fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Με την ανάρτηση του σχεδίου νόμου «Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών και άλλες διατάξεις», διαπιστώσαμε ότι υπάρχουν διατάξεις που αφορούν τον κλάδο μας και για τις οποίες δεν είχαμε όχι μόνο συνεργασία αλλά ούτε την στοιχειώδη ενημέρωση.

 

Ακούσαμε από τη συχνότητα του ΣΚΑΙ (οποία… έκπληξη) τον κ. Βασιλάκη σε ρόλο κυβερνητικού εκπροσώπου να προτείνει την μείωση του αριθμού των ταξί στην Αθήνα, και την άμεση ανανέωση του στόλου, την προτροπή του στην ηλεκτροκίνηση, την διαβεβαίωση ότι θα φτιαχτούν πιάτσες μόνο για τα ηλεκτρικά και άλλες σημαντικές ειδήσεις για τον κλάδο των ταξί. Ο κ. Βασιλάκης σε ένα παραλήρημα άκρατου νεοφιλελευθερισμού –για το οποίο απέσπασε και τα συγχαρητήρια του παραγωγού της εκπομπής– εξέφρασε την άποψη ότι λιγότερα ταξί θα σημαίνει περισσότερη δουλειά για λίγους άρα περισσότερα χρήματα για επένδυση σε καινούργιο αυτοκίνητο.

 

 

Το Σαββατοκύριακο 9-10 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο το Κλαδικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Βασικό θέμα των εργασιών του Συνεδρίου ήταν το μέλλον του ταξί, ο ανταγωνισμός από τα οχήματα της τουριστικής βιομηχανίας και οι τρόποι αντιμετώπισης στην υποκλοπή έργου σε βάρος των ταξί. Τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν περιλαμβάνουν τα εξής:

 

Νομοθετική ρύθμιση για τα σωματεία, καθώς και για τα Ράδιοταξί

Στο Διοικητικό Συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα συζητήθηκαν όλες οι τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο των ταξί. Το προεδρείο ενημέρωσε το Διοικητικό Συμβούλιο για την επικοινωνία και τις πρόσφατες συναντήσεις που είχε με τα αρμόδια -για θέματα του κλάδου- υπουργεία.

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η πρώτη συνάντηση μεταξύ του Υφυπουργού Μεταφορών κ. Κεφαλογιάννη και των συνεργατών του με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Στη συνάντηση που διήρκησε περισσότερο από μια ώρα συζητήθηκαν όλα τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν τον κλάδο. Και οι δυο πλευρές συμφώνησαν στην διατήρηση του θεσμικού πλαισίου όπως αυτό διαμορφώθηκε τα τελευταία χρόνια καθώς και στην αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας που ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο κ. Κεφαλογιάννης δεσμεύτηκε ότι θα εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι στα Ε.Ι.Χ προκειμένου να περιοριστούν τα κρούσματα υποκλοπής μεταφορικού έργου.

Ο κλάδος των Ταξί διαχρονικά συνεργάζεται με όλες τις κυβερνήσεις, προκειμένου να πετύχει την λύση των προβλημάτων που κάθε φορά παρουσιάζονται. Η διοίκηση της Ομοσπονδίας (με πλειοψηφίες που αγγίζουν το 75%) στοχεύει μόνο στην ανάπτυξη των ταξί και στην καλύτερη παροχή υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.

Η Ενεργοποίηση του Ψηφιακού Μητρώου των Επιβατικών Ιδιωτικής Χρήσης (Ε.Ι.Χ.) ήταν κάτι που αναμενόταν εδώ και 18 μήνες. Στο Ν.4530/2018 προβλεπόταν όλες οι διαδικασίες για το συγκεκριμένο έργο. Από τον περασμένο Ιούνιο είχαν ολοκληρωθεί όλες οι σχετικές εργασίες και οι απαραίτητες δοκιμές του συστήματος, και από χθες η κυβέρνηση ανακοίνωσε την ενεργοποίησή του.

Με Κοινή Υπουργική Απόφαση νομιμοποιείται ο αθέμιτος ανταγωνισμός

Τροποποίηση της 15732/13.11.2012 (ΦΕΚ Β’/3053) κοινής υπουργικής απόφασης με θέμα: «Όροι και προϋποθέσεις εκμίσθωσης επιβατηγών ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων με οδηγό από τουριστικά γραφεία, γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων και εταιρείες και συνεταιρισμούς Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων», όπως ισχύει.

Το αποτέλεσμα των εθνικών εκλογών έφερε στην κυβέρνηση τη Νέα Δημοκρατία. Ο κλάδος των ταξί συγχαίρει τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τους βουλευτές του κόμματος για τη νίκη τους και εύχεται να φανούν αντάξιοι της εμπιστοσύνης που τους έδειξε το εκλογικό σώμα.

Τώρα αποφασίζουμε ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ: Θετικές παρεμβάσεις για ιδιοκτήτες Ε.Δ.Χ.

Λίγα εικοσιτετράωρα πριν από τις εθνικές εκλογές, τα γνωστά παπαγαλάκια προσπαθούν να σπείρουν φόβο και πανικό στις τάξεις των ταξιτζήδων σε όλη τη χώρα. Στόχος –διαχρονικός- και πάλι ο Λυμπερόπουλος. Προφανώς έτσι αντιλαμβάνονται τη δημοκρατία…
    Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος εκπροσωπεί αυτούς που τον εμπιστεύονται στις κλαδικές εκλογές. Τους ταξιτζήδες. Και το κάνει ανεξάρτητα από το ποιος κυβερνάει αυτή τη χώρα. Η θέση που διατυπώνει είναι πρώτα απ’ όλα κλαδική και μετά προσωπική.

 

 Στον βωμό της προεκλογικής αντιπαράθεσης, τα γνωστά εκδοτικά συμφέροντα χρησιμοποιούν για άλλη μια φορά το ταξί, προκειμένου να υπηρετήσουν τον στόχο που τους έχει υποδειχθεί. Αυτή τη φορά ανακάλυψαν ΄΄δωράκι΄΄ της κυβέρνησης σε ότι αφορά την συνταξιοδότηση των αυτοκινητιστών ταξί.

ΚΑΙΡΟΣ