fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Ο οικονομικός ολοκληρωτισμός που πλήττει σήμερα τον Δυτικό κόσμο (προϊόν της Σχολής του Σικάγου,) είναι μια αντιγραφή του μονοπωλιακού χαρακτήρα των αγορών των κομμουνιστικών χωρών. Το ιδιωτικό μονοπώλιο αντί του κρατικού.

Πριν από μερικές ημέρες μάθαμε από τα διεθνή μέσα πως η UBER TAXI κράτησε κρυφή μια κυβερνοεπίθεση που δέχτηκε το 2016, με αποτέλεσμα να υποκλαπούν τα προσωπικά δεδομένα 57 εκατομμυρίων πελατών και οδηγών της παγκοσμίως. Η UBER παραδέχθηκε πως δεν ενημέρωσε ποτέ τις αρμόδιες αρχές, αλλά αντιθέτως πλήρωσε τους χάκερς 100 χιλ. δολάρια για να διαγράψουν τα δεδομένα και να κρατήσουν το περιστατικό μακριά από τη δημοσιότητα.

Δεν ξέρω τι είναι πιο επώδυνο και πιο βλαβερό για τις ανθρώπινες κοινωνίες; Η παρασιτική οικονομία ή η ωραιοποίηση αρρωστημένων ιδεολογημάτων; Η φασιστοποίηση της οικονομίας ή η πλύση εγκεφάλου της ανθρώπινης σκέψης; Οι παγκοσμιοποιημένες αγορές ή τα πολιτικά πιόνια που χρησιμοποιούνται για να τις διαμορφώσουν;

 

Με τα νέα ανδραγαθήματα της Uber, με τα οποία ασχολήθηκε σύσσωμος ο διεθνής και ελληνικός Τύπος έγιναν ακόμη περισσότερα τα ερωτήματα για τη στάση της Νέας Δημοκρατίας απέναντι στην αμερικάνικη πολυεθνική.

 

Από την στιγμή που το Υπουργείο μεταφορών έδωσε στη δημοσιότητα το νομοσχέδιο για τις διαμεσολαβητικές εφαρμογές και τον κανονισμό Λειτουργίας για τα ταξί, δέχτηκα εκατοντάδες μηνύματα συμπαράστασης για τον αγώνα τον δικό μου και του κλάδου μου. Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα:

Η φονική πλημμύρα που έπληξε την Δυτική Αττική και η έντονη ανησυχία  για επιδείνωση της κακοκαιρίας, επιβάλλουν την συμμετοχή όλων των πολιτών στις προσπάθειες  της Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και των σωστικών συνεργείων για την αποκατάσταση των ζημιών.

Συστήθηκε σήμερα σε σώμα το νέο προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Μετά την ψηφοφορία που διεξήχθη το νέο Δ.Σ. έχει ως εξής:

Το σύστημα διαπλοκής που είχε στηθεί στη χώρα μας από το 2009 και μετά είχε συγκεκριμένη αποστολή και συγκεκριμένο στόχο. Την καθιέρωση μιας σύγχρονης φεουδαρχίας στην οικονομία και την κολιγοποίηση των Ελλήνων. Είναι ένα πλάνο άκρως νεοφιλελεύθερο που υποστηρίχθηκε με φανατισμό από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας, αλλά διακόπηκε πριν την ολοκλήρωσή του τον Γενάρη του 2015.

Με μια ακόμη εκλογική νίκη για την παράταξη ΔΑΚΜΜΕ ΤΑΞΙ – ΠΟΛΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ του Θύμιου Λυμπερόπουλου, ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί.

Σχέδιο Νόμου - Ρυθμίσεις Θεμάτων Μεταφορών (άρθρο 1-21)

14.00 μμ   ΕΩΣ 17.00 μμ  ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΣΥΝΕΔΡΩΝ

Μετά την συνεδρίαση της Επιτροπής Συνεδρίου (19/10/17) ανακοινώνονται τα κάτωθι :

Σε συνέχεια της συνέντευξης του Αντιπροέδρου ΝΔ κ. Άδωνι Γεωργιάδη, στο ΑΠΕ και σε σχέση με τα όσα αναφέρει για την Τaxibeat, τους ταξιτζήδες, και την επίθεση στον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), ο κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

Σε συνέχεια των ανήθικων επιθέσεων που δέχεται ο κλάδος των επαγγελματιών αυτοκινητιστών προκειμένου να βαφτιστεί καινοτομία μία διαδικτυακή εφαρμογή αυθαίρετου υπολογισμού κομίστρου και αξιολόγησης υπηρεσιών, θέτω το ακόλουθο θεμελιώδες ερώτημα:

Ακόμη περιμένουμε σε ποια σημεία πλήττονται οι νέες τεχνολογίες, η εξυπηρέτηση του πολίτη, οι καθαροί όροι και οι κανόνες, οι αξιόπιστοι έλεγχοι και η ίση μεταχείριση όλων.
Ευχαριστούμε την Εφημερίδα «Τα ΝΕΑ» για τις προτάσεις της.

Επτά χρόνια σιωπής είναι πάρα πολλά… Όσο συμπαγής κι αν είναι ένας κομματικός οργανισμός, όταν μολυνθεί και δεν αναζητά τρόπους ίασης, κάθαρσης και θεραπείας, τότε μοιραία έρχεται η φυσιολογική φθορά. Η Νέα Δημοκρατία είναι από χρόνια βαριά άρρωστη. Και αρνείται πεισματικά να θεραπευτεί.

ΚΑΙΡΟΣ