fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Στις 30/11/2012 η Περιφέρεια Αττικής εξέδωσε 80 αποφάσεις για νέες άδειες ταξί με τις οποίες παραχωρείται το δικαίωμα να τεθούν σε κυκλοφορία δημόσιας χρήσης επιβατικά αυτοκίνητα ειδικών μισθώσεων, καθώς και πολυθέσια ειδικών μισθώσεων για ΑμεΑ, ή μετατροπή της υφιστάμενης άδειας σύμφωνα με τον Νόμο 4070/12. Πρόκειται για οχήματα 6-9 θέσεων ταξί τα οποία δεν έχουν ταξίμετρο ούτε μπορούν να παραλαμβάνουν πελάτες από τον δρόμο παρά μόνο μετά από ραντεβού και συμφωνημένο μίσθωμα.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Seat, στην ελληνική αγορά είναι διαθέσιμα ως Taxi τα μοντέλα Altea, Altea XL, Exeo και Alhambra με κόστος που ξεκινά από τα 16.700 ευρώ. Με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις που οριοθετεί για την αγορά των Taxi ο νόμος 4070/2012 (ΦΕΚ Α82, 10/4/2012), η ελληνική αντιπροσωπεία της Seat ανακοίνωσε πως προσφέρει πλέον στην εγχώρια αγορά μια ευρεία γκάμα εκπροσώπων και σε εκδόσεις Taxi.

Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης,  Ανταγωνιστικό-τητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σταύρος Καλογιάννης υπέγραψε Απόφαση για τους όρους και τις προϋποθέσεις συνέχισης της λειτουργίας των δημοσίων και ιδιωτικών Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ).

Πραγματοποιήθηκε  στο Δημαρχείο Αθηνών συνάντηση του προεδρείου του ΣΑΤΑ με την αντιδήμαρχο Αθηναίων κ. Σπυροπούλου.

Τη δική της πρόταση και μάλιστα… εναλλακτική σε σχέση με τα συμβατικά ταξί κάνει η Nissan. Έτσι, από τα κλασσικά sedan αλλά και τα πολυμορφικά που συνήθως βλέπουμε, ήρθε και το πρώτο SUV (!) για να αλλάξει τα δεδομένα στις… πιάτσες! Και αυτό διότι από σήμερα κυκλοφορεί στους δρόμους της Αθήνας το πρώτο Nissan Qashqai ταξί. 

Πήρε "κούρσα" δύο Αλγερινούς αλλά βρέθηκε θύμα ληστείας, ένας 49χρονος ιδιοκτήτης ταξί, που χθες το πρωί επιβίβασε δύο άτομα στην πιάτσα ταξί στην οδό Μάχης Κρήτης, στο Ηράκλειο.

Συγκέντρωση στην ανατολική Θεσσαλονίκη πραγματοποιούν από το πρωί της Παρασκευής οι ιδιοκτήτες ταξί της Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της εικοσιτετράωρης απεργίας τους, διαμαρτυρόμενοι για το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, τις υψηλές εισφορές για την ασφάλιση τους και για άλλα θέματα που αφορούν τον κλάδο.

Για μια ακόμη φορά τα γνωστά παπαγαλάκια του Τύπου ‘’απελευθέρωσαν’’ το ταξί, εξυπηρετώντας τα γνωστά συμφέροντα. Σε ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ, ανακοινώθηκε ότι στις επείγουσες ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων περιλαμβάνονται άρθρα που αφορούν την λειτουργία της αγοράς ταξί. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Για το ταξί, ο νόμος 4070/2012 ισχύει κανονικότητα και δυστυχώς για τον ΣΚΑΙ και τους συντελεστές του δεν καταργήθηκε. Πιο συγκεκριμένα οι ρυθμίσεις που κατέθεσε προς ψήφιση το υπουργείο είναι οι εξής.

Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων 2 και 11 του Ν.1809/1988 (ΦΕΚ 222 Α’) «Καθιέρωση Φορολογικών Μηχανισμών και άλλες διατάξεις», όπως ισχύουν.
2. Τις διατάξεις της Α.Υ.Ο.Ο. 1100772/1474/ 0015/ΠΟΛ.1135/26.10.2005 (ΦΕΚ 1592 Β’)  
3. Τις διατάξεις της Α.Υ.Ο.Ο. 1036197/446/0015/ΠΟΛ.1063/26.3.2008 (ΦΕΚ 633 Β΄)  
4. Τις διατάξεις της Α.Υ.Ο.Ο. ΠΟΛ.1015/10.1.2012 (ΦΕΚ Β’257/13.2.2012)

Το Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. με την αρ. 834/72/22-11-2012 Απόφασή του συμπληρώνοντας της αρ. 185/29/2-4-2012 και 393/44/15-6-2012 Αποφάσεις του που αφορούν στις μετακινήσεις των αιμοκαθαρόμενων ασφαλισμένων απεφάνθη όπως, σε περίπτωση που οι αιμοκαθαρόμενοι ασφαλισμένοι υποβληθούν σε λιγότερες από δεκατρείς αιμοκαθάρσεις μηνιαία, τότε θα αποζημιώνονται αναλογικά βάσει των πραγματοποιηθέντων ανά μήνα αιμοκαθάρσεων (π.χ. για μετακίνηση εντός της Νομαρχιακής ζώνης Αθηνών – Πειραιώς όπου το πάγιο αποδιδόμενο ποσό είναι 230 € μηνιαία, ασφαλισμένος που πραγματοποίησε 8 συνεδρίες/μήνα θα αποζημιωθεί με το ποσό που προκύπτει από τον τύπο 230:13 X 8= 141,54).

Το νέο νομοθετικό πλαίσιο (4070 & 4093) δημιουργεί ένα νέο σκληρό και απελευθερωμένο περιβάλλον που σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση που υπάρχει στην χώρα μας και όχι μόνο συνθέτουν ένα εκρηκτικό μείγμα. Το δικό μας επάγγελμα έχει βρεθεί μέσα σ’ αυτό και δυστυχώς θα το βιώνει σταδιακά.

Τον Απρίλη του 2012 ψηφίστηκε ο Νόμος 4070 ο οποίος ανοίγει τις άδειες με βάση μαθηματικού τύπου, διατηρεί τις έδρες όπως είχαν και δίνει όλες τις αρμοδιότητες στους περιφερειάρχες για να ρυθμίζουν οι ίδιοι τα θέματα των ΕΔΧ. Βγήκαν οι διευκρινιστικές  εγκύκλιοι  και ακόμα υπάρχουν  σημαντικές εκκρεμότητες που πρέπει να ρυθμιστούν.

NOMOΣ 4093/2012 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Η (Σελ.53): ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ..!

Πρέπει να καταλάβουμε όλοι, ότι με τις υπάρχουσες συγκυρίες δεν μπορούμε να απορρίπτουμε κανένα συνομιλητή από οποιονδήποτε χώρο κι αν προέρχεται. Σαφώς και υπάρχουν διαφορές που πρέπει να αμβλυνθούν, αλλά σε αυτή τη φάση ο ασφαλέστερος δρόμος είναι ο διάλογος και τα πειστικά επιχειρήματα.

Περισσότερο από ποτέ ο κλάδος μας χρειάζεται την ενότητα και το καθαρό μυαλό των στελεχών του. Ο καθένας από μας ας καταναλώνει φαιά ουσία για την δημιουργία προτάσεων που θα βοηθήσει τη δουλειά μας.

Η ΔΑΚΜΜΕ έχει συγκεκριμένο πλάνο για το ταξί και δεν πρόκειται να το εγκαταλείψει όσο δύσκολη κι αν είναι η κατάσταση. Έχουμε περάσει πολλές μπόρες τα τελευταία χρόνια κι έχουμε μάθει να τις ξεπερνάμε.

ΚΑΙΡΟΣ