fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Δελτία Τύπου

Συνεδρίασε σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ . Στα θέματα της ημερήσιας διάταξης ήταν η ενημέρωση του Συμβουλίου για τις ενέργειες του Συνδικάτου σε ότι αφορά την Επιτροπή Ανταγωνισμού , ο οικονομικός απολογισμός του τελευταίου έτους και η άρση της εμπιστοσύνης προς τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ Θ.Λυμπερόπουλο. Ο κ. Λυμπερόπουλος μετά την τοποθέτησή του αποχώρησε από την συνεδρίαση. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ έχει ως εξής:

Το ΣΑΤΑ διά του νομικού του συμβούλου κ. Βρεττού κατέθεσε σήμερα στον ΕΟΔΥ ερώτημα, σχετικά με τις προϋποθέσεις και τον τρόπο συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου. Το κείμενο της αίτησης έχει ως εξής:

Σήμερα έπεσαν οι μάσκες. Στο όνομα κομματικών και επιχειρηματικών συμφερόντων, κάποιοι συνεργάτες μου μη αρκούμενοι στην προ οχταμήνου παραίτησή μου από την Ομοσπονδία, επιθυμούν την αποχώρησή μου και από το ΣΑΤΑ. Οι προθέσεις τους, όπως άλλωστε αποδεικνύεται και από το πρόσφατο άρθρο του φίλου μου, του Βασίλη Μαραγκάκη ήταν από την αρχή αποσαφηνισμένες. Αφού επί μέρες προσπάθησαν να με πείσουν ότι πρέπει να παραιτηθώ για το καλό του κλάδου (ό,τι δηλαδή επικαλέστηκαν και πριν από οχτώ μήνες) σήμερα ζήτησαν άμεση συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου όπου θα τεθεί θέμα εμπιστοσύνης για να με «ρίξουν» όπως προφανώς έχει συμφωνηθεί. Την ίδια ακριβώς κατάσταση -και σε συμφωνία με τους «μαντράδες» εκείνης της περιόδου- είχα βιώσει και το 2001. Και τότε, η πλειοψηφία του ΣΑΤΑ αντιδρούσε στο νόμο Βερελή (καθ’ υπόδειξη των μαντράδων) γιατί έμπαινε τάξη στην ασύστολη έκδοση αδειών και στην Αθήνα αλλά κυρίως στην Περιφέρεια.

του Βασίλη Μαραγκάκη

 

Λοιπόν, ας τελειώνουμε με το θεαθήναι κι ας πούμε την αλήθεια. Για όλους και για όλα. Για την Ομοσπονδία, για το ΣΑΤΑ, για τη Νέα Δημοκρατία, για τον ΣΥΡΙΖΑ, για τον Ραγκούση.

Το αληθινό πρόσωπο αυτής της κυβέρνησης δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμη. Ή, καλύτερα, δεν πρόλαβε να αποκαλυφθεί. Τα σοβαρά ζητήματα λόγω της πανδημίας, σε συνδυασμό με τα εθνικά ζητήματα που έχουν προκύψει, έχουν κρύψει κάτω από το χαλί τις προθέσεις και τις αγαπημένες πολιτικές της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Τους τελευταίους μήνες το ταξί βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση. Ως πρόεδρος του ΣΑΤΑ οφείλω να υπενθυμίσω τα εξής :

Μέσα στο κλίμα αβεβαιότητας που καλλιεργείται καθημερινά από τον φόβο της πανδημίας, το ταξί προσπαθεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Προβλήματα που προϋπήρχαν συγχωνεύονται με αυτά που δημιούργησε ο κορωναϊός και συνθέτουν μια δυσάρεστη και δύσκολη κατάσταση.

«Μέσα σε ένα απρόβλεπτο οικονομικό περιβάλλον, η Πολιτεία μας ζητά να αλλάξουμε αυτοκίνητο, επιδοτώντας μόνο το ηλεκτρικό και το υβριδικό όχημα, που ναι μεν είναι τεχνολογικά άρτιο, οικονομικά όμως είναι απρόσιτο για τον επαγγελματία αυτοκινητιστή. Το πιο δίκαιο θα ήταν μια αναλογική επιδότηση για όλους τους τύπους αυτοκινήτου, ανεξαρτήτου κινητήρα (πετρελαιοκίνητα, φυσικό αέριο κλπ.).

