fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Οι εκλογές της 25ης Ιανουαρίου ανέδειξαν μια νέα κυβέρνηση που καλείται να διαχειριστεί μια σειρά από σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική κοινωνία. Οι προσδοκίες του ελληνικού λαού είναι πολύ μεγάλες, το ίδιο μεγάλες με τις θυσίες- κυρίως οικονομικές- που έκανε τα τελευταία χρόνια. Οι  εκπτώσεις που αναγκάστηκε να κάνει σε όλα τα επίπεδα, η αναγκαστική υποβάθμιση του βιοτικού του επιπέδου, η απώλεια εισοδήματος και εργασίας,  είναι αδικίες που η νέα κυβέρνηση δεσμεύτηκε και πρέπει  να αποκαταστήσει.

Η Νέα Δημοκρατία, η παράταξη που ίδρυσε και προσανατόλισε ιδεολογικά ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, περνάει τα τελευταία πέντε χρόνια μια βαθειά, επώδυνη και επικίνδυνη κρίση. Η οποία μπορεί να την οδηγήσει ως τη συρρίκνωση εκείνη που ισοδυναμεί με την αδυναμία της να ασκήσει οποιαδήποτε σοβαρή επιρροή στο πολιτικό μας σύστημα.

Ο Πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος, στην τηλεοπτική εκπομπή, επί του πιεστηρίου, στο κανάλι Kontra Channel

Σας γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με το αριθμ. πρωτ. Α 73798/5595/17-12-2014 έγγραφο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, δεν χορηγήθηκε οικονομική ενίσχυση, για τις εορτές Χριστουγέννων 2014, στους οδηγούς Επιβατικών Δημόσιας Χρήσης (TAXI) αυτοκίνητων.

Το αποτέλεσμα των χθεσινών εκλογών ήταν το κύκνειο άσμα μιας πολιτικής ηγεσίας που δεν σεβάστηκε ούτε τον ελληνικό λαό, ούτε τις αρχές και τις αξίες της παράταξης που εκπροσωπούσε. Ο Αντώνης Σαμαράς και οι συνεργάτες του οδήγησαν τη Νέα Δημοκρατία στην ήττα, αλλά η αλαζονεία τους δεν τους αφήνει να το παραδεχτούν. Έχουν ήσυχη τη συνείδησή τους ότι έκαναν το καθήκον τους.

‘’Με αφορμή την συνάντηση της κας Δούρου με το σωματείο των οδηγών ταξί, ξύπνησαν μνήμες από το 2011. Κάπως έτσι ξεκίνησε την δράση του και ο Γιάννης Ραγκούσης.

Την παράγραφο 1 του άρθρου 105 του ν. 4199/2013 (Α’ 216) <<Δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών – Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών και άλλες διατάξεις>>, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 33 του ν. 4313/2014 (Α’ 261).

Την παράγραφο 2 του άρθρου 105 του ν.4070/2012 (ΦΕΚ Α’ 82) «Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημοσίων Έργων και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει.

Με την ΠΟΛ 1007/9/1/2015 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 73. Δόθηκε διευκρίνιση από το ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ  σχετικά με το ΦΠΑ στον κλάδο μας και αν έχει κάποιος το δικαίωμα να μην το εισπράξει, αφού έχει τζίρο κάτω από 10.000,00 ευρώ το προηγούμενο έτος.

Μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις και αρκετή καθυστέρηση ψηφίστηκε τελικά το νομοσχέδιο που περιλαμβάνει διατάξεις για τη λειτουργία των ταξί. Ήταν μια προσπάθεια που μόνο εύκολη δεν ήταν. Κατανοώ ότι πολλοί συνάδελφοι περίμεναν πιο ευνοϊκές διατάξεις, ωστόσο στην παρούσα φάση αυτό δεν μπορούσε να γίνει. Συνεχίζουμε την προσπάθειά μας για να πετύχουμε όσες ρυθμίσεις δεν εντάχθηκαν σε αυτό το νομοσχέδιο.

Το φάντασμα της Uber έκανε την εμφάνισή του και στη Αθήνα. Μια εταιρία με έδρα το Σαν Φραντσίσκο της Αμερικής, χωρίς νόμιμη εκπροσώπηση στην Ελλάδα, αναζητά οδηγούς ταξί για να τους πάρει κομμάτι της δουλειάς τους με αντάλλαγμα μια εφαρμογή, ένα κινητό ή κάποιο άλλο δώρο. Είναι απίστευτο … πως έστω και 10 ταξιτζήδες έπεσαν σ’ αυτή την παγίδα. Το ΣΑΤΑ έχει κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ενημέρωσε όλες τις αρμόδιες αρχές, αλλά και τους συναδέλφους για τα σχέδια της Uber.

Από την στιγμή που εμφανίστηκαν οι νέες εφαρμογές στο διαδίκτυο για τα κινητά adroind όπως και πολλοί άλλοι σκέφθηκα ότι θα είχαν εφαρμογή και στον δικό μας κλάδο και φυσικά κάποιοι όχι μόνο θα ωφεληθούν οικονομικά αλλά και πιθανόν να μας διαλύσουν αφού θα ελέγχουν τα πάντα. Έγιναν αρκετές συζητήσεις αλλά υπήρχαν οι διαφορετικές απόψεις περί των επικομίστρων των ράδιο ταξί, του αθέμιτου ανταγωνισμού κοκ.

Αναζητώ τη Νέα Δημοκρατία που υπηρέτησα και δεν τη βρίσκω. Προσπαθώ να την στηρίξω και την φοβάμαι. Γιατί έχει αποκηρύξει τα δημοκρατικά ιδεώδη του κοινωνικού κράτους, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ιδεολογίας της Νέας Δημοκρατίας του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Δηλαδή το ριζοσπαστικό φιλελευθερισμό με κοινωνικό πρόσωπο. Και εξηγούμαι, σαν άνθρωπος της καθημερινής βιοπάλης που αγωνίζεται απέναντι σε εκείνους που πλουτίζουν πνίγοντας τις ελπίδες της τάξης του μεσαίου χώρου.

Η επιθυμία κάποιων νεοφιλελεύθερων να απαλλαγούν από τους συνδικαλιστές τους οδηγεί σε λάθος μονοπάτια και απαράδεκτες δηλώσεις. Αυτό το σύστημα που έχει επιβληθεί στην πολιτική και εκφράζεται με ρητορική λαϊκισμού (από όλα τα κόμματα πλην του ΚΚΕ) είναι ταυτισμένο με τα οικονομικά συμφέροντα και την ακραία εφαρμογή νεοφιλελεύθερης τακτικής, αποτελεί την βασική αιτία της τραγωδίας που ζει σήμερα ο ελληνικός λαός.

Αναφορές - καταγγελίες σχετικά με την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) αυτοκίνητα

Πληροφορίες περί κομίστρου Επιβατηγών Δημοσίας Χρήσης ΤΑΞΙ (Ε.Δ.Χ.-ΤΑΞΙ) αυτοκινήτων

ΚΑΙΡΟΣ