fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Για μια ακόμη φορά τα γνωστά παπαγαλάκια του Τύπου ‘’απελευθέρωσαν’’ το ταξί, εξυπηρετώντας τα γνωστά συμφέροντα. Σε ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ, ανακοινώθηκε ότι στις επείγουσες ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων περιλαμβάνονται άρθρα που αφορούν την λειτουργία της αγοράς ταξί. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Για το ταξί, ο νόμος 4070/2012 ισχύει κανονικότητα και δυστυχώς για τον ΣΚΑΙ και τους συντελεστές του δεν καταργήθηκε. Πιο συγκεκριμένα οι ρυθμίσεις που κατέθεσε προς ψήφιση το υπουργείο είναι οι εξής.

Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων 2 και 11 του Ν.1809/1988 (ΦΕΚ 222 Α’) «Καθιέρωση Φορολογικών Μηχανισμών και άλλες διατάξεις», όπως ισχύουν.
2. Τις διατάξεις της Α.Υ.Ο.Ο. 1100772/1474/ 0015/ΠΟΛ.1135/26.10.2005 (ΦΕΚ 1592 Β’)  
3. Τις διατάξεις της Α.Υ.Ο.Ο. 1036197/446/0015/ΠΟΛ.1063/26.3.2008 (ΦΕΚ 633 Β΄)  
4. Τις διατάξεις της Α.Υ.Ο.Ο. ΠΟΛ.1015/10.1.2012 (ΦΕΚ Β’257/13.2.2012)

Το Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. με την αρ. 834/72/22-11-2012 Απόφασή του συμπληρώνοντας της αρ. 185/29/2-4-2012 και 393/44/15-6-2012 Αποφάσεις του που αφορούν στις μετακινήσεις των αιμοκαθαρόμενων ασφαλισμένων απεφάνθη όπως, σε περίπτωση που οι αιμοκαθαρόμενοι ασφαλισμένοι υποβληθούν σε λιγότερες από δεκατρείς αιμοκαθάρσεις μηνιαία, τότε θα αποζημιώνονται αναλογικά βάσει των πραγματοποιηθέντων ανά μήνα αιμοκαθάρσεων (π.χ. για μετακίνηση εντός της Νομαρχιακής ζώνης Αθηνών – Πειραιώς όπου το πάγιο αποδιδόμενο ποσό είναι 230 € μηνιαία, ασφαλισμένος που πραγματοποίησε 8 συνεδρίες/μήνα θα αποζημιωθεί με το ποσό που προκύπτει από τον τύπο 230:13 X 8= 141,54).

Το νέο νομοθετικό πλαίσιο (4070 & 4093) δημιουργεί ένα νέο σκληρό και απελευθερωμένο περιβάλλον που σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση που υπάρχει στην χώρα μας και όχι μόνο συνθέτουν ένα εκρηκτικό μείγμα. Το δικό μας επάγγελμα έχει βρεθεί μέσα σ’ αυτό και δυστυχώς θα το βιώνει σταδιακά.

Τον Απρίλη του 2012 ψηφίστηκε ο Νόμος 4070 ο οποίος ανοίγει τις άδειες με βάση μαθηματικού τύπου, διατηρεί τις έδρες όπως είχαν και δίνει όλες τις αρμοδιότητες στους περιφερειάρχες για να ρυθμίζουν οι ίδιοι τα θέματα των ΕΔΧ. Βγήκαν οι διευκρινιστικές  εγκύκλιοι  και ακόμα υπάρχουν  σημαντικές εκκρεμότητες που πρέπει να ρυθμιστούν.

NOMOΣ 4093/2012 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Η (Σελ.53): ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ..!

Πρέπει να καταλάβουμε όλοι, ότι με τις υπάρχουσες συγκυρίες δεν μπορούμε να απορρίπτουμε κανένα συνομιλητή από οποιονδήποτε χώρο κι αν προέρχεται. Σαφώς και υπάρχουν διαφορές που πρέπει να αμβλυνθούν, αλλά σε αυτή τη φάση ο ασφαλέστερος δρόμος είναι ο διάλογος και τα πειστικά επιχειρήματα.

Περισσότερο από ποτέ ο κλάδος μας χρειάζεται την ενότητα και το καθαρό μυαλό των στελεχών του. Ο καθένας από μας ας καταναλώνει φαιά ουσία για την δημιουργία προτάσεων που θα βοηθήσει τη δουλειά μας.

Η ΔΑΚΜΜΕ έχει συγκεκριμένο πλάνο για το ταξί και δεν πρόκειται να το εγκαταλείψει όσο δύσκολη κι αν είναι η κατάσταση. Έχουμε περάσει πολλές μπόρες τα τελευταία χρόνια κι έχουμε μάθει να τις ξεπερνάμε.

Μαγικές συνταγές και λύσεις δεν έχουμε. Κάνουμε ότι μπορούμε. Ιεραρχούμε τα ζητήματα βάζουμε τις προτάσεις μας και αναμένουμε. Δυστυχώς ως έθνος, ως χώρα και ως εργαζόμενοι  διανύουμε την πιο δύσκολη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας μας. Πρέπει να αντέξουμε και να μην αφήσουμε  να  μας πάρει από κάτω. Στο κάτω  κάτω  όλοι μας χρωστάμε και όλοι μας όπως και όλος ο ελληνικός λαός βρισκόμαστε με την πλάτη στον τοίχο.

Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Δημαρχείο Αθηνών συνάντηση του προεδρείου του ΣΑΤΑ με την αντιδήμαρχο Αθηναίων κ. Σπυροπούλου.

Σήμερα 12 Δεκεμβρίου 2012 πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Σ.Ε.Τ.Ε συνάντηση μεταξύ των προεδρείων του Σ.Ε.Τ.Ε. (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων) και τις Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. (Πανελληνίας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων).

Σας γνωρίζουμε ότι η θεώρηση των βιβλιαρίων ασθενείας για το έτος 2013 θα αρχίσει την 1/12/2012, με τις παρακάτω προϋποθέσεις:

Πρωτότυπη δημοσκόπηση του Οικονομικού Πανεπιστημίου στον κλάδο των ταξιτζήδων που συνομιλούν με χιλιάδες Έλληνες.

Οι δυνάμεις της ΠΑΣΕΒΕ βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή εκείνου του αγώνα. Σε αντίθεση με όλες τις άλλες πολιτικές δυνάμεις σε ΣΑΤΑ και ΠΟΕΙΑΤΑ, (ΔΑΚΜΕ, ΠΑΣΚΕ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, Κισσάς, Σκέντζος) που πλειοδοτούσαν υπέρ της ''καλής'' απελευθέρωσης, του νόμου Ρέπα, αποκάλυψαν τον ενιαίο χαρακτήρα, και την ταξική ουσία αυτής της πολιτικής τονίζοντας:

Το νομοσχέδιο έγινε δεκτό κατά πλειοψηφία σε μόνη συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου. Το ψηφισθέν από τη Βουλή νομοσχέδιο, για το οποίο εκκρεμεί η δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως έχει ως εξής:

ΚΑΙΡΟΣ