fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Οι δυνάμεις της ΠΑΣΕΒΕ βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή εκείνου του αγώνα. Σε αντίθεση με όλες τις άλλες πολιτικές δυνάμεις σε ΣΑΤΑ και ΠΟΕΙΑΤΑ, (ΔΑΚΜΕ, ΠΑΣΚΕ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, Κισσάς, Σκέντζος) που πλειοδοτούσαν υπέρ της ''καλής'' απελευθέρωσης, του νόμου Ρέπα, αποκάλυψαν τον ενιαίο χαρακτήρα, και την ταξική ουσία αυτής της πολιτικής τονίζοντας:

Το νομοσχέδιο έγινε δεκτό κατά πλειοψηφία σε μόνη συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου. Το ψηφισθέν από τη Βουλή νομοσχέδιο, για το οποίο εκκρεμεί η δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως έχει ως εξής:

Νέα δυνατότητα ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων ασφαλιστικών εισφορών δίνεται στους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ με τη διάταξη του άρθρου 3 του Ν.4087/2012 (ΦΕΚ 196/ΤΑ/16-10-2012). Η ρύθμιση αφορά οφειλόμενες έως 30/6/2012 ασφαλιστικές εισφορές, με ευνοϊκούς όρους, απαλλαγή από τέλη καθυστέρησης μέχρι και 100%, αναστολή αναγκαστικών μέτρων κ.λ.π, επιλέγοντας είτε προσωρινό διακανονισμό, είτε νέα ρύθμιση.

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού (εφεξής και Ε.Α.) έχει ως αποκλειστική αρμοδιότητα την εφαρμογή των διατάξεων του ν. 3959/20111περί «Προστασίας του Ελεύθερου Ανταγωνισμού», καθώς και των διατάξεων των άρθρων 101 και 102 της Συνθήκης για την Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (εφεξής και ΣΛΕΕ), οι οποίες εφαρμόζονται επί επιχειρήσεων ή ενώσεων επιχειρήσεων.

«Περιμένουμε τη συνεννόηση όλων των ομοσπονδιών και των συνεταιριστικών ενώσεων των ταξί προκειμένου να επιτύχουμε την καλύτερη δυνατή θεσμική κατοχύρωση των αποφάσεών μας» τόνισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης κατά τη σύσκεψή του την Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012, με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ένωσης Ταξί και Αγοραίων, εκπροσωπούμενη από τον πρόεδρό της κ. Θύμιο Λυμπερόπουλο, τις ομοσπονδίες και τους συνεταιρισμούς της Περιφέρειας Πελοποννήσου, παρουσία των Θεματικών Αντιπεριφερειαρχών κ.κ. Κωνσταντίνας Νικολάκου και Απόστολου Παπαφωτίου.

Το  Υπουργείο Ανάπτυξης, Αντα-γωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εισάγει ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών που στόχο έχουν την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας. Αυτές θα περιλαμβάνονται στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών που θα κατατεθεί στην Ολομέλεια της Βουλής αύριο Δευτέρα 5 Νοεμβρίου.

Κόντρα σε κάθε λογική, εμείς δεν παρατάμε τα όπλα επειδή ψηφίστηκε κάτι. Θα είμαστε συνέχεια εκεί που πρέπει μέχρι να βρούμε το δίκιο μας. Η εφευρετικότητα του κλάδου μας είναι αστείρευτη. Κάποιοι θα χάσουν τον ύπνο τους και κάποιοι άλλοι την πολιτική τους καριέρα… Δεν θα χρειαστεί  να κάνουμε τίποτα αξιόποινο. Μόνο να θυμόμαστε…

Όλοι μαζί, όπως κάναμε σε κάθε μεγάλο αγώνα, δώσαμε τη μάχη μας υπερασπίζοντας το επάγγελμά μας. Το γεγονός ότι ο νόμος ψηφίστηκε δε σημαίνει ότι καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια και αποδεχόμαστε τη μοίρα μας.

Επειδή πολλά ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες-τα περισσότερα από τα οποία δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα- οφείλω να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα περισσότερο για ενημέρωση των συναδέλφων και λιγότερο για να απαντήσω στις γνωστές συνδικαλιστικές συκοφαντίες.

Το τρίτο μνημόνιο είναι ένα ακόμη λάθος. Όπως ήταν το πρώτο, όπως ήταν και το δεύτερο. Οι προεκλογικές δηλώσεις περί επαναδιαπραγμάτευσης του δημόσιο χρέους, περί στροφής στην ανάπτυξη αποδείχτηκαν …προεκλογικές

Αγαπητοί συνάδελφοι ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι στα ΤΑΞΙ Από την ΔΕΥΤΕΡΑ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 24 ΩΡΕΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ. Καθολική ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ απεργία του κλάδου που πρωτοστατεί στους κοινωνικούς αγώνες για επιβίωση.

Η πρόταση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί για συσπείρωση όλων των συνδικαλιστικών οργάνων, όλων των επαγγελμάτων , σε κοινό αγώνα δεν είναι πυροτέχνημα. Είναι προϊόν ώριμης σκέψης και απόδειξη ευθύνης απέναντι σε μας, τα παιδιά μας, στην κοινωνία.

Επειδή, το τελευταίο διάστημα γράφονται και ακούγονται διάφορα περί εμφυλίου πολέμου των ταξιτζήδων της Αθήνας είναι αναγκαίο να υπενθυμίσουμε σε όλους τα εξής:

Θα σπάσει το απόστημα

 

Οι κατακτήσεις του κλάδου τα τελευταία χρόνια έχουν όλες την σφραγίδα του ΣΑΤΑ. Το συνδικάτο μας ήταν είναι και θα είναι ο θεματοφύλακας των συμφερόντων όλων των ιδιοκτητών ταξί. Γι αυτό δημιουργήθηκε και αυτό υπηρετεί. Αυτοί που φτιάχνουν σωματείο για λογαριασμό τους  δεν  υπηρέτησαν ποτέ τον κλάδο και φυσικά δεν θα το κάνουν ούτε τώρα. Ωστόσο είναι μια καλή κάλυψη για τα πειθαρχικά τους…

Κύριε Υπουργέ Ευχόμαστε καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας και ευελπιστούμε σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο για τη χώρα σε ουσιαστικές εξελίξεις με όσο το δυνατόν πιο γρήγορα θετικά αποτελέσματα για όλους μας.
Κύριε Υπουργέ Ευχόμαστε καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας και ευελπιστούμε σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο για τη χώρα σε ουσιαστικές εξελίξεις με όσο το δυνατόν πιο γρήγορα θετικά αποτελέσματα για όλους μας.

ΚΑΙΡΟΣ