Πραγματοποιήθηκε σήμερα στις 26/03/2014 έκτακτο διοικητικό συμβούλιο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α με μοναδικό θέμα συζήτησης το νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης.
Ομόφωνα το Δ.Σ. αποφάσισε – αφού είχε προηγηθεί και η δέσμευση του κ. Χατζηδάκη ότι θα αποσυρθούν οι διατάξεις που αποτελούσαν αιτία πολέμου- την αναμονή μέχρι την κατάθεση του τελικού κειμένου όπου θα είναι ξεκάθαρες οι οριστικές προτάσεις της κυβέρνησης και του Υπουργείου Ανάπτυξης.
Είμαστε ένα κομμάτι ενός μεγάλου ασφαλιστικού Οργανισμού, που προσπαθεί χωρίς την βοήθεια άλλων ασφαλισμένων να πετύχει ρυθμίσεις που θα δίνουν οριστική λύση στο πρόβλημα. Επιλέξαμε –και προς το παρόν επιλέγουμε- τον διάλογο με την κυβέρνηση για να δοθεί λύση με τις οφειλές. Δεν ζητάμε να μας χαριστεί τίποτα. Ζητάμε μόνο λογικούς τρόπους αποπληρωμής.
Πριν από λίγο υπήρξε συνάντηση του υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου και της κας Τσάγκα με τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο του ΣΑΤΑ Θύμιο Λυμπερόπουλο και Μάκη Κασιδιάρη. Μεταξύ άλλων ο υφυπουργός αναφέρθηκε στη χθεσινή συνάντησή του με την εκπρόσωπο της εταιρίας taxiplon σχετικά με τη νομιμότητα ή όχι των προσφορών της εταιρίας σε διάφορες διαδρομές. Ο κ. Παπαδόπουλος ισχυρίστηκε πως προειδοποίησε την συγκεκριμένη εταιρία ότι οποιαδήποτε παραποίηση του τιμολογίου είναι παράνομη. Αυτά που ισχυρίζεται ο κ. Παπαδόπουλος με αυτά που δηλώνει η εταιρία και η εκπρόσωπός της (στις σελίδες που διατηρούν στο facebook) είναι εκ διαμέτρου αντίθετα. Προφανώς εκτός από το τιμολόγιο παραποιείται και η αλήθεια.
Την διαδικασία διασφάλισης της μη αποσύνδεσης της καλωδίωσης και την αποφυγή παρεμβάσεων στις ειδικές θύρες επικοινωνίας των ΑΔΗΜΕ−Ταξιμέτρων, οι οποίοι είναι σταθερά συνδεόμενοι φορολογικοί μηχανισμοί μέσω ειδικής θύρας με ήδη εγκαταστημένα ηλεκτρονικά ταξίμετρα προβλέπει εγκύκλιος του Γενικού Γραμματέα Εσόδων κ Θεοχάρη.
1. Την παράγραφο 2 του άρθρου 105 του N. 4070/2012 (ΦΕΚ Α’/ 82) «Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημοσίων Έργων και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 14 του άρθρου 106 του Ν. 4199/2013 (Α’/216) «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών− Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις».
Έχει σημάνει στους Πατρινούς ταξιτζήδες που όπως δείχνουν τα πράγματα έχουν γίνει στόχος για κύκλωμα τριών γυναικών οι οποίες χρησιμοποιούν τεχνάσματα για να αρπάζουν τα χρήματα των εισπράξεων από τα οχήματά τους. Τα περιστατικά που έχουν καταγραφεί μέχρι σήμερα είναι πάνω από δέκα, ενώ το πιο πρόσφατο συνέβη την προηγούμενη Παρασκευή στην άνω πόλη όταν οι τρεις δράστιδες άρπαξαν χρηματικό ποσό 250 ευρώ από τον ταξιτζή.
Κύριε Καμίνη εμείς οι ταξιτζήδες δεν σας πιστεύουμε
Για μια ακόμη φορά, ο δήμαρχος Αθηναίων υποτιμά την νοημοσύνη των κατοίκων αυτής της πόλης με μεγαλεπήβολα σχέδια και οράματα. Ο άνθρωπος που επί τρεισήμισι χρόνια δεν κατάφερε να φτιάξει ούτε μια πιάτσα για ταξί, υπόσχεται πεζοδρομήσεις και παρεμβάσεις που θα αλλάξουν την πόλη μας. Φορώντας το αριστερό, κουλτουριάρικο προσωπείο του, σεβόμενος την περίοδο των Αποκριών , προσπαθεί να κρύψει το μηδαμινό του έργου με υποσχέσεις. Και δεν στεκόμαστε μόνο στον σνομπισμό που επέδειξε σε όλη την διάρκεια της θητείας του απέναντι στον κλάδο μας, αλλά στην συνολική του παρουσία και προσφορά που συνετέλεσε στην παρακμή της ομορφότερης και πιο ιστορικής πόλης του κόσμου. Κύριε Καμίνη εμείς οι ταξιτζήδες δεν σας πιστεύουμε.
Όταν ο επιβάτης είναι εντός της περιμετρικής ζώνης, το ταξίμετρο τίθεται σε λειτουργία εν τη παρουσία του με την επιβίβασή του. Όταν ο επιβάτης βρίσκεται στα όρια της Διοικητικής μονάδας εκτός όμως περιμετρικής ζώνης τότε το ταξίμετρο τίθεται σε λειτουργία από τα όρια της περιμετρικής( δηλαδή διπλή ταρίφα).