fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Κάθε φορά που ο κλάδος προσπαθεί να κάνει κάτι μεγάλο και να ξεφύγει από τα στερεότυπα που μας κρατάνε χαμηλά, θα εμφανίζεται κάποιος ή κάποιοι, εντός των τοιχών και θα τορπιλίζει την προσπάθεια όλων. Το ΣΑΤΑ δεν απείλησε κανένα μαγαζάκι. Δεν είναι αυτή η δουλειά του, ούτε ο προορισμός του. Το ΣΑΤΑ υπερασπίζει τη δουλειά μας και το συνάδελφο. Αυτή είναι η αφετηρία για κάθε ενέργεια, για κάθε πρωτοβουλία.

Μέσα στις επόμενες μέρες ανοίγει  η εφαρμογή στο Taxis για τις  αιτήσεις των οφειλετών του Δημοσίου προκειμένου να ενταχθούν στη νέα ρύθμιση των 100 δόσεων. Στη ρύθμιση αυτή  υπάγονται όλα τα χρέη που βαραίνουν τους πολίτες , από φόρους εισοδήματος, φόρους ακίνητης περιουσίας, ΦΠΑ,  ειδικούς φόρους κατανάλωσης, ασφαλιστικές εισφορές, πρόστιμα για παραβάσεις της φορολογικής ή τελωνειακής νομοθεσίας, πρόστιμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, καθώς και όλα τα χρέη προς Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς, εφόσον έχουν βεβαιωθεί στις ΔΟΥ ή στα τελωνεία της χώρας έως και την 1η Μαρτίου 2015 και έχουν γίνει ληξιπρόθεσμα μέχρι την ημερομηνία αυτή. Το ελάχιστο όριο της  μηνιαίας δόσης  έχει οριστεί στα 20 ευρώ.

Οι συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον κλάδο των ταξί, είναι τέτοιες, που μας αναγκάζουν να πάρουμε άμεσα μέτρα προστασίας της δουλειάς μας. Σε όλο τον κόσμο, οι ταξιτζήδες βρίσκονται σε θέση μάχης και προσπαθούν να προστατέψουν το επάγγελμά τους από την καταιγίδα της uber και παρόμοιων εταιριών. Με σύμμαχο τη νομοθεσία και τις δικαστικές αρχές προσπαθούν να περιορίσουν τη ζημιά και να βάλουν υγιείς και σταθερές βάσεις για το μέλλον.

Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. του ΣΑΤΑ σας εύχονται Xρόνια πολλά, καλή Ανάσταση.

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ & ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ & ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Σας διαβιβάζεται, για την ενηµέρωσή σας και τις δικές σας ενέργειες, το ανωτέρω σχετικό έγγραφο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. µε το γνωστοποιείται ότι για την περίοδο των εορτών του Πάσχα 2015 δε θα χορηγηθεί στους οδηγούς Επιβατηγών Δηµόσιας Χρήσης-ΤΑΞΙ (Ε.Δ.Χ.-ΤΑΞΙ) αυτοκινήτων οικονοµική ενίσχυση και συνεπώς το κόµιστρο κάθε διαδροµής Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου δε θα επιβαρυνθεί κατά το συγκεκριµένο χρονικό διάστηµα.

Η επιχείρηση «κοινωνικό κράτος» είναι το μεγαλύτερο στοιχείο της Ελληνικής κυβέρνησης. Δεν είναι μόνο ότι σ’ αυτό το σημείο βασίστηκε η προεκλογική εκστρατεία του ΣΥΡΙΖΑ και η οποία αποδείχτηκε έπεισε το εκλογικό σώμα, είναι περισσότερο η ανάγκη των πολιτών αυτής της χώρας να πάρουν βαθιές οικονομικές ανάσες.

Οι συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον κλάδο των ταξί, είναι τέτοιες, που μας αναγκάζουν να πάρουμε άμεσα μέτρα προστασίας της δουλειάς μας.

