Καμία από αυτές τις αποφάσεις δεν βγήκε τυχαία ή χωρίς την δική μας παρέμβαση και πίεση είτε για να διορθωθούν διατάξεις που δεν μας ευνοούσαν (όπως για παράδειγμα ο Ν. 4070) είτε για να εκδοθούν άμεσα αποφάσεις που θα μας διευκόλυναν (κατάργηση βιβλίου ΟΑΕΕ, απαλλαγή από το αξιόποινο των πράξεων για τις απεργίες του 2011, κατάργηση της προσκόμισης ασφαλιστικής ενημερότητας για τον έλεγχο στα ΚΤΕΟ, κ.α.
Μετά την ψήφιση του Ν.4199 ακολουθούν υπουργικές αποφάσεις και διευκρινιστικές εγκύκλιοι για τα σημεία που ορίζει ο συγκεκριμένος νόμος. Οι περισσότερες από αυτές σχεδιάστηκαν τις τελευταίες ημέρες και πολύ σύντομα θα εκδοθούν, ενώ κάποιες διατάξεις θα ενταχθούν στον κανονισμό λειτουργίας που βρίσκεται στο στάδιο της προετοιμασίας.
Με την βοήθεια της στατιστικής, αποδεικνύεται ότι οι παραπομπές συναδέλφων στα πειθαρχικά συμβούλια έχουν μειωθεί κατά 60% περίπου τα τελευταία δύο χρόνια. Εκτιμώ ότι η νέα γενιά συναδέλφων που έχει μπει στο επάγγελμα βοηθάει στην αλλαγή νοοτροπίας αλλά και στην αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει ένας ταξιτζής.
Μέχρι τώρα, ένα από τα κύρια μειονεκτήματα των αυτοκινήτων αυτών ήταν η μειωμένη απόδοσή τους. Χάρη στην υψηλή τεχνογνωσία της Volkswagen, το Passat TSI EcoFuel διαθέτει τον πρώτο κινητήρα φυσικού αερίου που συνδυάζει άμεσο ψεκασμό + διπλή υπερτροφοδότηση (Compressor & Turbo), προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις σε συνδυασμό με άριστη οικονομία χρήσης.
Οριστική λύση στην κυκλοφοριακή συμφόρηση που προκαλεί κατά καιρούς η άναρχη στάθμευση των ταξί σε μη οριοθετημένους χώρους, έρχεται να δώσει το Δημοτικό Συμβούλιο Κηφισιάς. Ύστερα από συζητήσεις που έγιναν στο πλαίσιο των συνεδριάσεων του Τοπικού Συμβουλίου και παρουσία τόσο του δημάρχου Νίκου Χιωτάκη, όσο και του Θύμιου Λυμπερόπουλου, προέδρου του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, προτάθηκαν οι «πιάτσες» των ταξί στην Κηφισιά.
Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού που αναφέρεται στο αντικείμενο του θέματος, σας ενημερώνουμε ότι με την παράγραφο 3 του άρθρου 83 του ν.4070/2012 (Α’ 82) όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, ορίζεται ότι με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Συμβουλίου καθορίζονται οι έδρες-διοικητικές μονάδες των Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων οι οποίες δύνανται να προκύπτουν μόνο από συνένωση υφιστάμενων όμορων εδρών εντός της ίδιας Περιφερειακής Ενότητας ή της διατήρησης των εδρών όπως αυτές ορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.3 άρθρου 83 του ίδιου νόμου.