fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Δελτία Τύπου

Στην αδιαφορία της κυβέρνησης, στην προπαγάνδα των άριστων σχέσεων που επιδίδεται η αντιπολίτευση και στην αφωνία της Ομοσπονδίας, απαντάμε με τον πιο καθαρό και δημοκρατικό τρόπο. Η Γενική Συνέλευση του ΣΑΤΑ θα αποφασίσει αν οι διεκδικήσεις και τα αιτήματα του προεδρείου, συνάδουν με τις επιθυμίες και τα θέλω των Αθηναίων ταξιτζήδων.

Συνέντευξη του προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου στο Flash TV Κοζάνης  στην εκπομπή +NEWS με τον Θεόδωρο Καρυπίδη.

ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑ ΣΤΙΣ 31/1/2023 ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ

Mήνυμα του προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου, προς όλους τους συναδέλφους.

Ακρίβεια, υπερφορολόγηση, αθέμιτος ανταγωνισμός. Το κοκτέιλ της φτωχοποίησης που ετοίμασε η κυβέρνηση για την ελληνική κοινωνία, χτύπησε ανελέητα κάθε εργαζόμενο και φυσικά τον κλάδο των ταξί. Αιτήματα αρχειοθετημένα στα συρτάρια των υπουργείων, διάλογος στείρος, χωρίς ουσιαστική και καταληκτική διάθεση, συνεχής και συνεπής υποκλοπή μεταφορικού έργου σε βάρος των ταξί από ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό και πολυεθνικές εφαρμογές, κατακόρυφη αύξηση του κόστους λειτουργίας και των καυσίμων. Οι αντοχές στέρεψαν, η υπομονή τελείωσε και η αντίδραση είναι μονόδρομος.

Το ΣΑΤΑ έχει εκφράσει με υπόμνημα που κατατέθηκε στις 25/05/2022 τις θέσεις του για το συγκεκριμένο ζήτημα. Θέλουμε πλήρη εφαρμογή της νομοθεσίας για τα Ε.Ι.Χ και πλήρη έλεγχο για την υποκλοπή έργου που υφίσταται το ταξί. Με αυτά τα δεδομένα θα είναι εφικτή η ελεύθερη αντικατάσταση συμβατικού ΕΔΧ Ταξί σε 7θέσιο-9θέσιο χωρίς περιορισμούς και χωρίς ποσόστωση για όλους τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές ταξί της Αττικής ( Σχετικό υπόμνημα προς το ΥΜΕ στις 05/09/2023). Σε ότι αφορά το τιμολόγιο η πρότασή μας έχει ως εξής:

Στα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει από το 2019 για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, αλλά και σε αυτά που πρέπει, ακόμη, να γίνουν, αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, στο 6ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης.

Το ΣΑΤΑ εκφράζει την αμέριστη συμπαράσταση προς το αδελφοποιημένο Σωματείο Ταξί της Βαρκελώνης. Η δικτατορία των πολυεθνικών καταρρίπτεται μόνο με αγώνες. Ο αγώνας που κάνετε είναι παράδειγμα προς μίμηση για κάθε ευρωπαίο ταξιτζή.

Η Αθήνα είναι μαζί σας.

Συνάντηση στο Υπουργείο Μεταφορών
Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του προέδρου του ΣΑΤΑ Θ. Λυμπερόπουλου με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών  κ. Ιωάννη Ξιφαρά, ορίστηκε συνάντηση την Παρασκευή 20/01/2023. Στη συνάντηση θα συζητηθούν όλα τα αιτήματα του ΣΑΤΑ που κατατέθηκαν στις 7 Δεκεμβρίου 2022 και θα γίνει μια πρώτη παρουσίαση του υπό διαμόρφωση  νομοσχεδίου που αφορά τις επιβατικές μεταφορές.
Την προσεχή Τετάρτη έχει προγραμματιστεί συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΑΤΑ προκειμένου να ενημερωθεί το συμβούλιο για όλες τις τρέχουσες εξελίξεις.

Σε συνέχεια της δράσης συντήρησης - διαγραμμίσεων των πιατσών είναι έτοιμες προς χρήση για τους συναδέλφους η πιάτσα στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας και η νέα πιάτσα στην λεωφόρο Φλέμιγκ στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη.
Ευχαριστούμε την δημοτική αρχή Νίκαιας - Αγ. Ιωάννη Ρέντη για την άψογη συνεργασία.
Συνεχίζουμε.

 

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, Πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, μιλάει στο NaftemporikiTV για την υποχρεωτική μετάβαση των Ταξί της Αθήνας στην ηλεκτροκίνηση.

 

Η Αθήνα φοράει ακόμη τα καλά της. Με γιορτινό κοστούμι, χιλιάδες φώτα και στολίδια, σκορπά το πνεύμα των Χριστουγέννων σε κάθε γειτονιά της. Όλοι θέλουν να περπατήσουν στους δρόμους της, να χαζέψουν την πραμάτεια των στολισμένων μαγαζιών, να βγάλουν φωτογραφία με τον Άϊ Βασίλη, να μαζέψουν εικόνες από τη χριστουγεννιάτικη πρωτεύουσα.

Από τον Αύγουστο του 2021 ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας είχε προαναγγείλει νέο πρόγραμμα επιδότησης για την αντικατάσταση έως και 2.000 ταξί. Το συνολικό ύψος του νέου προγράμματος ανέρχεται σε 40 εκατ. ευρώ και αφορά επιδότηση ύψους 22.500 ανά όχημα (επιδότηση και απόσυρση οχήματος).

Οι ηλεκτρονικές πληρωμές πρέπει να είναι χωρίς προμήθεια για τα ταξί (όπως συμβαίνει με τα πρατήρια καυσίμων στην Ιταλία), καθώς, προσφέροντας καθορισμένο ναύλο, τα ταξί δεν έχουν τη δυνατότητα να μετακυλήσουν το κόστος αυτό στον πελάτη, όπως συμβαίνει με τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες.

Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτή η εφαρμογή θα μπορούσε να επεκταθεί στην Ευρώπη και έτσι να επιτρέψει την πρόσβαση στην προσφορά κινητικότητας ταξί για όλους, διασφαλίζοντας την αποτελεσματικότητα των μεταφορών με ταξί στον ψηφιακό κόσμο.

ΚΑΙΡΟΣ