fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Με το παρόν κοινοποιείται απόσπασμα του ΦΕΚ Α' 59 όπου δημοσιεύτηκε ο ν.4530/2018 "Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών και άλλες διατάξεις" με το άρθρο 17 του οποίου ορίζεται η υποχρέωση των Δήμων, του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ, για τις περιοχές ευθύνης τους ,να καθορίσουν άμεσα και εντός συγκεκριμένων προθεσμιών θέσεις στάσης/στάθμευσης (πιάτσες) και αποεπιβίβασης για τα Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης- ΤΑΞΙ (ΕΔΧ- ΤΑΞΙ) αυτοκίνητα στο βασικό ή κύριο οδικό δίκτυο των πρωτευουσών των Π.Ε της
χώρας.

Κάντε κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο για να κατεβάσε την Κοινοποίηση αποσπάσµατος ν.45302018 (Α' 59)

 

Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. του ΣΑΤΑ σας εύχονται Χρόνια Πολλά, καλή Ανάσταση

 

 

Ας καταλάβουν όλοι, ότι στη χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία, θα υπάρχουν πάντα άνθρωποι που θα την υπερασπίζονται και θα την τιμούν. Ο νόμος 4530/2018 είναι προάσπιση των οικονομικών συμφερόντων της χώρας μας και των Ελλήνων πολιτών. Και πιστώνεται στην κυβέρνηση και στην ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, τον κ. Σπίρτζη και τον κ. Μαυραγάνη. Όποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί ή δεν τον συμφέρει να τηρεί και να σέβεται τους νόμους της χώρας μας μπορεί να αποχωρεί και να μας γράφει...Δικαιοσύνη στην οικονομία και δικαίωση της εργασίας επεδίωξε -και το πέτυχε- μόνο η κυβέρνηση. Ουδείς από τα υπόλοιπα κόμματα. Κι αυτό δεν το ξεχνάμε..

 

Στο κατώφλι του 21ου αιώνα , τα ανθρώπινα επιτεύγματα ήρθαν να απομυθοποιήσουν αξίες με τις οποίες πορεύτηκαν οι άνθρωποι στο πέρασα των αιώνων. Εργασία, αξιοπρέπεια, ηθική, παραβιάστηκαν στο όνομα της καινοτομίας και της τεχνολογικής εξέλιξης. Έγιναν όπλα στα χέρια των ισχυρών (είτε αυτό λέγεται επίσημο κράτος , είτε πολυεθνικές εταιρίες) και χρησιμοποιήθηκαν όχι για να υπηρετήσουν τον άνθρωπο και να κάνουν την ζωή του πιο εύκολη, αλλά για να τον παρακολουθούν , να του στερούν την ατομική του ελευθερία και μέσα από δαιδαλώδεις διαδικασίες (λέγε με ψηφιακή οικονομία) να τον κάνουν μοναδικό υπόχρεο φορολογικών βαρών μιας χώρας, αφού συνήθως οι μεγάλες πολυεθνικές που συγκεντρώνουν δύναμη και πλούτο απαλλάσσονται με την δικαιολογία ότι καινοτομούν …

Η συζήτηση και η ψήφιση του νομοσχεδίου για τα ταξί που ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στη Βουλή, ανέδειξε όλες τις παθογένειες μιας παράταξης (της Νέας Δημοκρατίας) που δυσκολεύεται να αποκαλύψει ακόμη και στο πιστό της κοινό το νέο της πρόσωπο. Προσπάθησε να πείσει είτε δια στόματος Κωστή Χατζηδάκη, είτε δια στόματος Κώστα Α. Καραμανλή, ότι πολιτικές πλήρους απελευθέρωσης των αγορών αποτελούν μονόδρομο για τις οικονομίες των χωρών που έχουν καταστραφεί από τα μνημόνια. Και ονομάζουν καινοτομία και πρόοδο την εκμετάλλευση των ανθρώπων, των εργαζομένων και των λαών από λίγους εκλεκτούς, που συνήθως τυγχάνει να είναι και φίλοι τους ή τουλάχιστον ομοϊδεάτες.

Στην προσπάθεια να δικαιολογήσει την κόντρα της με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο, η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει την αγωνία και την ελπίδα 70.000 περίπου ανθρώπων που ζουν από το ταξί.

Εδώ και τρία χρόνια δίνουμε έναν μεγάλο και καθημερινό αγώνα, για να αποκρούσουμε την παράνομη και αυθαίρετη εισβολή της Uber στις επιβατικές μεταφορές.

