fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Διαβάζω σήμερα στον Φιλελεύθερο ότι η κυβέρνηση απέτυχε στον τομέα των μεταρρυθμίσεων και φέρνει ως παράδειγμα την Uber που εκδιώχθηκε και την Beat που είναι ορκισμένος εχθρός.

 

Στην τετραετία που πέρασε, ο κλάδος μας έδωσε μεγάλες μάχες για να επιβιώσει. Το νομοθετικό έργο που παρήχθη, αποκατέστησε το μεγαλύτερο μέρος των αδικιών που είχαν επιβάλλει οι μνημονιακές πολιτικές των δανειστών και εφήρμοσαν οι πρόθυμοι και πιστοί πολιτικοί τους εκπρόσωποι στην Ελλάδα. Όσα πέτυχε το ταξί, δεν είναι ούτε διαπραγματεύσιμα, ούτε προσωρινά. Θα συνεχίσουμε τον έντιμο καθημερινό μας αγώνα, προστατεύοντας την εργασία μας, το επάγγελμά μας, την οικογένειά μας. Με σεβασμό στην ελληνική κοινωνία και στην πατρίδα μας.

 

Βάσει των αποφάσεων των ΠΟΛ 1208/2018 και ΠΟΛ 1218/2018 και της διευκρινιστικής εγγυκλίου Ε2056/09/4/2019 για την προμήθεια καυσίμου στα Ε.Δ.Χ. απαιτείται:

Με την υπουργική απόφαση για την ελάχιστη μίσθωση των Ε.Ι.Χ. (180€ για 3ωρη σύμβαση, 80€ για το μισάωρο), ολοκληρώνεται το μεγαλύτερο μέρος των υπουργικών αποφάσεων που απορρέουν από το Ν.4530/2018. Τόσο ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης όσο και η πρώην υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, έμειναν πιστοί στο πλάνο ισονομίας που αφορά το νομοθετικό πλαίσιο των επιβατικών μεταφορών. Παρά τις αφόρητες πιέσεις που δέχθηκαν από την τουριστική βιομηχανία, κατάφεραν να μετατρέψουν το νομοθετικό έκτρωμα των Χατζηδάκη-Κεφαλογιάννη σε ένα σύγχρονο και σύνομο με τις ευρωπαϊκές οδηγίες πλαίσιο.

Με την παρούσα επιστολή ζητάμε

Α. Την άμεση εφαρμογή του N. 4607/24-4-2019

Ι. Κύρωση της Συμφωνίας για την Ασιατική Τράπεζα Υποδομών και Επενδύσεων, ΙΙ. Εναρμόνιση του Κώδικα Φ.Π.Α. με την Οδηγία (ΕΕ) 2016/1065, ΙΙΙ. Ενσωμάτωση των σημείων 1, 2, 4 και 5 του άρθρου 2 και των άρθρων 4, 6, 7 και 8 της Οδηγίας 1164/2016, ΙV. Τροποποίηση του ν. 2971/2001 και άλλες διατάξεις.

 

Όσοι συνάδελφοι συνεργάζονται με εταιρίες  εφαρμογών  πρέπει να εναρμονιστούν με τις διατάξεις του Ν 4607/2019 και συγκεκριμένα το  άρθρο 75  με το οποίο τροποποιείται  το άρθρο 12 του ν. 4530/2018 ως εξής:

Μη καταβολή εισφορών Δώρου Πάσχα οδηγών ταξί, έτους 2019

Για να το κατεβάσετε παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ.

 

Στην εκλογική αναμέτρηση συμμετείχαν πέντε ( 5 ) συνολικά συνδυασμοί:

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ  ΚΑΙ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΑΤΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ.

Σε νέα συνάντηση που είχε ο Κυριάκος Μητσοτάκης (στη Σπάρτη αυτή τη φορά) με εκπροσώπους του κλάδου του ταξί, ανέφερε ότι δεν υπάρχει επικοινωνία με την Ομοσπονδία μας, επειδή του ασκείται πολεμική από τον Θύμιο Λυμπερόπουλο και το προεδρείο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α.

Στις 12, 13, 14, 15 και 16 Απριλίου 2019 θα πραγματοποιηθούν στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου (Δωδεκανήσου 106 – Περιστέρι), οι εκλογές του Συνδικάτου μας.

Κοινοποίηση διατάξεων του ν.4599/2019 (ΦΕΚ Α΄ 40) για θέματα λειτουργίας Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) αυτοκινήτων, εκτέλεσης Δημοτικής Συγκοινωνίας και διαγραφής ανεξόφλητων προστίμων στις αστικές συγκοινωνίες.

Από τις 12-16 Απριλίου 2019 θα πραγματοποιηθούν οι εκλογές του Συνδικάτου των Ταξί, στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου. Η παράταξη του Θύμιου Λυμπερόπουλου είναι το ακλόνητο φαβορί για μια ακόμη νίκη.

Ένα χρόνο μετά την απομάκρυνση της Uber από την Αθήνα, κάποιοι προσπαθούν να επαναφέρουν την ίδια παραβατικότητα στην αγορά των ταξί. Αυτή τη φορά, μια Εσθονική εταιρεία –στα πρότυπα της Uber– η Taxify ανακοινώνει συνέντευξη τύπου-παρουσίαση στο Ηράκλειο της Κρήτης. Αναζητά συνεργάτες ταξιτζήδες, πρόθυμους να διαλύσουν τα ραδιοταξί της πόλης και να τους παραχωρήσει όσο το δυνατόν περισσότερο πελατολόγιο.

 

Εδώ και τέσσερα χρόνια ο κύριος Μητσοτάκης, οι αντιπρόεδροί του Γεωργιάδης και Χατζηδάκης και οι τομεάρχες και σύμβουλοι όλων αυτών, έστησαν το αφήγημα πως η φωνή του Θύμιου Λυμπερόπουλου είναι μία φωνή μειοψηφίας αφού τόλμησε να αντισταθεί στα συμφέροντα των εταιριών UBER και ΒΕΑΤ.

 

Το περιστατικό που συνέβη χθες στο Ελληνικό με το θάνατο δύο ανθρώπων μπροστά στα μάτια ενός αυτοκινητιστή ταξί, είναι ενδεικτικό της απάθειας και της ασέβειας με την οποία αντιμετωπίζει ένας άνθρωπος τον διπλανό του.

ΚΑΙΡΟΣ