρόεδρος του Σ.Α.Τ.Α.

ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ                                                            ΑΘΗΝΑ 7/12/2011

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ                                                                                          ΑΡ. ΠΡΩΤ. 566

Κύριο Πάρι Κουκουλόπουλο

Φαξ. 2131364616

ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Κυρία Άννα Διαμαντοπούλου

Τηλ. 2103 443505   φαξ. 210 3443865


 

ΘΕΜΑ: Μεταφορά Μαθητών.

Κύριοι Υπουργοί

Από 1/01/2012 δημιουργείται σοβαρότατο  θέμα για την μετακίνηση από το σπίτι προς τα σχολεία και αντιστρόφως για χιλιάδες μαθητές ανά την επικράτεια.

Οι υπάρχουσες συμβάσεις λήγουν στις 31/12/2011  .

Οι Δήμοι είτε δεν έχουν προκηρύξει διαγωνισμούς είτε και όπου προκηρύχθηκαν  δεν υπήρξε προσέλευση ενδιαφερομένων εξ αιτίας πολλών ζητημάτων με κυριότερο αυτό του υπολογισμού του κόστους μεταφοράς το οποίο με βάση τον νέο μαθηματικό τύπο  είναι  κάτω του κόστους λειτουργίας.

Ως άμεση λύση  για την αντιμετώπιση του ζητήματος  προτείνουμε

1.  Όσα ταξί έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά  στην Ελλάδα

Έως  31/10/2010   ευρώ    290,00

2.Όσα ταξινομήθηκαν για πρώτη  φορά στην Ελλάδα  από 1/11/2010  τα τέλη υπολογίζονται αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όπως αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας. ( γραμμάρια CO2   ανά  χιλιόμετρο )

ΚΑΙΡΟΣ