Ακρίβεια, υπερφορολόγηση, αθέμιτος ανταγωνισμός. Το κοκτέιλ της φτωχοποίησης που ετοίμασε η κυβέρνηση για την ελληνική κοινωνία, χτύπησε ανελέητα κάθε εργαζόμενο και φυσικά τον κλάδο των ταξί. Αιτήματα αρχειοθετημένα στα συρτάρια των υπουργείων, διάλογος στείρος, χωρίς ουσιαστική και καταληκτική διάθεση, συνεχής και συνεπής υποκλοπή μεταφορικού έργου σε βάρος των ταξί από ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό και πολυεθνικές εφαρμογές, κατακόρυφη αύξηση του κόστους λειτουργίας και των καυσίμων. Οι αντοχές στέρεψαν, η υπομονή τελείωσε και η αντίδραση είναι μονόδρομος.
Το ΣΑΤΑ έχει εκφράσει με υπόμνημα που κατατέθηκε στις 25/05/2022 τις θέσεις του για το συγκεκριμένο ζήτημα. Θέλουμε πλήρη εφαρμογή της νομοθεσίας για τα Ε.Ι.Χ και πλήρη έλεγχο για την υποκλοπή έργου που υφίσταται το ταξί. Με αυτά τα δεδομένα θα είναι εφικτή η ελεύθερη αντικατάσταση συμβατικού ΕΔΧ Ταξί σε 7θέσιο-9θέσιο χωρίς περιορισμούς και χωρίς ποσόστωση για όλους τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές ταξί της Αττικής ( Σχετικό υπόμνημα προς το ΥΜΕ στις 05/09/2023). Σε ότι αφορά το τιμολόγιο η πρότασή μας έχει ως εξής:
Συνάντηση στο Υπουργείο Μεταφορών
Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του προέδρου του ΣΑΤΑ Θ. Λυμπερόπουλου με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών κ. Ιωάννη Ξιφαρά, ορίστηκε συνάντηση την Παρασκευή 20/01/2023. Στη συνάντηση θα συζητηθούν όλα τα αιτήματα του ΣΑΤΑ που κατατέθηκαν στις 7 Δεκεμβρίου 2022 και θα γίνει μια πρώτη παρουσίαση του υπό διαμόρφωση νομοσχεδίου που αφορά τις επιβατικές μεταφορές.
Την προσεχή Τετάρτη έχει προγραμματιστεί συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΑΤΑ προκειμένου να ενημερωθεί το συμβούλιο για όλες τις τρέχουσες εξελίξεις.
Σε συνέχεια της δράσης συντήρησης - διαγραμμίσεων των πιατσών είναι έτοιμες προς χρήση για τους συναδέλφους η πιάτσα στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας και η νέα πιάτσα στην λεωφόρο Φλέμιγκ στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη.
Ευχαριστούμε την δημοτική αρχή Νίκαιας - Αγ. Ιωάννη Ρέντη για την άψογη συνεργασία.
Συνεχίζουμε.
Η Αθήνα φοράει ακόμη τα καλά της. Με γιορτινό κοστούμι, χιλιάδες φώτα και στολίδια, σκορπά το πνεύμα των Χριστουγέννων σε κάθε γειτονιά της. Όλοι θέλουν να περπατήσουν στους δρόμους της, να χαζέψουν την πραμάτεια των στολισμένων μαγαζιών, να βγάλουν φωτογραφία με τον Άϊ Βασίλη, να μαζέψουν εικόνες από τη χριστουγεννιάτικη πρωτεύουσα.
Από τον Αύγουστο του 2021 ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας είχε προαναγγείλει νέο πρόγραμμα επιδότησης για την αντικατάσταση έως και 2.000 ταξί. Το συνολικό ύψος του νέου προγράμματος ανέρχεται σε 40 εκατ. ευρώ και αφορά επιδότηση ύψους 22.500 ανά όχημα (επιδότηση και απόσυρση οχήματος).
Το Taxi είναι ένα πρόθεμα εμπνευσμένο από την ελληνική γλώσσα, που σημαίνει τακτοποίηση και πιο συγκεκριμένα καθορισμός φόρου. Η λέξη φόρος έχει την ίδια προέλευση, αν και έμμεση, καθώς προέρχεται από το λατινικό taxare. Αλλά ο όρος που χρησιμοποιούμε σήμερα σε όλο τον κόσμο για να αναφερθούμε σε έναν τρόπο μεταφοράς (παίρνουμε ταξί) στην πραγματικότητα προέρχεται από το γερμανικό ταξίμετρο (1890),αργότερα taxamètre (1901) και με την συντομογραφία taxi. Επομένως, αυτή η λέξη αρχικά υποδηλώνει τον μετρητή που υποδεικνύει την τιμή της διαδρομής που πρέπει να πληρωθεί.
ΘΕΜΑ: Περί ορίου ηλικίας απόσυρσης από την κυκλοφορία οχημάτων των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου (Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε. και Κ.Τ.Ε.Λ.), ειδικών τουριστικών λεωφορείων, ειδικών τουριστικών λεωφορείων Δημοσίας Χρήσης ανοικτού τύπου, σχολικών λεωφορείων ιδιωτικής χρήσης, επιβατηγών δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.) και επιβατηγών ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.) με οδηγό του ν. 4093/2012