fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Η συζήτηση και η ψήφιση του νομοσχεδίου για τα ταξί που ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στη Βουλή, ανέδειξε όλες τις παθογένειες μιας παράταξης (της Νέας Δημοκρατίας) που δυσκολεύεται να αποκαλύψει ακόμη και στο πιστό της κοινό το νέο της πρόσωπο. Προσπάθησε να πείσει είτε δια στόματος Κωστή Χατζηδάκη, είτε δια στόματος Κώστα Α. Καραμανλή, ότι πολιτικές πλήρους απελευθέρωσης των αγορών αποτελούν μονόδρομο για τις οικονομίες των χωρών που έχουν καταστραφεί από τα μνημόνια. Και ονομάζουν καινοτομία και πρόοδο την εκμετάλλευση των ανθρώπων, των εργαζομένων και των λαών από λίγους εκλεκτούς, που συνήθως τυγχάνει να είναι και φίλοι τους ή τουλάχιστον ομοϊδεάτες.

Στην προσπάθεια να δικαιολογήσει την κόντρα της με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο, η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει την αγωνία και την ελπίδα 70.000 περίπου ανθρώπων που ζουν από το ταξί.

Εδώ και τρία χρόνια δίνουμε έναν μεγάλο και καθημερινό αγώνα, για να αποκρούσουμε την παράνομη και αυθαίρετη εισβολή της Uber στις επιβατικές μεταφορές.

Κύμα χαράς και άκρατου ενθουσιασμού διακατέχει τις τελευταίες μέρες τα υψηλά κλιμάκια της ηγεσίας της Νέας Δημοκρατίας. Η ψήφιση της τρίωρης διάρκειας στη μίσθωση αυτοκινήτου με οδηγό πανηγυρίστηκε από τα στελέχη της με τον ίδιο τρόπο που πανηγύριζαν όταν ψήφιζαν τα μνημόνια υποταγής στους δανειστές.

Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τον τρόπο λειτουργίας τηςUberκαι των ομοειδών εταιρειών ήταν μια δικαίωση όχι μόνο για τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές ταξί όλης της Ευρώπης, αλλά και για τις πολιτικές δυνάμεις που σέβονται το δικαίωμα της εργασίας και νομοθετούν με κριτήριο τη δικαιοσύνη στην οικονομία και την ισονομία. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάνθηκε ότι:

Στο Συνέδριο «αρχών και θέσεων» - άραγε ποια ανάγκη έχει το κόμμα του Εθνάρχη από άλλες αρχές – παρήλασαν άνθρωποι που μίλησαν για τους προσωπικούς τους στόχους ή για τους στόχους της ομάδας που θέλουν να γίνουν μέρος (ΝΔ) και όχι για τους κοινωνικούς.

‘’Εκεί που μας χρωστούσανε μας πήραν και το βόδι’’ λέει μια σοφή ελληνική παροιμία, που προφανώς αγνοεί η γερμανική εταιρία ΄΄ΒEAT΄΄ και ο εν Ελλάδι εκπρόσωπός της Νίκος Δρανδάκης. Με μια σειρά από εξώδικες διαμαρτυρίες που απέστειλε σήμερα στα γραφεία του ΣΑΤΑ μας κατηγορεί για συκοφαντική δυσφήμιση και προφανώς έχει την εντύπωση ότι μας κατατρόμαξε.

Σας ενημερώνουμε ότι για την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων 2017 δε θα χορηγηθεί στους οδηγούς Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης- ΤΑΞΙ (Ε.Δ.Χ.- ΤΑΞΙ) αυτοκινήτων οικονομική ενίσχυση και συνεπώς το κόμιστρο κάθε διαδρομής Ε.Δ.Χ.- ΤΑΞΙ αυτοκινήτου δεν πρόκειται να επιβαρυνθεί κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για την πληρότητα του αρχείου σας, επισυνάπτεται σχετικό έγγραφο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α..

Παρασιτισμός και διαπλοκή είναι χαρακτηριστικά των κοινωνιών που διέρχονται κρίση, πολιτική και ηθική.
Η Ελλάδα, τις δεκαετίες του ΠΑΣΟΚ, έζησε την απόλυτη παρακμή. Στήθηκε ένα δημοσιονομικό status, χωρίς αρχές και αξίες, χωρίς εθνικό σχέδιο. Οι μεγάλες ευρωπαϊκές επιδοτήσεις επί των πράσινων ημερών, αντί να χτίσουν τη μεγάλη Ελλάδα, έχτισαν τις βίλες των επιτήδειων και τις χρυσές τουςκαταθέσεις στο εξωτερικό.
Δαιδαλώδες κράτος, χιλιάδες νόμοι και εγκύκλιοι στήθηκαν για να εξυπηρετούν τον παρασιτισμό, για να δημιουργούν παράθυρα, εξυπηρετήσεις και εξαρτήσεις.

Ο οικονομικός ολοκληρωτισμός που πλήττει σήμερα τον Δυτικό κόσμο (προϊόν της Σχολής του Σικάγου,) είναι μια αντιγραφή του μονοπωλιακού χαρακτήρα των αγορών των κομμουνιστικών χωρών. Το ιδιωτικό μονοπώλιο αντί του κρατικού.

Πριν από μερικές ημέρες μάθαμε από τα διεθνή μέσα πως η UBER TAXI κράτησε κρυφή μια κυβερνοεπίθεση που δέχτηκε το 2016, με αποτέλεσμα να υποκλαπούν τα προσωπικά δεδομένα 57 εκατομμυρίων πελατών και οδηγών της παγκοσμίως. Η UBER παραδέχθηκε πως δεν ενημέρωσε ποτέ τις αρμόδιες αρχές, αλλά αντιθέτως πλήρωσε τους χάκερς 100 χιλ. δολάρια για να διαγράψουν τα δεδομένα και να κρατήσουν το περιστατικό μακριά από τη δημοσιότητα.

Δεν ξέρω τι είναι πιο επώδυνο και πιο βλαβερό για τις ανθρώπινες κοινωνίες; Η παρασιτική οικονομία ή η ωραιοποίηση αρρωστημένων ιδεολογημάτων; Η φασιστοποίηση της οικονομίας ή η πλύση εγκεφάλου της ανθρώπινης σκέψης; Οι παγκοσμιοποιημένες αγορές ή τα πολιτικά πιόνια που χρησιμοποιούνται για να τις διαμορφώσουν;

 

Με τα νέα ανδραγαθήματα της Uber, με τα οποία ασχολήθηκε σύσσωμος ο διεθνής και ελληνικός Τύπος έγιναν ακόμη περισσότερα τα ερωτήματα για τη στάση της Νέας Δημοκρατίας απέναντι στην αμερικάνικη πολυεθνική.

 

Από την στιγμή που το Υπουργείο μεταφορών έδωσε στη δημοσιότητα το νομοσχέδιο για τις διαμεσολαβητικές εφαρμογές και τον κανονισμό Λειτουργίας για τα ταξί, δέχτηκα εκατοντάδες μηνύματα συμπαράστασης για τον αγώνα τον δικό μου και του κλάδου μου. Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα:

Η φονική πλημμύρα που έπληξε την Δυτική Αττική και η έντονη ανησυχία  για επιδείνωση της κακοκαιρίας, επιβάλλουν την συμμετοχή όλων των πολιτών στις προσπάθειες  της Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και των σωστικών συνεργείων για την αποκατάσταση των ζημιών.

Συστήθηκε σήμερα σε σώμα το νέο προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Μετά την ψηφοφορία που διεξήχθη το νέο Δ.Σ. έχει ως εξής:

ΚΑΙΡΟΣ