Άλλος δρόμος από το να εμποδίσουμε να εφαρμοστεί ο νόμος δεν υπάρχει. Κανείς συνάδελφος ανεξάρτητα ποιον έχει υποστηρίξει παλαιότερα, δεν πρέπει να μείνει στη μοιρολατρία, να βγει να στηρίξει την πρόταση των επιτροπών Αγώνα της ΠΑΣΕΒΕ για σύγκληση άμεσα Γενικής Συνέλευσης στο ΣΑΤΑ και την Ομοσπονδία για να διαμορφώσουμε συλλογικά τα αιτήματά μας.
Αναγνωρίζω και κατανοώ τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας. Δεν έχω πρόθεση να ωραιοποιήσω την κατάσταση, μόνο να μεταδώσω την πίστη μου και την αισιοδοξία μου ότι αργά ή γρήγορα θα βγούμε από την κρίση και όλο αυτό θα καταγραφεί στη μνήμη ως μια δύσκολη στιγμή της ζωής μας που ευτυχώς πέρασε.
Στις 30/11/2012 η Περιφέρεια Αττικής εξέδωσε 80 αποφάσεις για νέες άδειες ταξί με τις οποίες παραχωρείται το δικαίωμα να τεθούν σε κυκλοφορία δημόσιας χρήσης επιβατικά αυτοκίνητα ειδικών μισθώσεων, καθώς και πολυθέσια ειδικών μισθώσεων για ΑμεΑ, ή μετατροπή της υφιστάμενης άδειας σύμφωνα με τον Νόμο 4070/12. Πρόκειται για οχήματα 6-9 θέσεων ταξί τα οποία δεν έχουν ταξίμετρο ούτε μπορούν να παραλαμβάνουν πελάτες από τον δρόμο παρά μόνο μετά από ραντεβού και συμφωνημένο μίσθωμα.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Seat, στην ελληνική αγορά είναι διαθέσιμα ως Taxi τα μοντέλα Altea, Altea XL, Exeo και Alhambra με κόστος που ξεκινά από τα 16.700 ευρώ. Με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις που οριοθετεί για την αγορά των Taxi ο νόμος 4070/2012 (ΦΕΚ Α82, 10/4/2012), η ελληνική αντιπροσωπεία της Seat ανακοίνωσε πως προσφέρει πλέον στην εγχώρια αγορά μια ευρεία γκάμα εκπροσώπων και σε εκδόσεις Taxi.
Τη δική της πρόταση και μάλιστα… εναλλακτική σε σχέση με τα συμβατικά ταξί κάνει η Nissan. Έτσι, από τα κλασσικά sedan αλλά και τα πολυμορφικά που συνήθως βλέπουμε, ήρθε και το πρώτο SUV (!) για να αλλάξει τα δεδομένα στις… πιάτσες! Και αυτό διότι από σήμερα κυκλοφορεί στους δρόμους της Αθήνας το πρώτο Nissan Qashqai ταξί.
Για μια ακόμη φορά τα γνωστά παπαγαλάκια του Τύπου ‘’απελευθέρωσαν’’ το ταξί, εξυπηρετώντας τα γνωστά συμφέροντα. Σε ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ, ανακοινώθηκε ότι στις επείγουσες ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων περιλαμβάνονται άρθρα που αφορούν την λειτουργία της αγοράς ταξί. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Για το ταξί, ο νόμος 4070/2012 ισχύει κανονικότητα και δυστυχώς για τον ΣΚΑΙ και τους συντελεστές του δεν καταργήθηκε. Πιο συγκεκριμένα οι ρυθμίσεις που κατέθεσε προς ψήφιση το υπουργείο είναι οι εξής.
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων 2 και 11 του Ν.1809/1988 (ΦΕΚ 222 Α’) «Καθιέρωση Φορολογικών Μηχανισμών και άλλες διατάξεις», όπως ισχύουν.
2. Τις διατάξεις της Α.Υ.Ο.Ο. 1100772/1474/ 0015/ΠΟΛ.1135/26.10.2005 (ΦΕΚ 1592 Β’)
3. Τις διατάξεις της Α.Υ.Ο.Ο. 1036197/446/0015/ΠΟΛ.1063/26.3.2008 (ΦΕΚ 633 Β΄)
4. Τις διατάξεις της Α.Υ.Ο.Ο. ΠΟΛ.1015/10.1.2012 (ΦΕΚ Β’257/13.2.2012)
Το Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. με την αρ. 834/72/22-11-2012 Απόφασή του συμπληρώνοντας της αρ. 185/29/2-4-2012 και 393/44/15-6-2012 Αποφάσεις του που αφορούν στις μετακινήσεις των αιμοκαθαρόμενων ασφαλισμένων απεφάνθη όπως, σε περίπτωση που οι αιμοκαθαρόμενοι ασφαλισμένοι υποβληθούν σε λιγότερες από δεκατρείς αιμοκαθάρσεις μηνιαία, τότε θα αποζημιώνονται αναλογικά βάσει των πραγματοποιηθέντων ανά μήνα αιμοκαθάρσεων (π.χ. για μετακίνηση εντός της Νομαρχιακής ζώνης Αθηνών – Πειραιώς όπου το πάγιο αποδιδόμενο ποσό είναι 230 € μηνιαία, ασφαλισμένος που πραγματοποίησε 8 συνεδρίες/μήνα θα αποζημιωθεί με το ποσό που προκύπτει από τον τύπο 230:13 X 8= 141,54).