Την κοινή πρωτοβουλία για την αλλαγή της πολιτικής στη φορολογία, στο ασφαλιστικό και στα «κόκκινα» δάνεια, παρουσίασαν σε συνέντευξη τύπου οι Πρόεδροι των ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΠΟΕΙΑΤΑ και ΠΣΧΕΜ. Οι ομιλητές τόνισαν ότι καλούν σε συσπείρωση τους επαγγελματικούς και συνδικαλιστικούς φορείς γιατί η «κατάσταση δεν πάει άλλο» και υπογράμμισαν ότι είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν, όταν κριθεί αναγκαίο και σε δυναμικές ενέργειες.
Αθήνα, 26 Αυγούστου 2014: Η ΓΣΕΒΕΕ (Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών, Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας), η ΕΣΕΕ (Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου), η ΠΟΕΙΑΤΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Αυτοκινητιστών ΤΑΞΙ), το ΣΑΤΑ (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών ΤΑΞΙ Αττικής) και το ΠΣΧΕΜ (Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών) επισημαίνουν ότι αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί και καλούν όλους τους επαγγελματικούς φορείς σε συστράτευση για την αλλαγή αυτής της πολιτικής που διαλύει την ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας.
Ο Οργανισμός Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών ενημερώνει τους ασφαλισμένους του, ότι μετά τις πρόσφατες νομοθετικές πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης, με βασικό στόχο την κάλυψη από πλευράς παροχών περίθαλψης των ανασφάλιστων πολιτών, λόγω των δυσμενών οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών της χώρας,ισχύουν για τους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ τα εξής:
Ένα νομοσχέδιο που ήταν έτοιμο από τον Απρίλιο και αφορά διάφορες ρυθμίσεις για τα ταξί, κατατίθεται αυτές τις ημέρες στη Βουλή. Μετά από πολύμηνη καθυστέρηση η οποία είχε αφετηρία το υπουργείο Τουρισμού, φαίνεται ότι το νομοσχέδιο ‘’απέδρασε’’ από τα κλειδωμένα συρτάρια και παίρνει το δρόμο προς ψήφιση. Στις διατάξεις του περιλαμβάνονται άρθρα που διευκρινίζουν βασικά σημεία στη λειτουργία του ταξί και αποσαφηνίζουν σημεία παλαιότερων νόμων όπως ο 4070 και ο 4199.
Στο προηγούμενο φύλλο της εφημερίδας μας είχα γράψει ότι, τα ραδιοταξί είναι αυτά που πρέπει να δείξουν το δρόμο του μέλλοντος για το επάγγελμά μας. Από αυτά πρέπει και επιβάλλεται να ξεκινά κάθε μορφή εκσυγχρονισμού, κάθε δραστηριότητα που ακουμπά στην τεχνολογία, κάθε διαδικασία που θα κάνει την μεταφορά ανθρώπων πιο εύκολη, πιο γρήγορη, πιο ποιοτική. Τα ραδιοταξί έχουν τη δυνατότητα και την υποδομή να ‘’βλέπουν πιο μακριά’’ , έχουν όσα χρειάζονται για να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας των μελών τους, έχουν όσα απαιτούνται για την προσφορά καλύτερων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό. Αυτό που χρειάζεται είναι να αφήσουν πίσω τους πρακτικές του παρελθόντος και να τολμήσουν καινούρια πράγματα.
Οι αριθμοί σχεδόν πάντα λένε την αλήθεια. Και στην περίπτωση της χώρας μας αυτά που μαρτυρούν είναι απογοητευτικά αλλά συνάμα και τρανή απόδειξη αποτυχίας των κυβερνήσεων της Ελλάδας από το 2009 και μετά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ το ποσοστό των πολιτών που ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας ανήλθε στο 34,6% του πληθυσμού, ήτοι 3.795.100 άτομα. Η Ελλάδα βρέθηκε για το 2013 στην τέταρτη θέση μεταξύ των 28 κρατών - μελών της Ε.Ε. με το υψηλότερο ποσοστό πολιτών στα όρια της φτώχειας.