Κύμα χαράς και άκρατου ενθουσιασμού διακατέχει τις τελευταίες μέρες τα υψηλά κλιμάκια της ηγεσίας της Νέας Δημοκρατίας. Η ψήφιση της τρίωρης διάρκειας στη μίσθωση αυτοκινήτου με οδηγό πανηγυρίστηκε από τα στελέχη της με τον ίδιο τρόπο που πανηγύριζαν όταν ψήφιζαν τα μνημόνια υποταγής στους δανειστές.

Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τον τρόπο λειτουργίας τηςUberκαι των ομοειδών εταιρειών ήταν μια δικαίωση όχι μόνο για τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές ταξί όλης της Ευρώπης, αλλά και για τις πολιτικές δυνάμεις που σέβονται το δικαίωμα της εργασίας και νομοθετούν με κριτήριο τη δικαιοσύνη στην οικονομία και την ισονομία. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάνθηκε ότι:

Στο Συνέδριο «αρχών και θέσεων» - άραγε ποια ανάγκη έχει το κόμμα του Εθνάρχη από άλλες αρχές – παρήλασαν άνθρωποι που μίλησαν για τους προσωπικούς τους στόχους ή για τους στόχους της ομάδας που θέλουν να γίνουν μέρος (ΝΔ) και όχι για τους κοινωνικούς.

‘’Εκεί που μας χρωστούσανε μας πήραν και το βόδι’’ λέει μια σοφή ελληνική παροιμία, που προφανώς αγνοεί η γερμανική εταιρία ΄΄ΒEAT΄΄ και ο εν Ελλάδι εκπρόσωπός της Νίκος Δρανδάκης. Με μια σειρά από εξώδικες διαμαρτυρίες που απέστειλε σήμερα στα γραφεία του ΣΑΤΑ μας κατηγορεί για συκοφαντική δυσφήμιση και προφανώς έχει την εντύπωση ότι μας κατατρόμαξε.

Σας ενημερώνουμε ότι για την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων 2017 δε θα χορηγηθεί στους οδηγούς Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης- ΤΑΞΙ (Ε.Δ.Χ.- ΤΑΞΙ) αυτοκινήτων οικονομική ενίσχυση και συνεπώς το κόμιστρο κάθε διαδρομής Ε.Δ.Χ.- ΤΑΞΙ αυτοκινήτου δεν πρόκειται να επιβαρυνθεί κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για την πληρότητα του αρχείου σας, επισυνάπτεται σχετικό έγγραφο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α..

Παρασιτισμός και διαπλοκή είναι χαρακτηριστικά των κοινωνιών που διέρχονται κρίση, πολιτική και ηθική.
Η Ελλάδα, τις δεκαετίες του ΠΑΣΟΚ, έζησε την απόλυτη παρακμή. Στήθηκε ένα δημοσιονομικό status, χωρίς αρχές και αξίες, χωρίς εθνικό σχέδιο. Οι μεγάλες ευρωπαϊκές επιδοτήσεις επί των πράσινων ημερών, αντί να χτίσουν τη μεγάλη Ελλάδα, έχτισαν τις βίλες των επιτήδειων και τις χρυσές τουςκαταθέσεις στο εξωτερικό.
Δαιδαλώδες κράτος, χιλιάδες νόμοι και εγκύκλιοι στήθηκαν για να εξυπηρετούν τον παρασιτισμό, για να δημιουργούν παράθυρα, εξυπηρετήσεις και εξαρτήσεις.

Ο οικονομικός ολοκληρωτισμός που πλήττει σήμερα τον Δυτικό κόσμο (προϊόν της Σχολής του Σικάγου,) είναι μια αντιγραφή του μονοπωλιακού χαρακτήρα των αγορών των κομμουνιστικών χωρών. Το ιδιωτικό μονοπώλιο αντί του κρατικού.

Πριν από μερικές ημέρες μάθαμε από τα διεθνή μέσα πως η UBER TAXI κράτησε κρυφή μια κυβερνοεπίθεση που δέχτηκε το 2016, με αποτέλεσμα να υποκλαπούν τα προσωπικά δεδομένα 57 εκατομμυρίων πελατών και οδηγών της παγκοσμίως. Η UBER παραδέχθηκε πως δεν ενημέρωσε ποτέ τις αρμόδιες αρχές, αλλά αντιθέτως πλήρωσε τους χάκερς 100 χιλ. δολάρια για να διαγράψουν τα δεδομένα και να κρατήσουν το περιστατικό μακριά από τη δημοσιότητα.

ΚΑΙΡΟΣ