fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Δελτία Τύπου

 

  1. Εν αναμονή του νομοσχεδίου που θα φέρει στη Βουλή το Υπουργείο Μεταφορών και θα περιλαμβάνει διατάξεις που αφορούν τον κλάδο των επιβατικών μεταφορών, συνεδρίασε σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ. Το συμβούλιο εξουσιοδότησε το προεδρείο να προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια προκειμένου να περιφρουρήσει τα επαγγελματικά συμφέροντα των χιλιάδων αυτοκινητιστών ταξί της Αττικής. Ήδη το ταξί υποφέρει από τον αθέμιτο ανταγωνισμό των Ε.Ι.Χ και οποιαδήποτε νομοθετική ρύθμιση συντηρεί ή διευκολύνει την παραβατικότητα τους θα είναι αιτία πολέμου. Δεν αγωνιζόμαστε κατά της κυβέρνησης ή των στελεχών της ορμώμενοι από κομματικές διαφορές.

 

Η ανταλλαγή απόψεων και τεχνογνωσίας, καθώς και η επικοινωνία μεταξύ συναδέλφων από διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις για το ταξί και τη δουλειά μας, είναι προνόμιο και πρόοδος.

2 Δεκεμβρίου 2022 - ΑΘΗΝΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΤΑΞΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑ

 

  1. Πρωϊνή παρέμβαση του Προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου, στην εκπομπή του Παναγιώτη Τζένου "Secret" στον ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά 90,1 fm.

 

  1. Με τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη συναντήθηκε χθες το απόγευμα το Προεδρείο του ΣΑΤΑ. Με αφοπλιστική ειλικρίνεια ο κ. Γεωργιάδης σκιαγράφησε την πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση για τον κλάδο των ταξί. Καμία επιδότηση για την αντικατάσταση αυτοκινήτων με εξαίρεση τα ηλεκτρικά. Η άποψη ότι η χρήση των ηλεκτρικών ταξί θα δημιουργήσει μια καθαρή Αθήνα και θα προσελκύσει περισσότερους τουρίστες δεν είναι μια σουρεαλιστική προσέγγιση του υπουργού, αλλά επίσημη κυβερνητική θέση που ο κλάδος μας την αντιλαμβάνεται ως παράλογη και εξοντωτική.

  1. Με τον Υπουργό Μεταφορών Κώστα Α. Καραμανλή συναντήθηκε σήμερα ο Πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος. Αφορμή για τη συνάντηση είναι το επικείμενο νομοσχέδιο που θα φέρει στη Βουλή το Υπουργείο Μεταφορών τις επόμενες μέρες.

  1. Το κλαδικό συνέδριο που συνδιοργάνωσε η Ομοσπονδία με την Κυβέρνηση στον Βόλο, είχε όλα εκείνα τα συστατικά , που διαχωρίζουν και κάνουν ευδιάκριτες τις κομματικές από τις επαγγελματικές επιδιώξεις. Για άλλη μια φορά, το προεδρείο της Ομοσπονδίας προτίμησε να βγάλει μπροστά, όχι τα συμφέροντα του κλάδου, αλλά την κομματική του ταυτότητα.

  1. Με την σημερινή απεργία ο κλάδος των ταξί έβαλε ένα ακόμη παράσημο στην τροπαιοθήκη των αγώνων του. Ταξιτζήδες από όλη την Αττική διαδήλωσαν για τα αιτήματά τους και μαζί με χιλιάδες εργαζόμενους και αυτοαπασχολούμενους διαμαρτυρήθηκαν για την ακρίβεια, τις ανατιμήσεις και τις υψηλές τιμές των καυσίμων.

  1. Ακρίβεια, Ανατιμήσεις, Φτώχεια. Φτάνει πια.

    • Αυτοαπασχολούμενοι και επαγγελματίες από κάθε κλάδο δίνουμε την δική μας απάντηση στον εμπαιγμό της κυβέρνησης.

    •Η κυβέρνηση παραπλανεί την κοινωνία με vouchers, pass και επιδόματα.

    •Θέλουμε να ζούμε με αξιοπρέπεια. Θέλουμε πίσω τη ζωή μας. Θέλουμε πίσω την δουλειά μας.

