Κάθε φορά που η χώρα μας είναι στη δυσάρεστη θέση να αξιολογείται για τις επιδόσεις της σε θέματα εθνικής οικονομίας, το μυαλό γυρίζει στο 2010 και στην αφετηρία του μνημονιακού διασυρμού της. Είναι περιττό να υπενθυμίζουμε κάθε φορά το ρόλο και τα έργα των προσώπων που ευθύνονται για ένα από τα μελανότερα σημεία της ιστορίας αυτής της χώρας. Κυκλοφορούν ανάμεσά μας και εξακολουθούν να εξαπατούν τον ελληνικό λαό με ψέματα και μυθοπλασίες (όπως η αλλοίωση των στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ) για να απενεχοποιήσουν τη συμμετοχή και την δράση τους.
Η ψήφιση του πρόσφατου Νόμου 4530/2018 αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών των ταξί που κατοχυρώνει και διασφαλίζει το έργο τους. Ωστόσο, δεν μπορεί να παραμείνει ασχολίαστη η κόντρα και οι επιθέσεις που δέχθηκε ο κλάδος από άλλοτε προασπιστές του και η σκληρή στάση κυρίως ορισμένων πολιτικών κομμάτων απέναντι στους ιδιοκτήτες ταξί, που στην προσπάθεια τους να προωθήσουν τα συμφέροντα παράνομων εταιρειών μεταφοράς δεν δίστασαν να προβούν σε προβοκάτσιες.
Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις για τα ταξίμετρα, προβλέπεται η ύπαρξη φακέλου τεκμηρίωσης ταξιμέτρου η οποία διατηρείται μέσα στο όχημα. Ο φάκελος περιλαμβάνει μία σειρά εγγράφων που αποδεικνύουν τη νομιμότητα του ταξιμέτρου και του φορολογικού μηχανισμού, όπως το Βιβλίο συντήρησης και σφράγισης ταξιμέτρου. Για τα ταξίμετρα που τίθενται πρώτη φορά σε χρήση, οι ρυθμίσεις αυτές ισχύουν από 19/9/2017 ενώ για τα ήδη εγκατεστημένα ταξίμετρα οι ρυθμίσεις ισχύουν από 19/6/2018.
Έγραφα την προηγούμενη εβδομάδα για την αναγκαιότητα της δημιουργίας ενός κινήματος που με αφετηρία την ανθρώπινη αξιοπρέπεια θα καταλήξει στο να ορθώσει το ανάστημά μας ενάντια στην λαίλαπα του νεοφιλελευθερισμού. Στην πραγματικότητα πρόκειται για έναν ανοικτό πόλεμο μεταξύ των εργαζομένων όλης της γης με όσους αντιπροσωπεύουν και προωθούν το νεοκαπιταλιστικό σύστημα των πολυεθνικών.
Ο άκρατος νεοφιλελευθερισμός δεν μπορεί να προσεγγιστεί ως ιδεολογικό κίνημα. Δεν είναι καν ιδεολογία. Είναι ένα όχημα διαπλοκής που μεταφέρει τον ιό της παγκοσμιοποίησης από χώρα σε χώρα και δημιουργεί κοινωνικές τραγωδίες. Το ζήσαμε στη χώρα μας για αρκετά χρόνια και πληρώνουμε ακόμη τις μέρες που ο άκρατος νεοφιλελευθερισμός έβαζε τη χώρα στα μνημόνια και τους ανθρώπους στο κάδρο της φτώχειας και της δυστυχίας.
Είμαι από κείνους που πιστεύουν, ότι η χώρα μας μπορεί να παράγει εθνικό πλούτο, ικανό να συντηρεί αξιοπρεπώς τους πολίτες της. Αρκεί ο καταμερισμός του να γίνεται με δικαιοσύνη και σεβασμό προς τον άνθρωπο. Την τελευταία οκταετία, η Ελλάδα βρίσκεται στη δίνη των μνημονίων και της οικονομικής επιτήρησης από τους δανειστές της. Υψηλή και άδικη φορολογία, μειώσεις μισθών και συντάξεων, απώλεια αγοραστικής δύναμης, εκατομμύρια άνεργοι, συνθέτουν το μωσαϊκό της φτωχοποίησης και της δυστυχίας του ελληνικού λαού.
Οι δύο πρόσφατες αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τις διαμεσολαβητικές εφαρμογές και ειδικά για τον τρόπο που λειτουργεί η πολυεθνική Uber, έριξε και το τελευταίο κάστρο της παραπληροφόρησης – για την δήθεν οπισθοδρόμηση της ελληνικής κυβέρνησης – που έχουν αναλάβει εργολαβικά γνωστά και μη εξαιρετέα εκδοτικά συγκροτήματα.
Σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 103 του ν.4070/2012 ( Α' 82), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 5 του πρόσφατου ν.4530/2018 ( Α' 59), στην έδρα κάθε Περιφέρειας συστήνεται, εντός διμήνου από τη δημοσίευση του ν.4530/2018, Πειθαρχικό Συμβούλιο διετούς θητείας με τη σύνθεση της παρ. 2 και με αρμοδιότητα τον έλεγχο της τήρησης και την επιβολή κυρώσεων σχετικά με την παράβαση διατάξεων που
προβλέπουν πειθαρχικά παραπτώματα των οδηγών, ιδιοκτητών και εκμεταλλευτών Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης ( Ε. Δ. Χ.) αυτοκινήτων κατά το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, όπως αυτό διαμορφώνεται από το ν.4530/2018, τον ν.4070/2012, τα π. δ. 243 και 244/1987 και κάθε άλλη σχετική περί της λειτουργίας των Ε. Δ. Χ. οχημάτων διάταξης.
Κατόπιν θέσης σε ισχύ του ν.4530/2018 (Α’ 59) με τα άρθρα 13, 20 και 21 του οποίου
ρυθμίζεται το εν θέματι αντικείμενο και έως τη δημιουργία των ψηφιακών Μητρώων της
παρ. 10 του άρθρου 13 και της παρ. 1 του άρθρου 20, όπου θα καταχωρούνται τα στοιχεία
των παραγρ. 5 και 10 και των παραγρ. 1 και 2 των άρθρων 13 και 20, αντιστοίχως,
επισημαίνονται τα ακόλουθα:
Με το παρόν κοινοποιείται απόσπασμα του ΦΕΚ Α' 59 όπου δημοσιεύτηκε ο ν.4530/2018 "Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών και άλλες διατάξεις" με το άρθρο 17 του οποίου ορίζεται η υποχρέωση των Δήμων, του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ, για τις περιοχές ευθύνης τους ,να καθορίσουν άμεσα και εντός συγκεκριμένων προθεσμιών θέσεις στάσης/στάθμευσης (πιάτσες) και αποεπιβίβασης για τα Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης- ΤΑΞΙ (ΕΔΧ- ΤΑΞΙ) αυτοκίνητα στο βασικό ή κύριο οδικό δίκτυο των πρωτευουσών των Π.Ε της
χώρας.
Κάντε κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο για να κατεβάσε την Κοινοποίηση αποσπάσµατος ν.45302018 (Α' 59)
Ας καταλάβουν όλοι, ότι στη χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία, θα υπάρχουν πάντα άνθρωποι που θα την υπερασπίζονται και θα την τιμούν. Ο νόμος 4530/2018 είναι προάσπιση των οικονομικών συμφερόντων της χώρας μας και των Ελλήνων πολιτών. Και πιστώνεται στην κυβέρνηση και στην ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, τον κ. Σπίρτζη και τον κ. Μαυραγάνη. Όποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί ή δεν τον συμφέρει να τηρεί και να σέβεται τους νόμους της χώρας μας μπορεί να αποχωρεί και να μας γράφει...Δικαιοσύνη στην οικονομία και δικαίωση της εργασίας επεδίωξε -και το πέτυχε- μόνο η κυβέρνηση. Ουδείς από τα υπόλοιπα κόμματα. Κι αυτό δεν το ξεχνάμε..
Στο κατώφλι του 21ου αιώνα , τα ανθρώπινα επιτεύγματα ήρθαν να απομυθοποιήσουν αξίες με τις οποίες πορεύτηκαν οι άνθρωποι στο πέρασα των αιώνων. Εργασία, αξιοπρέπεια, ηθική, παραβιάστηκαν στο όνομα της καινοτομίας και της τεχνολογικής εξέλιξης. Έγιναν όπλα στα χέρια των ισχυρών (είτε αυτό λέγεται επίσημο κράτος , είτε πολυεθνικές εταιρίες) και χρησιμοποιήθηκαν όχι για να υπηρετήσουν τον άνθρωπο και να κάνουν την ζωή του πιο εύκολη, αλλά για να τον παρακολουθούν , να του στερούν την ατομική του ελευθερία και μέσα από δαιδαλώδεις διαδικασίες (λέγε με ψηφιακή οικονομία) να τον κάνουν μοναδικό υπόχρεο φορολογικών βαρών μιας χώρας, αφού συνήθως οι μεγάλες πολυεθνικές που συγκεντρώνουν δύναμη και πλούτο απαλλάσσονται με την δικαιολογία ότι καινοτομούν …
Εφημερίδα της Κυβερνήσεως
Κάντε κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο για να κατεβάσε το Νομοσχέδιο για τα Ταξί.