fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Τη Δευτέρα 27 Μαΐου 2013 και ώρα 12:30 θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του Δεύτερου Διεθνούς Επιβατικού Σταθμού του ΟΛΠ Α.Ε. Τα εγκαίνια θα κάνει ο...
Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Κωνσταντίνος Μουσουρούλης.

Ένας ρόλος μαγικός μία λέξη που ηχεί  με τόσο δύναμη στα αυτιά και σε κάνει ευτυχισμένη.  Μάνα, μητέρα, μαμά. Τρεις λέξεις που κλείνουν μέσα τους ομορφιά, τρυφερότητα, και αγάπη.

Μετά τη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών Νίκου Σταθόπουλου με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ)

Σε ένα ακόμη αντιλυμπεροπουλικό παραλήρημα προέβησαν μέλη του διοικητικού συμβουλίου του συνοικιακού σωματείου Πειραιά. Μέσα από τη συχνότητα του Σκαϊ οι συνάδελφοι είχαν την τύχη να περάσουν 30 ευχάριστα  λεπτά  ακούγοντας δημιουργικές και πρωτότυπες ιδέες ενόψει τουριστικής περιόδου.

Είναι γενική απαίτηση του κλάδου η καθιέρωση των 25 ευρώ /ώρα για τουριστικές περιηγήσεις στα όρια της πόλης.  Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να αντέξουμε στον ανταγωνισμό από τα τουριστικά λεωφορεία (ξεσκέπαστα) και να διεκδικήσουμε ακόμη μεγαλύτερο κομμάτι  από τουριστικές διαδρομές. Σαφώς και υπάρχουν συνάδελφοι που δεν θέλουν τέτοιους περιορισμούς αφού είχαν συνηθίσει να δουλεύουν με το δικό τους τρόπο που σχεδόν πάντα κατέληγε σε υπερχρεώσεις για τους τουρίστες. Συγνώμη, αλλά δεν μπορούμε να τους ‘’βοηθήσουμε’’ σε αυτό.

Τις διατάξεις της παραγράφου 6 του άρθρου 85 του ν. 4070/2012 (ΦΕΚ Α΄ 82) «Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημοσίων Έργων και άλλες διατάξεις».

Πραγματοποιήθηκε χθες Δευτέρα 29 Απριλίου η Γενική Συνέλευση των μελών του ΣΑΤΑ. Μετά την διαδικασία της εκλογής της πενταμελούς Εφορευτικής Επιτροπής η ΔΑΚΜΜΕ- ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΞΙ έλαβε το 55% των ψήφων και απέσπασε  4 έδρες. Η  Ε.Π.Σ απέσπασε μία έδρα ενώ οι υπόλοιποι συνδυασμοί, Ανατροπή και ΛΑΣΙΤΑ δεν εξέλεξαν έδρα.

Όσοι από μας πιστεύουν ότι τα προβλήματά μας λύθηκαν, δυστυχώς κάνουν λάθος. Το ταξί έχει ακόμη ανοιχτά μέτωπα και οφείλουμε να έχουμε τα μάτια μας δεκατέσσερα. Κανείς συνάδελφος δεν περισσεύει στη μάχη που δίνει το ταξί για την επιβίωσή του. Η παρουσία του επαγγελματία ταξιτζή στη Γενική Συνέλευση του Συνδικάτου δεν έχει ούτε τυπικό, ούτε διαδικαστικό χαρακτήρα. Έχει καθοριστικό και ουσιαστικό.

Του Γιώργου Σουιτσμέ, μέλος του Δ.Σ. του ΣΑΤΑ: Συνάδελφοι, η ΔΑΚΜΜΕ ζητά ξανά την ψήφο σας γιατί έχει πολλά ακόμη να προσφέρει. Σε όλη τη διαδρομή της στη συνδικαλιστική ιστορία του κλάδου προχώρησε με τη δική σας στήριξη και τον δικό σας αγώνα. Αυτό ακριβώς είναι η ΔΑΚΜΜΕ. Η παράταξη που εμπνέει και εκφράζει την μεγάλη πλειοψηφία των ταξιτζήδων.

Μόνο για τα μέλη του ΣΑΤΑ. Ασφάλειες ΤΑΞΙ

Σε συνέχεια της υποβολής διαφόρων αιτημάτων και προβλημάτων που απασχολούν τον κλάδο των  ιδιοκτητών ταξί  KAI  μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήσαμε , σας υποβάλλουμε συνοπτικά  τα σημαντικότερα προβλήματα  που πρέπει να  τύχουν άμεσης επίλυσης εκ μέρους σας.

Πετύχαμε να σταματήσουμε θεσμικά την απελευθέρωση του ταξί και να κρατάμε εμείς την τύχη στα χέρια μας. Όποιος θεωρεί αυτή την εξέλιξη αρνητική ή μη σημαντική απλά υποβαθμίζει το μέγεθος της επιτυχίας ολόκληρου του κλάδου.

Στο σύνολό τους είναι ζητήματα που έχουμε θέσει στον γενικό γραμματέα του υπουργείου κ. Νίκο Σταθόπουλο και για τα οποία δεν εκφράστηκαν ενστάσεις. Παρά το γεγονός ότι στην Αθήνα βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο (εκλογές του ΣΑΤΑ) εντούτοις νοιώθω την υποχρέωση  να συνεχίσω  να ενημερώνω με τον ίδιο ρυθμό τους συναδέλφους σε όλη την χώρα για τις συζητήσεις και τα αιτήματα μας  στο υπουργείο Μεταφορών.

Η πορεία της ΔΑΚΜΜΕ έχει χαραχτεί από σας και μόνο. Τα δικά σας θέλω και τα δικά σας όνειρα εκπροσωπούμε. Το ταξί και η αγάπη για τη δουλειά μας είναι αυτά που μας εμπνέουν. Η ΔΑΚΜΜΕ θα έχει πάντα την ίδια σπίθα και το ίδιο όραμα για το ταξί.

Το 2002  μετά από  ιδεολογικές διαφωνίες και διαφορές όσον αφορά τον ρόλο , την δράση,  την τακτική  και την αποστολή  του συνδικαλιστικού κινήματος  , το καπέλωμα από την πολιτική δράση των κομμάτων αλλά και την αναξιοπιστία λόγων και έργων δημιουργήσαμε την ανεξάρτητη  παράταξη   ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΞΙ και ράδιο ταξί.

Πέρασαν δύο χρόνια από  τις εκλογές που έγιναν το Μάη του 2011. Στα δύο χρόνια που μεσολάβησαν ο κλάδος μας δοκιμάστηκε αλλά κατάφερε να σταθεί όρθιος και στο τέλος να βγει νικητής από αυτή τη δοκιμασία. Σε κόντρα όσων μας ήθελαν επαγγελματικά νεκρούς ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ.  Πετύχαμε να σταματήσουμε θεσμικά την απελευθέρωση του ταξί και συνεχίζουμε τη μάχη μας για να μην χάσουμε ούτε μια διαδρομή από το μεταφορικό μας έργο.

ΚΑΙΡΟΣ