fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Δελτία Τύπου

Σε όλη τη διάρκεια της υπουργικής σας θητείας έχουμε κάνει πολλές συναντήσεις τόσο με σας όσο και με στελέχη του επιτελείου σας. Κάποιες από αυτές τις συναντήσεις έγιναν με παρότρυνση ή παρέμβαση του πρωθυπουργού.

Ο Αντιπρόεδρος του ΣΑΤΑ, Μάκης Κασιδιάρης στο τηλεοπτικό κανάλι της Κρήτης «ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΡΗΤΗΣ»

Νωρίτερα από το εξάμηνο που προβλέπει ο νόμος θα μπορούν να παίρνουν πίσω το δίπλωμα και την άδεια κυκλοφορίας οι οδηγοί που κυκλοφορούσαν ανασφάλιστα οχήματα, σύμφωνα με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή.

Τοποθέτηση Θύμιου Λυμπερόπουλου, στην εκπομπή Αποκαλυπτικό Δελτίο στο Extra 28-08-2014

Την κοινή πρωτοβουλία για την αλλαγή της πολιτικής στη φορολογία, στο ασφαλιστικό και στα «κόκκινα» δάνεια, παρουσίασαν σε συνέντευξη τύπου οι Πρόεδροι των ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΠΟΕΙΑΤΑ  και ΠΣΧΕΜ. Οι ομιλητές τόνισαν ότι καλούν σε συσπείρωση τους επαγγελματικούς και συνδικαλιστικούς φορείς γιατί η «κατάσταση δεν πάει άλλο» και υπογράμμισαν ότι είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν, όταν κριθεί αναγκαίο και σε δυναμικές ενέργειες.

Την κοινή πρωτοβουλία για την αλλαγή της πολιτικής στη φορολογία, στο ασφαλιστικό και στα «κόκκινα» δάνεια, παρουσίασαν σε συνέντευξη τύπου οι Πρόεδροι των ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΠΟΕΙΑΤΑ  και ΠΣΧΕΜ. Οι ομιλητές τόνισαν ότι καλούν σε συσπείρωση τους επαγγελματικούς και συνδικαλιστικούς φορείς γιατί η «κατάσταση δεν πάει άλλο» και υπογράμμισαν ότι είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν, όταν κριθεί αναγκαίο και σε δυναμικές ενέργειες.

Αθήνα, 26 Αυγούστου 2014: Η ΓΣΕΒΕΕ (Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών, Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας), η ΕΣΕΕ (Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου), η ΠΟΕΙΑΤΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Αυτοκινητιστών ΤΑΞΙ), το ΣΑΤΑ (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών ΤΑΞΙ Αττικής) και το ΠΣΧΕΜ (Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών) επισημαίνουν ότι αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί και καλούν όλους τους επαγγελματικούς φορείς σε συστράτευση για την αλλαγή αυτής της πολιτικής που διαλύει την ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας.

Αθήνα, 26 Αυγούστου 2014: Η ΓΣΕΒΕΕ (Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών, Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας), η ΕΣΕΕ (Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου), η ΠΟΕΙΑΤΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Αυτοκινητιστών ΤΑΞΙ), το ΣΑΤΑ (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών ΤΑΞΙ Αττικής) και το ΠΣΧΕΜ (Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών) επισημαίνουν ότι αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί και καλούν όλους τους επαγγελματικούς φορείς σε συστράτευση για την αλλαγή αυτής της πολιτικής που διαλύει την ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας.

Θύελλα αντιδράσεων από τους εμπόρους, βιοτέχνες και επαγγελματίες έχει προκαλέσει η μαζική αποστολή ειδοποιητηρίων του ΟΑΕΕ προς τους ασφαλισμένους του.

Θύελλα αντιδράσεων από τους εμπόρους, βιοτέχνες και επαγγελματίες έχει προκαλέσει η μαζική αποστολή ειδοποιητηρίων του ΟΑΕΕ προς τους ασφαλισμένους του.

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος στον Real FM

Ο Οργανισμός Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών ενημερώνει τους ασφαλισμένους του, ότι μετά  τις πρόσφατες νομοθετικές πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης, με βασικό στόχο την κάλυψη από πλευράς παροχών περίθαλψης των ανασφάλιστων πολιτών, λόγω των δυσμενών οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών της χώρας,ισχύουν για τους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ τα εξής:

Ένα νομοσχέδιο που ήταν έτοιμο από τον Απρίλιο και αφορά διάφορες ρυθμίσεις για τα ταξί,  κατατίθεται αυτές τις ημέρες στη Βουλή. Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση  η οποία είχε αφετηρία το υπουργείο Τουρισμού, φαίνεται ότι  το νομοσχέδιο ‘’απέδρασε’’ από τα κλειδωμένα συρτάρια και παίρνει το δρόμο προς ψήφιση. Στις διατάξεις του περιλαμβάνονται άρθρα που διευκρινίζουν βασικά σημεία στη λειτουργία του ταξί και αποσαφηνίζουν σημεία παλαιότερων νόμων όπως ο 4070 και ο 4199.

Συνελήφθη χθες (9.8.2014) στη Ρόδο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Αερολιμένα Ρόδου, ένας 40χρονος υπήκοος Λιθουανίας, κατηγορούμενος για υποκλοπή μεταφορικού έργου.

Στο προηγούμενο φύλλο της εφημερίδας μας είχα γράψει ότι, τα ραδιοταξί είναι αυτά που πρέπει να δείξουν το δρόμο  του μέλλοντος για το επάγγελμά μας. Από αυτά πρέπει και επιβάλλεται να ξεκινά κάθε μορφή εκσυγχρονισμού, κάθε δραστηριότητα που ακουμπά στην τεχνολογία, κάθε διαδικασία που θα κάνει την μεταφορά  ανθρώπων πιο εύκολη, πιο γρήγορη, πιο ποιοτική.  Τα ραδιοταξί έχουν τη δυνατότητα και την υποδομή να  ‘’βλέπουν πιο μακριά’’ , έχουν όσα χρειάζονται για να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας των μελών τους, έχουν όσα απαιτούνται για την προσφορά καλύτερων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό. Αυτό που χρειάζεται είναι να αφήσουν πίσω τους πρακτικές του παρελθόντος και να τολμήσουν καινούρια πράγματα.

Η ελάχιστη διευκόλυνση που μπορεί να κάνει η πολιτεία προς τους ασφαλισμένους-αιχμαλώτους οφειλέτες, είναι η δυνατότητα αποπληρωμής παλαιών οφειλών σε 100 δόσεις, χωρίς φυσικά να τρέχουν νέοι τόκοι. Ούτε αυτό όμως κατάφεραν να το υλοποιήσουν.

ΚΑΙΡΟΣ