Επιτρέπεται σε τουριστικά γραφεία, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων όπως ορίζονται από το Ν.2160/93 όπως αυτός ισχύει και σε εταιρείες και συνεταιρισμούς Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων σύμφωνα με τους 3109 & 4070 η ολική εκμίσθωση με οδηγό μέσω προκράτησης με αντίστοιχη σύμβαση ελαχίστου διάρκειας 6 ωρών. Απαγορεύεται η μεταφορά επιβατών με κόμιστρο

Όπως γνωρίζετε από 01/03/2015 οι εισφορές προς τον ΟΑΕΕ θα καταβάλλονται μηνιαίως. Δηλαδή την εισφορά του Μαρτίου θα την καταβάλλουμε ΕΜΠΡΟΘΕΣΜΑ έως 30/04/2015. Η εκτύπωση του σχετικού σημειώματος θα γίνεται από τον καθένα ηλεκτρονικά και μόνο με τον ειδικό κωδικό (κλειδάριθμο).

Σε πείσμα όσων επέμεναν ότι το επάγγελμα του ταξιτζή θα είναι από τα πρώτα που θα μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, εμείς είμαστε ακόμη εδώ. Το ίδιο δυνατοί και το ίδιο αποφασισμένοι να υπηρετούμε και να κάνουμε αυτό που αγαπάμε.  Τα τελευταία χρόνια άλλαξαν πολλά στη ζωή μας.  Η τεχνολογία άλλαξε την καθημερινότητά μας, άλλες φορές κάνοντάς την πιο εύκολη κι άλλες φορές κάνοντάς την πιο περίπλοκη.  Από μας τους ανθρώπους εξαρτάται αν την διαχειριστούμε προς το συμφέρον μας. Επιμένω ότι ο ανθρώπινος παράγοντας θα καθορίζει πάντα τις εξελίξεις. Εμείς θα έχουμε τον πιο καθοριστικό ρόλο, σε μας θα ανήκει η πρώτη και η τελευταία κουβέντα.

Όπως είναι γνωστό με τη διάταξη της παρ.5 του άρθρου 32 του Ν.4075/2012 δόθηκε η δυνατότητα στους ασφαλισμένους του Ο.Α.Ε.Ε., με αίτησή τους, να επιλέξουν την κατάταξή τους στην αμέσως κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία ή στη δεύτερη κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία κλάδου σύνταξης του Π.Δ. 5/2007 και να παραμείνουν σε αυτή έως 31.12.2014, εφόσον κατά την υποβολή της αίτησης δεν έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές ή έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση και είναι ενήμεροι.

Συνάδελφοι προσοχή. Πολλοί οδηγοί στην περιοχή της Αθήνας έχουν παραποιήσει τον χρωματισμό του ταξί  βάφοντας με μαύρο χρώμα τον ουρανό του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τη νομοθεσία αυτό είναι παράνομο και σε πιθανό έλεγχο της Τροχαίας αυτό συνιστά παράβαση με ποινή ακόμη και αφαίρεση πινακίδων. Παρακάτω παραθέτουμε την ισχύουσα νομοθεσία για τον χρωματισμό των ταξί.

Στην εποχή του απόλυτου ανταγωνισμού στον τομέα των μεταφορών με ταξί , εμείς οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές  πολλές φορές πέφτουμε στην παγίδα του εφήμερου και αγνοούμε τις βασικές αρχές της δουλειάς μας. Ξεχνάμε ότι οποιαδήποτε μεταφορά με ταξί δεν μας χαρίζεται , αλλά δικαιωματικά και νόμιμα μας ανήκει. Είμαστε σε αυτό το επάγγελμα πολύ πριν εμφανιστούν μεσάζοντες και τυχοδιώκτες. Πληρώσαμε πολύ ακριβά το τίμημα της αγοράς μιας άδειας ταξί για να μπορούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια. Κανείς δεν μας χάρισε τίποτα.

Η απόφαση του ΣΑΤΑ να δημιουργήσει τη δική του εφαρμογή είναι εκτός από δεδομένη και άκρως απαραίτητη. Η χρήση της τεχνολογίας στις υπηρεσίες ταξί αυξάνεται και σε λίγα χρόνια θα καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των κλήσεων. Καταλήξαμε σε αυτή την απόφαση βλέποντας την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στον κλάδο μας. Χαμένο έργο, απώλεια εισοδήματος και κίνδυνος να χαθεί στο μέλλον το βασικό μας πλεονέκτημα που δεν είναι άλλο από το πελατολόγιό μας. Στη διατήρηση – και γιατί όχι στην αύξηση- αυτού του πελατολογίου στοχεύει κάθε μας προσπάθεια.

ΚΑΙΡΟΣ