fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Δελτία Τύπου

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ KAI ΔΙΚΤΥΩΝ

Έχοντας υπόψη: 1. Την παράγραφο 2 του άρθρου 105 του N. 4070/2012 (ΦΕΚ Α΄/ 82) «Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημοσίων Έργων και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 14 του άρθρου 106 του Ν. 4199/2013 (Α΄/216) «Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών− Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις».

Η απόφαση του ΥΜΕ που δημοσιεύθηκε σήμερα και αφορά το τιμολόγιο έχει μία παράληψη που εκ παραδρομής -και χωρίς ευθύνη της ομοσπονδίας- δημιουργήθηκε.

Η παρ. 5 του άρθρου 31 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (κ.ν. 3528/2007, Α΄ 26), όπως ισχύει, και η παρ. 5 του άρθρου 38 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (κ.ν. 3584/ 2007, Α΄ 143), όπως ισχύει, αντικαθίστανται ως εξής:

Καταλαβαίνω ότι πρέπει να προσαρμοστούμε πολύ γρήγορα στα νέα δεδομένα αλλά αυτό είναι εφικτό. Μπορούμε να γίνουμε πιο δυνατοί, πιο ευέλικτοι, ακολουθώντας τους κανόνες του νέου θεσμικού πλαισίου, χωρίς να αλλοιωθεί ούτε η επαγγελματική μας ταυτότητα ούτε η ουσία του μεταφορικού μας έργου.

Όλοι αγαπάμε τον κλάδο μας, όλοι θέλουμε ένα σταθερό και σίγουρο μέλλον για τη δουλειά μας. Μπορούμε όλοι μαζί να βρούμε τον τρόπο να προσφέρουμε, ο καθένας στο βαθμό  που μπορεί. Κανένας δεν είναι εχθρός κανενός.

Από τις 17 πιάτσες που έχουν εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο αλλά και τον ΟΑΣΑ  μόλις οι πέντε από αυτές είναι σε λειτουργία και μπορούν να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό και τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές ταξί.

Με αφορμή τη σύγχυση η οποία δημιουργείται τις τελευταίες μέρες από ανεύθυνες δημοσιεύσεις , ενημερώνουμε τους συναδέλφους μας για το τι  πραγματικά ισχύει σχετικά με τα ταξίμετρα και τις φορολογικές μνήμες.

Ανοιχτό είναι το μέτωπο της Δημοτικής Αρχής με τον κλάδο των ταξί στα Ιωάννινα ,με φόντο τις πεζοδρομήσεις στην πόλη και με τον Πρόεδρο του Σωματείου Μιχάλη Ψήνα να μιλά ανοιχτά για απαξίωσή τους από τον Αντιδήμαρχο έργων Βασίλη Μασσαλά, που μάλλον αγνοεί τις θέσεις και τις προτάσεις που έχουν καταθέσει στην επιτροπή κυκλοφοριακών θεμάτων , για τις ειδικές διαδρομές των ταξί…

Σύστημα διασυνοριακής ανταλλαγής πληροφοριών για σοβαρές τροχαίες παραβάσεις που αφορούν την οδική ασφάλεια, με την ονομασία «ΕUCARIS» δημιουργείται στη χώρα μας.

Τα ταξί  επιβατικά δημοσίας χρήσης (με ή χωρίς μετρητή) που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31/10/2010 θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας για το 2014 ποσό 290 ευρώ ανεξαρτήτως κυβισμού ή ρύπων.

Με αφορμή κάποιες ανακοινώσεις και προσπάθειες διασπαστικού προς τον κλάδο σωματείου,  το ΣΑΤΑ οφείλει να ξεκαθαρίσει τα εξής:

Καμία από αυτές τις αποφάσεις δεν βγήκε τυχαία ή χωρίς την δική μας παρέμβαση και πίεση είτε για να διορθωθούν διατάξεις που δεν μας ευνοούσαν (όπως για παράδειγμα ο Ν. 4070) είτε για να εκδοθούν άμεσα αποφάσεις που θα μας διευκόλυναν (κατάργηση βιβλίου ΟΑΕΕ, απαλλαγή από το αξιόποινο των πράξεων για τις απεργίες του 2011, κατάργηση της προσκόμισης ασφαλιστικής ενημερότητας για τον έλεγχο στα ΚΤΕΟ, κ.α.

Μετά την ψήφιση του Ν.4199 ακολουθούν υπουργικές αποφάσεις και διευκρινιστικές εγκύκλιοι για τα σημεία που ορίζει ο συγκεκριμένος νόμος. Οι περισσότερες από αυτές σχεδιάστηκαν τις τελευταίες ημέρες και πολύ σύντομα θα εκδοθούν, ενώ κάποιες διατάξεις θα ενταχθούν στον κανονισμό λειτουργίας που βρίσκεται στο στάδιο της προετοιμασίας.

Με την βοήθεια της στατιστικής, αποδεικνύεται  ότι  οι παραπομπές συναδέλφων στα πειθαρχικά συμβούλια έχουν μειωθεί κατά 60% περίπου τα τελευταία δύο χρόνια. Εκτιμώ ότι η νέα γενιά συναδέλφων που έχει μπει στο επάγγελμα βοηθάει στην αλλαγή νοοτροπίας αλλά και στην αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει ένας ταξιτζής.

Όλοι γνωρίζουμε και ενθυμούμαστε πολύ καλά σε ποια κατάσταση ήταν ο κλάδος μετά από 1 μήνα συνεχόμενων απεργιακών διεκδικήσεων.

Κάθε μήνα και όχι ανά δίμηνο θα πληρώνουν στον ΟΑΕΕ τις ασφαλιστικές τους εισφορές οι ελεύθεροι επαγγελματίες από τη νέα χρονιά.

ΚΑΙΡΟΣ