Στην τετραετία που πέρασε, ο κλάδος μας έδωσε μεγάλες μάχες για να επιβιώσει. Το νομοθετικό έργο που παρήχθη, αποκατέστησε το μεγαλύτερο μέρος των αδικιών που είχαν επιβάλλει οι μνημονιακές πολιτικές των δανειστών και εφήρμοσαν οι πρόθυμοι και πιστοί πολιτικοί τους εκπρόσωποι στην Ελλάδα. Όσα πέτυχε το ταξί, δεν είναι ούτε διαπραγματεύσιμα, ούτε προσωρινά. Θα συνεχίσουμε τον έντιμο καθημερινό μας αγώνα, προστατεύοντας την εργασία μας, το επάγγελμά μας, την οικογένειά μας. Με σεβασμό στην ελληνική κοινωνία και στην πατρίδα μας.
Με την υπουργική απόφαση για την ελάχιστη μίσθωση των Ε.Ι.Χ. (180€ για 3ωρη σύμβαση, 80€ για το μισάωρο), ολοκληρώνεται το μεγαλύτερο μέρος των υπουργικών αποφάσεων που απορρέουν από το Ν.4530/2018. Τόσο ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης όσο και η πρώην υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, έμειναν πιστοί στο πλάνο ισονομίας που αφορά το νομοθετικό πλαίσιο των επιβατικών μεταφορών. Παρά τις αφόρητες πιέσεις που δέχθηκαν από την τουριστική βιομηχανία, κατάφεραν να μετατρέψουν το νομοθετικό έκτρωμα των Χατζηδάκη-Κεφαλογιάννη σε ένα σύγχρονο και σύνομο με τις ευρωπαϊκές οδηγίες πλαίσιο.
Με την παρούσα επιστολή ζητάμε
Α. Την άμεση εφαρμογή του N. 4607/24-4-2019
Ι. Κύρωση της Συμφωνίας για την Ασιατική Τράπεζα Υποδομών και Επενδύσεων, ΙΙ. Εναρμόνιση του Κώδικα Φ.Π.Α. με την Οδηγία (ΕΕ) 2016/1065, ΙΙΙ. Ενσωμάτωση των σημείων 1, 2, 4 και 5 του άρθρου 2 και των άρθρων 4, 6, 7 και 8 της Οδηγίας 1164/2016, ΙV. Τροποποίηση του ν. 2971/2001 και άλλες διατάξεις.
Μη καταβολή εισφορών Δώρου Πάσχα οδηγών ταξί, έτους 2019
Για να το κατεβάσετε παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ.
Ένα χρόνο μετά την απομάκρυνση της Uber από την Αθήνα, κάποιοι προσπαθούν να επαναφέρουν την ίδια παραβατικότητα στην αγορά των ταξί. Αυτή τη φορά, μια Εσθονική εταιρεία –στα πρότυπα της Uber– η Taxify ανακοινώνει συνέντευξη τύπου-παρουσίαση στο Ηράκλειο της Κρήτης. Αναζητά συνεργάτες ταξιτζήδες, πρόθυμους να διαλύσουν τα ραδιοταξί της πόλης και να τους παραχωρήσει όσο το δυνατόν περισσότερο πελατολόγιο.