Είναι γενική απαίτηση του κλάδου η καθιέρωση των 25 ευρώ /ώρα για τουριστικές περιηγήσεις στα όρια της πόλης. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να αντέξουμε στον ανταγωνισμό από τα τουριστικά λεωφορεία (ξεσκέπαστα) και να διεκδικήσουμε ακόμη μεγαλύτερο κομμάτι από τουριστικές διαδρομές. Σαφώς και υπάρχουν συνάδελφοι που δεν θέλουν τέτοιους περιορισμούς αφού είχαν συνηθίσει να δουλεύουν με το δικό τους τρόπο που σχεδόν πάντα κατέληγε σε υπερχρεώσεις για τους τουρίστες. Συγνώμη, αλλά δεν μπορούμε να τους ‘’βοηθήσουμε’’ σε αυτό.
Πραγματοποιήθηκε χθες Δευτέρα 29 Απριλίου η Γενική Συνέλευση των μελών του ΣΑΤΑ. Μετά την διαδικασία της εκλογής της πενταμελούς Εφορευτικής Επιτροπής η ΔΑΚΜΜΕ- ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΞΙ έλαβε το 55% των ψήφων και απέσπασε 4 έδρες. Η Ε.Π.Σ απέσπασε μία έδρα ενώ οι υπόλοιποι συνδυασμοί, Ανατροπή και ΛΑΣΙΤΑ δεν εξέλεξαν έδρα.
Όσοι από μας πιστεύουν ότι τα προβλήματά μας λύθηκαν, δυστυχώς κάνουν λάθος. Το ταξί έχει ακόμη ανοιχτά μέτωπα και οφείλουμε να έχουμε τα μάτια μας δεκατέσσερα. Κανείς συνάδελφος δεν περισσεύει στη μάχη που δίνει το ταξί για την επιβίωσή του. Η παρουσία του επαγγελματία ταξιτζή στη Γενική Συνέλευση του Συνδικάτου δεν έχει ούτε τυπικό, ούτε διαδικαστικό χαρακτήρα. Έχει καθοριστικό και ουσιαστικό.
Του Γιώργου Σουιτσμέ, μέλος του Δ.Σ. του ΣΑΤΑ: Συνάδελφοι, η ΔΑΚΜΜΕ ζητά ξανά την ψήφο σας γιατί έχει πολλά ακόμη να προσφέρει. Σε όλη τη διαδρομή της στη συνδικαλιστική ιστορία του κλάδου προχώρησε με τη δική σας στήριξη και τον δικό σας αγώνα. Αυτό ακριβώς είναι η ΔΑΚΜΜΕ. Η παράταξη που εμπνέει και εκφράζει την μεγάλη πλειοψηφία των ταξιτζήδων.
Στο σύνολό τους είναι ζητήματα που έχουμε θέσει στον γενικό γραμματέα του υπουργείου κ. Νίκο Σταθόπουλο και για τα οποία δεν εκφράστηκαν ενστάσεις. Παρά το γεγονός ότι στην Αθήνα βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο (εκλογές του ΣΑΤΑ) εντούτοις νοιώθω την υποχρέωση να συνεχίσω να ενημερώνω με τον ίδιο ρυθμό τους συναδέλφους σε όλη την χώρα για τις συζητήσεις και τα αιτήματα μας στο υπουργείο Μεταφορών.
Το 2002 μετά από ιδεολογικές διαφωνίες και διαφορές όσον αφορά τον ρόλο , την δράση, την τακτική και την αποστολή του συνδικαλιστικού κινήματος , το καπέλωμα από την πολιτική δράση των κομμάτων αλλά και την αναξιοπιστία λόγων και έργων δημιουργήσαμε την ανεξάρτητη παράταξη ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΞΙ και ράδιο ταξί.
Πέρασαν δύο χρόνια από τις εκλογές που έγιναν το Μάη του 2011. Στα δύο χρόνια που μεσολάβησαν ο κλάδος μας δοκιμάστηκε αλλά κατάφερε να σταθεί όρθιος και στο τέλος να βγει νικητής από αυτή τη δοκιμασία. Σε κόντρα όσων μας ήθελαν επαγγελματικά νεκρούς ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ. Πετύχαμε να σταματήσουμε θεσμικά την απελευθέρωση του ταξί και συνεχίζουμε τη μάχη μας για να μην χάσουμε ούτε μια διαδρομή από το μεταφορικό μας έργο.