Οι αριθμοί σχεδόν πάντα λένε την αλήθεια. Και στην περίπτωση της χώρας μας αυτά που μαρτυρούν είναι απογοητευτικά αλλά συνάμα και τρανή απόδειξη αποτυχίας των κυβερνήσεων της Ελλάδας από το 2009 και μετά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ το ποσοστό των πολιτών που ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας ανήλθε στο 34,6% του πληθυσμού, ήτοι 3.795.100 άτομα. Η Ελλάδα βρέθηκε για το 2013 στην τέταρτη θέση μεταξύ των 28 κρατών - μελών της Ε.Ε. με το υψηλότερο ποσοστό πολιτών στα όρια της φτώχειας.
Το σήμα κινδύνου που εξέπεμψαν τα ταξί όλης της Ευρώπης με τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις την προηγούμενη εβδομάδα είναι μια αφορμή να δούμε κάποια πράγματα χωρίς προκαταλήψεις. Ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας με ότι καλό και ότι κακό αυτό συνεπάγεται. Σαν κλάδος υστερούμε στην οργάνωση κι αυτό μας κάνει ευάλωτους. Η άμεση προσαρμογή μας στα νέα δεδομένα πρέπει να γίνει αυτοσκοπός μας. Το ταξί έχει μέλλον, έχει αύριο, με την προϋπόθεση να εκσυγχρονιστεί, να γίνει πιο ανταγωνιστικό, να αλλάξει πρόσωπο.
Παρά το γεγονός ότι οι τουριστικοί παράγοντες εκτιμούν ότι διανύουμε μια καλή τουριστική χρονιά και οι αφίξεις τουριστών είναι αυξημένες κατά 30% σε σχέση με πέρυσι, εντούτοις στην πλειοψηφία των ταξιτζήδων αυτή η αύξηση δεν έχει πιστωθεί στο τζίρο μας όχι μόνο στην Αθήνα αλλά και στις υπόλοιπες πόλεις της χώρας. Με την προϋπόθεση ότι τα στοιχεία είναι αληθινά , καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι, η υποκλοπή έργου οργιάζει, τα ενοικιαζόμενα μετά οδηγού κάνουν – παράνομα- χρυσές δουλειές , οι έλεγχοι για την τήρηση του νόμου δεν γίνονται και το υπουργείο Τουρισμού περί άλλων τυρβάζει…
Μετά και την ολοκλήρωση τω ν ευρωεκλογών και τις εκλογές σε περιφερειακό-τοπικό επίπεδο καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι τα μηνύματα που έστειλε ο ελληνικός λαός ήταν ξεκάθαρα. Μπορεί όλα τα κόμματα –όπως ισχυρίστηκαν- να βγήκαν νικητές από αυτή την εκλογική διαδικασία, όμως η πραγματικότητα είναι μία. Οι Έλληνες πολίτες εμπιστεύονται περισσότερο τις κυβερνήσεις συνεργασίας γι αυτό και δεν έδωσαν σε κανέναν ισχυρή πλειοψηφία. Απαιτούν από όλες τις πολιτικές δυνάμεις να συνεργαστούν και να βγάλουν τη χώρα από το αδιέξοδο.
Η αγανάκτηση του κόσμου και η απελπισία είναι έκδηλη σε κάθε προσπάθεια που επιχειρεί. Έχουμε επιδοθεί όλοι σε έναν αγώνα δρόμου, όχι για να ζήσουμε τους εαυτούς μας και τις οικογένειές μας αλλά για να πληρώνουμε τους φόρους που κάθε τόσο επινοούν.
Η αφαίμαξη των εργαζομένων και η φτωχοποίηση των Ελλήνων έχει γίνει αυτοσκοπός τους.
Συνοδοιπόροι στο δρόμο της αντίστασης που χάραξε το ΣΑΤΑ δήλωσαν ήδη, ο Κώστας Λουράντος πρόεδρος των Φαρμακοποιών Αθήνας και ο Πέτρος Σκουλικίδης πρόεδρος του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών. Οι τρεις φορείς θα συντονίσουν τις ενέργειές τους προκειμένου να τηρήσουν κοινή γραμμή και να ενώσουν τις δυνάμεις τους σε έναν αγώνα ζωής όπως τον χαρακτήρισαν.
Πραγματοποιήθηκε σήμερα 17 Ιουνίου 2014, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ παρουσία όλων των μελών του. Κοινό συμπέρασμα ήταν ότι η κατάσταση στο χώρο του ταξί είναι τουλάχιστον απελπιστική. Το Δ.Σ - με ομόφωνη απόφαση- αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και αφού καλέσει άμεσα Γενική Συνέλευση για να ενημερώσει όλους τους επαγγελματίες του κλάδου, να προχωρήσει σε κάθε μορφή κινητοποιήσεων.