Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ KAI ΔΙΚΤΥΩΝ
Έχοντας υπόψη: 1. Την παράγραφο 2 του άρθρου 105 του N. 4070/2012 (ΦΕΚ Α΄/ 82) «Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημοσίων Έργων και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 14 του άρθρου 106 του Ν. 4199/2013 (Α΄/216) «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών− Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις».
Ανοιχτό είναι το μέτωπο της Δημοτικής Αρχής με τον κλάδο των ταξί στα Ιωάννινα ,με φόντο τις πεζοδρομήσεις στην πόλη και με τον Πρόεδρο του Σωματείου Μιχάλη Ψήνα να μιλά ανοιχτά για απαξίωσή τους από τον Αντιδήμαρχο έργων Βασίλη Μασσαλά, που μάλλον αγνοεί τις θέσεις και τις προτάσεις που έχουν καταθέσει στην επιτροπή κυκλοφοριακών θεμάτων , για τις ειδικές διαδρομές των ταξί…
Καμία από αυτές τις αποφάσεις δεν βγήκε τυχαία ή χωρίς την δική μας παρέμβαση και πίεση είτε για να διορθωθούν διατάξεις που δεν μας ευνοούσαν (όπως για παράδειγμα ο Ν. 4070) είτε για να εκδοθούν άμεσα αποφάσεις που θα μας διευκόλυναν (κατάργηση βιβλίου ΟΑΕΕ, απαλλαγή από το αξιόποινο των πράξεων για τις απεργίες του 2011, κατάργηση της προσκόμισης ασφαλιστικής ενημερότητας για τον έλεγχο στα ΚΤΕΟ, κ.α.
Μετά την ψήφιση του Ν.4199 ακολουθούν υπουργικές αποφάσεις και διευκρινιστικές εγκύκλιοι για τα σημεία που ορίζει ο συγκεκριμένος νόμος. Οι περισσότερες από αυτές σχεδιάστηκαν τις τελευταίες ημέρες και πολύ σύντομα θα εκδοθούν, ενώ κάποιες διατάξεις θα ενταχθούν στον κανονισμό λειτουργίας που βρίσκεται στο στάδιο της προετοιμασίας.
Με την βοήθεια της στατιστικής, αποδεικνύεται ότι οι παραπομπές συναδέλφων στα πειθαρχικά συμβούλια έχουν μειωθεί κατά 60% περίπου τα τελευταία δύο χρόνια. Εκτιμώ ότι η νέα γενιά συναδέλφων που έχει μπει στο επάγγελμα βοηθάει στην αλλαγή νοοτροπίας αλλά και στην αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει ένας ταξιτζής.