fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Προκαταρκτική έρευνα για το καθεστώς λειτουργίας των ιδιωτικών ΚΤΕΟ διέταξε ο οικονομικός εισαγγελέας Γρηγόρης Πεπόνης προκειμένου να διαπιστωθεί εάν αποδίδουν το προβλεπόμενο ποσοστό από τα έσοδά τους στο κράτος.

Μέσω κινητού τηλεφώνου θα πληρώνουν την ελεγχόμενη στάθμευση, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, οι οδηγοί αυτοκινήτων, οι οποίοι θα μπορούν με ειδικές κάρτες να προαγοράζουν χρόνο. Μάλιστα, θα πληρώνουν τον ακριβή χρόνο στάθμευσης του αυτοκινήτου τους, στέλνοντας ένα sms την ώρα που παρκάρουν και ένα ακόμη τη στιγμή που αποχωρούν προκειμένου να γίνεται χρονοχρέωση με ακρίβεια.

Περισσότερα προσόντα από όσα πραγματικά απαιτούνται για τη θέση στην οποία απασχολούνται διαθέτουν οι μισοί αμερικανοί απόφοιτοι κολεγίων, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας που διεξήγε μη κερδοσκοπικό ινστιτούτο.

Με γερανούς επιχειρεί ο Γιάννης Μπουτάρης να βάλει τέλος στο πρόβλημα του παράνομου παρκαρίσματος στη Θεσσαλονίκη. Δοκίμασε τις κλήσεις, δοκίμασε τις «δαγκάνες», αλλά αποτέλεσμα δεν είδε. Ετσι κατέφυγε σε σκληρά μέτρα. Ηρθε σε συνεννόηση με το σωματείο γερανοφόρων οχημάτων Θεσσαλονίκης, ώστε να σηκώνουν τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα. «Πρέπει να καταλάβουν ότι η πόλη δεν μπορεί να είναι μπάχαλο», δηλώνει ο Γιάννης Μπουτάρης.

Νέα πρόταση στους ιδιοκτήτες ταξί της πόλης απηύθυνε ο δήμος Θεσσαλονίκης για να περιορίσουν το απαράδεκτο φαινόμενο της στάθμευσής τους στις λεωφορειολωρίδες.

Τη δυσαρέσκεια των ιδιοκτητών ταξί έχει προκαλέσει η νέα πολιτική (συνέχεια της προηγούμενης) που θα εφαρμοστεί από 2 Ιανουαρίου στη δημοτική συγκοινωνία (mini bus) της Σύρου. Η διαφωνία των ιδιοκτητών ταξί εστιάζεται κυρίως σε τρία σημεία, τα οποία πιστεύουν ότι θίγουν τον κλάδο τους και τείνουν να τον συρρικνώσουν ακόμη περισσότερο.

Με ρυθμούς... χελώνας προχωρούν από το δήμο Θεσσαλονίκης οι διαδικασίες για τη δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης ταξί.

Σε συνέχεια του ανωτέρω σχετικού, που αναφέρεται υπό αντικείμενο του θέματος, σας ενημερώνουμε τα εξής:

To άρθρο είναι σε ψηφιακή μορφή  όπως μας εστάλη από το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων

Για θέματα που σχετίζονται με τη διευκόλυνση της λειτουργίας των ταξί στο Δήμο Αμαρουσίου συζήτησαν ο Δήμαρχος Γιώργος Πατούλης, και ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (Σ.Α.Τ.Α) Θύμιος Λυμπερόπουλος, στη διάρκεια της συνάντησης που είχαν στο Δημαρχείο παρόντων εκπροσώπων του Συνδικάτου και του Προέδρου της Κοινωφελούς Επιχείρησης Ανάπτυξης Δήμου Αμαρουσίου (Κ.Ε.Α.Δ.Α) Γιώργου Ζήκου.

Είδη πρώτης ανάγκης, τρόφιμα (μακράς διάρκειας) και ρούχα (μεταχειρισμένα, σε πολύ καλή κατάσταση), κατέθεσε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Χαλκιδέων ο Σύνδεσμος Ράδιο Ταξί Χαλκίδας, μετά από συγκέντρωση τους που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των μελών του.

Τις τελευταίες ημέρες ασφαλιστικό πρακτορείο στην Αθήνα, εκπροσωπώντας εταιρία Βουλγαρικών συμφερόντων προσφέρει ασφαλιστήριο συμβόλαιο για ταξί με πολύ χαμηλό αντίτιμο.

 

Άλλος δρόμος από το να εμποδίσουμε να εφαρμοστεί ο νόμος δεν υπάρχει.  Κανείς συνάδελφος ανεξάρτητα ποιον έχει υποστηρίξει παλαιότερα, δεν πρέπει να μείνει στη μοιρολατρία, να βγει να στηρίξει την πρόταση των επιτροπών Αγώνα της ΠΑΣΕΒΕ για σύγκληση άμεσα Γενικής Συνέλευσης στο ΣΑΤΑ και την Ομοσπονδία για να διαμορφώσουμε συλλογικά τα αιτήματά μας. 

Η κατάσταση είναι πάρα πολύ δύσκολη αλλά θέλω να πιστεύω αναστρέψιμη. Σε αυτό στοχεύουμε και με αυτή τη λογική σχεδιάζουμε τα επιχειρήματά μας και τις διεκδικήσεις μας ως κλάδος και ως προεδρείο. Κάθε μέρα και μια μάχη, κάθε μέρα κι ένα βήμα μπροστά.

Η ΔΑΚΜΜΕ παραμένει  η παράταξη που πρεσβεύει την ενότητα και την πρόοδο για τον κλάδο μας. Και στα εύκολα και στα δύσκολα θα είναι πάντα μπροστά. Αρωγός σε κάθε προσπάθεια των συναδέλφων που αποσκοπεί στην ανάπτυξη της δουλειάς μας.

Αναγνωρίζω και κατανοώ τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας. Δεν έχω πρόθεση να ωραιοποιήσω  την κατάσταση, μόνο να μεταδώσω την πίστη μου και την αισιοδοξία μου ότι αργά ή γρήγορα θα βγούμε από την κρίση και όλο αυτό θα καταγραφεί στη μνήμη ως μια δύσκολη στιγμή της ζωής μας που ευτυχώς πέρασε.

Δυστυχώς, η κυβέρνηση και το οικονομικό επιτελείο της δεν βλέπουν αποσπασματικά κανέναν κλάδο. Με τη συνήθη δικαιολογία ότι όλες οι εισηγήσεις είναι επιταγές της τρόικα και των δανειστών μας αποφεύγουν το διάλογο με τους εκπροσώπους των επαγγελματικών κλάδων.

ΚΑΙΡΟΣ