fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Δελτία Τύπου

Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΑΤΑ (Συνεδρίαση 14/02/2019), ορίστηκε η Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση του Συνδικάτου, την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019 και ώρα 15:00 μ.μ., στο Θέατρο Περοκέ (Πλατεία Καραϊσκάκη) στην Αθήνα.

Στις επιτροπές της Βουλής, συζητείται το νομοσχέδιο του Υπουργείου Τουρισμού για τα τουριστικά γραφεία.
Επειδή το άρθρο 28 αφορά άμεσα τον κλάδο μας και η αρχική διάταξη έπληττε βάναυσα το ταξί ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι:

Σας γνωρίζουμε ότι μέχρι να εκδοθεί απόφαση για την υποχρέωση εγκατάστασης τερματικού ηλεκτρονικών συναλλαγών (P.O.S.), δεν χρειάζεται το άνοιγμα επαγγελματικού λογαριασμού. Υποχρέωση έχουν μόνον όσοι διαθέτουν ήδη μηχάνημα P.O.S. στο Ταξί και όσοι υποχρεούνται σε έκδοση τιμολογίου και αποπληρωμής τους μέσω ηλεκτρονικών συναλλαγών (σχολικά δρομολόγια, εξυπηρέτηση τουριστικών μεταφορών, κλπ.).

 

Το ΣΑΤΑ ανακοινώνει ότι παρέχει κάθε ηθική στήριξη στο συνάδελφο αυτοκινητιστή που δέχτηκε επίθεση με το ΄΄ σπρέι του βιασμού ΄΄ και θα αναλάβει εξ ολοκλήρου τη δαπάνη για τυχόν δικαστικά έξοδα που προκύψουν. Παρακαλείται ο άτυχος συνάδελφος να επικοινωνήσει άμεσα με τον πρόεδρο του Συνδικάτου.

 

Στις 9 Νοεμβρίου 2018, στην πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή με τίτλο «Άρης Πορτοσάλτε και Μπάμπης Παπαδημητρίου» στο ραδιόφωνο του SKAΙ 100.3, την επόμενη της πολιτικής δίκης που είχε προηγηθεί (της εταιρείας BEAT εναντίον του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου) ακούστηκαν υποτιμητικά και ψευδή σχόλια τόσο για τον κλάδο των αυτοκινητιστών Ταξί, όσο και για τον κ. Λυμπερόπουλο.

Λαϊκισμός και νεοφιλελευθερισμός

Ήρθαν τα Χριστούγεννα κι η Πρωτοχρονιά… Λίγο νωρίτερα από το συνηθισμένο, ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης ντύθηκε Άγιος Βασίλης και μοιράζει δώρα. Στους ταξιτζήδες υποσχέθηκε επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων και μια σειρά από προνόμια στις πιάτσες αναμονής επιβατών! Δηλαδή θα αλλάξετε ή θα καταργήσετε τον Κανονισμό Λειτουργίας;

Από το 2011 ο κλάδος μας διάγει έναν διαρκή αγώνα επιβίωσης. Παρά την υπόγεια πίεση οικονομικοεπιχειρηματικών συμφερόντων προς την εκάστοτε πολιτική ηγεσία, σήμερα έχουμε ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο που εξασφαλίζει ισονομία και αναβάθμιση των επιβατικών μεταφορών.

Διακριτικά γνωρίσματα των εκμισθωμένων Επιβατηγών Ιδιωτικής Χρήσης (Ε.Ι.Χ.) αυτοκίνητων με οδηγό της περίπτωσης 1 της υποπαραγράφου Η.2. του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α’/222), όπως ισχύει.

Διακριτικά γνωρίσματα των Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) και εκμισθωμένων Επιβατηγών Ιδιωτικής Χρήσης (Ε.Ι.Χ.), με οδηγό, αυτοκίνητων οχημάτων με τα οποία παρέχονται υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών κατόπιν ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής διαμεσολάβησης αδειοδοτημένου κατά τον ν. 4530/2018 (Α’ 59) φορέα.

Σχετ.: Η υπ’ αριθμ. Οικ.Α-28144/1388/12.04.2018 (ΑΔΑ: 6ΤΙ7465ΧΘΜ-ΜΘΥ) Εγκύκλιος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΙΝΕΣ

Κάντε κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο για την Υπουργική απόφαση:

 

Την κατάργηση της υποχρέωσης της ελάχιστης διάρκειας σύμβασης τριών ωρών που έχουν οι εταιρίες ενοικιαζομένων αυτοκινήτων με οδηγό ζήτησαν οι θεσμοί και ιδιαίτερα οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ. Η Ελληνική κυβέρνηση και ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης αρνήθηκαν μια τέτοια προοπτική, ωστόσο είναι σε δύσκολη θέση, αφού τέθηκε ζήτημα ακόμα και μη συμφωνίας για την αξιολόγηση.

Με τρομοκρατικές διώξεις προσπαθούν να «σκοτώσουν» την ελευθερία σκέψης όσων είναι εκτός επιρροής τους

Κάθε φορά που η χώρα μας είναι στη δυσάρεστη θέση να αξιολογείται για τις επιδόσεις της σε θέματα εθνικής οικονομίας, το μυαλό γυρίζει στο 2010 και στην αφετηρία του μνημονιακού διασυρμού της. Είναι περιττό να υπενθυμίζουμε κάθε φορά το ρόλο και τα έργα των προσώπων που ευθύνονται για ένα από τα μελανότερα σημεία της ιστορίας αυτής της χώρας. Κυκλοφορούν ανάμεσά μας και εξακολουθούν να εξαπατούν τον ελληνικό λαό με ψέματα και μυθοπλασίες (όπως η αλλοίωση των στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ) για να απενεχοποιήσουν τη συμμετοχή και την δράση τους.

Η ψήφιση του πρόσφατου Νόμου 4530/2018 αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών των ταξί που κατοχυρώνει και διασφαλίζει το έργο τους. Ωστόσο, δεν μπορεί να παραμείνει ασχολίαστη η κόντρα και οι επιθέσεις που δέχθηκε ο κλάδος από άλλοτε προασπιστές του και η σκληρή στάση κυρίως ορισμένων πολιτικών κομμάτων απέναντι στους ιδιοκτήτες ταξί, που στην προσπάθεια τους να προωθήσουν τα συμφέροντα παράνομων εταιρειών μεταφοράς δεν δίστασαν να προβούν σε προβοκάτσιες.

ΚΑΙΡΟΣ