  1. Πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 26/10/2022, η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΑΤΑ, η οποία μεταδόθηκε live μέσω της σελίδας του ΣΑΤΑ στο Facebook. Συζητήθηκαν όλα τα θέματα της ημερήσιας διάταξης και αποφασίστηκαν τα εξής:

  1. Σε χθεσινή σας συνέντευξη σε διαδικτυακό ραδιόφωνο υποστηρίξατε ότι, το Υπουργείο Μεταφορών δεν φέρει καμία ευθύνη για τις παραβάσεις που αφορούν τον τρόπο λειτουργίας των Ε.Ι.Χ αυτοκινήτων. Υποστηρίξατε ότι ο έλεγχος από την Τροχαία είναι ελλιπής λόγω έλλειψης έμψυχου δυναμικού και ότι δεν παρεμβαίνετε στο έργο της Ελληνικής Αστυνομίας υπέρ των ενοικιαζομένων αυτοκινήτων με οδηγό. Εμείς σας υπενθυμίζουμε τι ορίζει η ελληνική νομοθεσία.

  1. Απόφαση για ζωντανή μετάδοση της συνεδρίασης μέσω της ιστοσελίδας του ΣΑΤΑ.

Με πρόσχημα την προστασία και αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, εταιρίες ενοικιαζομένων αυτοκινήτων με οδηγό που συνεργάζονται με την Uber (και όχι μόνο στην Μύκονο) δεν διστάζουν να απειλούν ακόμη και την Αστυνομία. Όπως καταγγέλλει ο πρόεδρος των συνδικαλιστών της ΕΛ.ΑΣ., Γρηγόρης Γερακαράκος «Αγωγές και μηνύσεις σε βάρος αστυνομικών που βεβαιώνουν πρόστιμα σε τροχονομικούς ελέγχους στη Μύκονο, έχουν κατατεθεί το τελευταίο διάστημα. Στη Μύκονο υπάρχουν ιδιωτικά βαν που πραγματοποιούν τα λεγόμενα «τράνσφερ» με πελάτες τουρίστες, τα οποία πολλές φορές δεν πληρούν τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος για τη λειτουργία τους».

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων η μέση τιμή στο πετρέλαιο κίνησης την 1η Οκτωβρίου ήταν 1,85€/λίτρο. Την Τρίτη 11-10-2022 ανέβηκε στα 2,085€/λίτρο και την Κυριακή 16-10-2022 εκτοξεύτηκε στα 2,137 €/λίτρο. Μόνο για τον Οκτώβριο η αύξηση στην τιμή του πετρελαίου κίνησης εκτιμάται κοντά στο 15%. Όλα αυτά την στιγμή που η κυβέρνηση αποφάσισε την απόσυρση της επιδότησης στο πετρέλαιο κίνησης και με την αιτιολογία ότι προβλέπει (η κυβέρνηση) πτώση των διεθνών τιμών.

Επειδή το ζήτημα ακρίβειας είναι πλέον μη διαχειρίσιμο, επειδή η πολιτική της κυβέρνησης την ενθαρρύνει και δεν την αποτρέπει, επειδή η αύξηση κομίστρου απορροφάται από τις αντλίες πετρελαίου, είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε τα πάντα για να μειώσουμε το κόστος λειτουργίας του ταξί και να βοηθήσουμε τους συναδέλφους μας να αναπνεύσουν.

 

Ο Δήμος Αθηναίων είναι η έδρα των περισσότερων ταξί που δραστηριοποιούνται στην Αττική. 14.000 ταξί πραγματοποιούν χιλιάδες διαδρομές σε καθημερινή βάση. Ωστόσο, η ελληνική πρωτεύουσα δεν είναι φιλική προς τον κλάδο μας. Έλλειψη βασικών υποδομών (σταθμοί στάθμευσης), αυστηρή αντιμετώπιση από την Δημοτική Αστυνομία, έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα, είναι μερικά από τα σημαντικότερα προβλήματα που είναι μέρος της καθημερινότητας του Αθηναίου ταξιτζή.

 

«ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος» 
Σελίδα 1 από 56

ΚΑΙΡΟΣ