Με τον Υφυπουργό Οικονομικών αρμόδιο για τη δημοσιονομική πολιτική, κ. Θεόδωρο Σκυλακάκη, συναντήθηκε το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Στην συνάντηση, συζητήθηκαν όλα τα –οικονομικά- ζητήματα που αφορούν τον κλάδο μας και ειδικότερα:

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή συνάντηση μεταξύ των κ.κ. Γιώργου Γιαννή (καθηγητής του Ε.Μ.Π.), του πρώην αντιδημάρχου Αθηναίων, συγκοινωνιολόγου κ. Ακριτίδη και του Διευθυντή του Πολιτικού Γραφείου Δημάρχου Αθηναίων κ. Επαμεινώνδα Μούτσιο με την διοίκηση του ΣΑΤΑ. Θέμα συζήτησης ήταν το έργο ανάπλασης ΄΄Μεγάλος Περίπατος΄΄ και οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν προκειμένου να συνεχιστεί χωρίς παρεμποδίσεις το έργο των Ταξί. Η συζήτηση έγινε μέσα σε άριστο κλίμα και τα δεδομένα που υπάρχουν αυτή την στιγμή έχουν ως εξής:

Πραγματοποιήθηκε χθες συνάντηση μεταξύ του Υφυπουργού Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη και του προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου. Η ατζέντα της συζήτησης περιελάμβανε όλη την τρέχουσα επικαιρότητα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος των Ταξί. Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ εξήγησε στον Υφυπουργό ότι η ύφεση στον κλάδο των ταξί δεν είναι αποτέλεσμα μόνο της πανδημίας. Είχε αρχίσει πολύ νωρίτερα, από το Νοέμβριο του 2019, όταν οι βασικοί πελάτες (πολίτες με χαμηλό εισόδημα και εργαζόμενοι) δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις. Η έλλειψη κοινωνικής πολιτικής στερεί από τα Ταξί ένα μεγάλο μέρος του πελατολογίου του. Για την ηλεκτροκίνηση και την Ανάπλαση του Ιστορικού Κέντρου ο κ. Λυμπερόπουλος ανέφερε:

 

Σχετ.: Ο ν. 4690/2020 (Α' 104) με θέμα «Κύρωση: α) της από 13.4.2020 Π.Ν.Π. «Μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις» (A 84) και β) της από 1.5.2020 Π.Ν.Π. «Περαιτέρω μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την επάνοδο στην κοινωνική και οικονομική κανονικότητα» (Α'90) και άλλες διατάξεις».

Η δήλωση που ακολουθεί είναι μια απάντηση σε όλους αυτούς που αρέσκονται να κάνουν σενάρια επιστημονικής φαντασίας και να δημιουργούν –έντεχνα- προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν.

Από τα τέλη Ιουνίου ξεκινά στην Αθήνα μία από τις μεγαλύτερες αστικές παρεμβάσεις στην ιστορία της πόλης. Ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας συνολικού μήκους 6,8 χλμ, φιλοδοξεί να γίνει σημείο αναφοράς για την ελληνική πρωτεύουσα. Με την ολοκλήρωση του έργου, ενοποιείται το ιστορικό κέντρο και αποδίδεται στους πολίτες ελεύθερος δημόσιος χώρος 50.000 τ.μ.

 

Στο χθεσινό Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α συζητήθηκαν όλα τα τρέχοντα ζητήματα του κλάδου μας. Ενημερώθηκε το Συμβούλιο για το περιεχόμενο των συζητήσεων του προεδρείου με το Υπουργείο Μεταφορών και το Υπουργείο Οικονομικών, καθώς και τα αιτήματα που έχουν σταλεί με την μορφή υπομνήματος σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες.

 

Παρατείνεται αυτοδικαίως έως και την 31η Ιουλίου 2020 η ισχύς των ειδικών αδειών οδήγησης Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) αυτοκινήτων των οποίων η λήξη έχει προσδιοριστεί σε ημερομηνία εντός του χρονικού διαστήματος από τις 16.03.2020 έως και τις

ΚΑΙΡΟΣ