fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Από το 2011 ο κλάδος μας διάγει έναν διαρκή αγώνα επιβίωσης. Παρά την υπόγεια πίεση οικονομικοεπιχειρηματικών συμφερόντων προς την εκάστοτε πολιτική ηγεσία, σήμερα έχουμε ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο που εξασφαλίζει ισονομία και αναβάθμιση των επιβατικών μεταφορών.

Διακριτικά γνωρίσματα των εκμισθωμένων Επιβατηγών Ιδιωτικής Χρήσης (Ε.Ι.Χ.) αυτοκίνητων με οδηγό της περίπτωσης 1 της υποπαραγράφου Η.2. του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α’/222), όπως ισχύει.

Διακριτικά γνωρίσματα των Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) και εκμισθωμένων Επιβατηγών Ιδιωτικής Χρήσης (Ε.Ι.Χ.), με οδηγό, αυτοκίνητων οχημάτων με τα οποία παρέχονται υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών κατόπιν ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής διαμεσολάβησης αδειοδοτημένου κατά τον ν. 4530/2018 (Α’ 59) φορέα.

Σχετ.: Η υπ’ αριθμ. Οικ.Α-28144/1388/12.04.2018 (ΑΔΑ: 6ΤΙ7465ΧΘΜ-ΜΘΥ) Εγκύκλιος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΙΝΕΣ

Κάντε κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο για την Υπουργική απόφαση:

 

Την κατάργηση της υποχρέωσης της ελάχιστης διάρκειας σύμβασης τριών ωρών που έχουν οι εταιρίες ενοικιαζομένων αυτοκινήτων με οδηγό ζήτησαν οι θεσμοί και ιδιαίτερα οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ. Η Ελληνική κυβέρνηση και ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης αρνήθηκαν μια τέτοια προοπτική, ωστόσο είναι σε δύσκολη θέση, αφού τέθηκε ζήτημα ακόμα και μη συμφωνίας για την αξιολόγηση.

Με τρομοκρατικές διώξεις προσπαθούν να «σκοτώσουν» την ελευθερία σκέψης όσων είναι εκτός επιρροής τους

Κάθε φορά που η χώρα μας είναι στη δυσάρεστη θέση να αξιολογείται για τις επιδόσεις της σε θέματα εθνικής οικονομίας, το μυαλό γυρίζει στο 2010 και στην αφετηρία του μνημονιακού διασυρμού της. Είναι περιττό να υπενθυμίζουμε κάθε φορά το ρόλο και τα έργα των προσώπων που ευθύνονται για ένα από τα μελανότερα σημεία της ιστορίας αυτής της χώρας. Κυκλοφορούν ανάμεσά μας και εξακολουθούν να εξαπατούν τον ελληνικό λαό με ψέματα και μυθοπλασίες (όπως η αλλοίωση των στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ) για να απενεχοποιήσουν τη συμμετοχή και την δράση τους.

Η ψήφιση του πρόσφατου Νόμου 4530/2018 αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών των ταξί που κατοχυρώνει και διασφαλίζει το έργο τους. Ωστόσο, δεν μπορεί να παραμείνει ασχολίαστη η κόντρα και οι επιθέσεις που δέχθηκε ο κλάδος από άλλοτε προασπιστές του και η σκληρή στάση κυρίως ορισμένων πολιτικών κομμάτων απέναντι στους ιδιοκτήτες ταξί, που στην προσπάθεια τους να προωθήσουν τα συμφέροντα παράνομων εταιρειών μεταφοράς δεν δίστασαν να προβούν σε προβοκάτσιες.

 

Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις για τα ταξίμετρα, προβλέπεται η ύπαρξη φακέλου τεκμηρίωσης ταξιμέτρου η οποία διατηρείται μέσα στο όχημα. Ο φάκελος περιλαμβάνει μία σειρά εγγράφων που αποδεικνύουν τη νομιμότητα του ταξιμέτρου και του φορολογικού μηχανισμού, όπως το Βιβλίο συντήρησης και σφράγισης ταξιμέτρου. Για τα ταξίμετρα που τίθενται πρώτη φορά σε χρήση, οι ρυθμίσεις αυτές ισχύουν από 19/9/2017 ενώ για τα ήδη εγκατεστημένα ταξίμετρα οι ρυθμίσεις ισχύουν από 19/6/2018.

 

ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ  ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
16 Μαΐου 2018 -  ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ - Αρ. Φύλλου 1703
Αριθμ. οικ. Α 28341/1395

Έγραφα την προηγούμενη εβδομάδα για την αναγκαιότητα της δημιουργίας ενός κινήματος που με αφετηρία την ανθρώπινη αξιοπρέπεια θα καταλήξει στο να ορθώσει το ανάστημά μας ενάντια στην λαίλαπα του νεοφιλελευθερισμού. Στην πραγματικότητα πρόκειται για έναν ανοικτό πόλεμο μεταξύ των εργαζομένων όλης της γης με όσους αντιπροσωπεύουν και προωθούν το νεοκαπιταλιστικό σύστημα των πολυεθνικών.

Ο άκρατος νεοφιλελευθερισμός δεν μπορεί να προσεγγιστεί ως ιδεολογικό κίνημα. Δεν είναι καν ιδεολογία. Είναι ένα όχημα διαπλοκής που μεταφέρει τον ιό της παγκοσμιοποίησης από χώρα σε χώρα και δημιουργεί κοινωνικές τραγωδίες. Το ζήσαμε στη χώρα μας για αρκετά χρόνια και πληρώνουμε ακόμη τις μέρες που ο άκρατος νεοφιλελευθερισμός έβαζε τη χώρα στα μνημόνια και τους ανθρώπους στο κάδρο της φτώχειας και της δυστυχίας.

Με αφορμή ένα μήνυμα που έφτασε στο κινητό του (αποστολέας η Νέα Δημοκρατία) και τον καλεί να ανανεώσει την κάρτα μέλους για να συμμετάσχει σε ψηφοφορίες εσωκομματικών θεμάτων, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος υπενθυμίζει ότι:

Είμαι από κείνους που πιστεύουν, ότι η χώρα μας μπορεί να παράγει εθνικό πλούτο, ικανό να συντηρεί αξιοπρεπώς τους πολίτες της. Αρκεί ο καταμερισμός του να γίνεται με δικαιοσύνη και σεβασμό προς τον άνθρωπο. Την τελευταία οκταετία, η Ελλάδα βρίσκεται στη δίνη των μνημονίων και της οικονομικής επιτήρησης από τους δανειστές της. Υψηλή και άδικη φορολογία, μειώσεις μισθών και συντάξεων, απώλεια αγοραστικής δύναμης, εκατομμύρια άνεργοι, συνθέτουν το μωσαϊκό της φτωχοποίησης και της δυστυχίας του ελληνικού λαού.

 

Οι δύο πρόσφατες αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τις διαμεσολαβητικές εφαρμογές και ειδικά για τον τρόπο που λειτουργεί η πολυεθνική Uber, έριξε και το τελευταίο κάστρο της παραπληροφόρησης – για την δήθεν οπισθοδρόμηση της ελληνικής κυβέρνησης – που έχουν αναλάβει εργολαβικά γνωστά και μη εξαιρετέα εκδοτικά συγκροτήματα.

 

ΚΑΙΡΟΣ