fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Με αφορμή πολυάριθμες καταγγελίες και αναφορές πολιτών και επαγγελματιών του κλάδου της μεταφοράς επιβατών, το Υπουργείο μας υπενθυμίζει ότι μεταφορά επιβατών με κόμιστρο, επιτρέπεται μόνο από Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης αυτοκίνητα (ΤΑΞΙ και ΕΙΔ.ΜΙΣΘ.) καθώς και από Λεωφορεία Δημόσιας Χρήσης. Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να μισθώσουν ΕΙΧ αυτοκίνητα με οδηγό, με ελάχιστη σύμβαση έξι ωρών, από εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, τουριστικά γραφεία και εταιρείες ιδιοκτητών ΕΔΧ αυτοκινήτων.

Περίπου στις 3 τα ξημερώματα της 28 Οκτωβρίου του 1940 η τότε Ιταλική Κυβέρνηση απέστειλε στην Ελλάδα τελεσίγραφο, δια του Ιταλού Πρέσβη στην Αθήνα Εμανουέλε Γκράτσι, ο οποίος και το επέδωσε ιδιόχειρα στον Ιωάννη Μεταξά, στην οικία του δεύτερου, στην Κηφισιά, με το οποίο και απαιτούσε την ελεύθερη διέλευση του Ιταλικού στρατού από την Ελληνοαλβανική μεθόριο προκειμένου στη συνέχεια να καταλάβει κάποια στρατηγικά σημεία του Βασιλείου της Ελλάδος, (λιμένες, αεροδρόμια κλπ.), για ανάγκες ανεφοδιασμού και άλλων διευκολύνσεών του, στη μετέπειτα προώθησή του στην Αφρική.

Ανοικτή συζήτηση με τους ταξιτζήδες της Χαλκίδας και της Θήβας είχε η ΔΑΚΜΜΕ-ΤΑΞΙ.  Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, ο Μάκης Κασιδιάρης και  ο Βασίλης Μαραγκάκης συζήτησαν με τους συναδέλφους όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας ανέλυσε τις θέσεις της παράταξης για τα μεγάλα ζητήματα του ταξί καθώς και τις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα. Και στην Χαλκίδα το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι είναι οι οφειλές προς τον ΟΑΕΕ αλλά και η υψηλή φορολογία εισοδήματος.

Στο Υπουργείο Εργασίας, προκειμένου να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις και να κρατούν ανοικτές πόρτες επικοινωνίας με τον κλάδο μας, μοίρασαν ρόλους. Ο κ. Βρούτσης κράτησε το ρόλο του κακού, του απρόσιτου, του άκαμπτου, του πιστού στις ιδέες, τις απόψεις και τις επιταγές της Τρόικα και των δανειστών. Ο κ. Κοκόρης κράτησε το ρόλο του καλού. Του ανθρώπου που κατανοεί τα προβλήματά μας, που υπόσχεται βοήθεια, που θα κάνει ότι μπορεί. Αλλά δεν κάνει τίποτα.

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος στον ραδιοφωνικό σταθμό ALPHA 98,9
στην εκπομπή του Δήμου Βερύκιου και τον Πέτρο Κουτσουλό.

Για μια ακόμη φορά θα σταθώ στην συμπεριφορά ορισμένων συναδέλφων και απέναντι στο επιβατικό κοινό και απέναντι στους άλλους συναδέλφους. Αφορμή γι αυτή την αναφορά είναι η αύξηση σε διαμαρτυρίες και καταγγελίες από πολίτες προς το σωματείο μας, κυρίως για ανάρμοστη συμπεριφορά αλλά και για υψηλότερο από το κανονικό κόμιστρο.

Ανοικτή συζήτηση με τους ταξιτζήδες της Χαλκίδας και της Θήβας είχε η ΔΑΚΜΜΕ-ΤΑΞΙ .  Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, ο Μάκης Κασιδιάρης και  ο Βασίλης Μαραγκάκης  συζήτησαν με τους συναδέλφους όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας ανέλυσε τις θέσεις της παράταξης για τα μεγάλα ζητήματα του ταξί καθώς και τις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα. Και στην Χαλκίδα το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι είναι οι οφειλές προς τον ΟΑΕΕ αλλά και η υψηλή φορολογία εισοδήματος.

Επιθυμώ να σας συγχαρώ για το αφιέρωμα του Τaxi News (τεύχος 63, 2014) στο θέμα της γενικότερης πολιτιστικής και πνευματικής κρίσης της ελληνικής κοινωνίας. Η Ορθόδοξος Ακαδημία Κρήτης είναι δίπλα στον άνθρωπο της βιοπάλης και ειδικότερα στον οδηγό, ο οποίος είναι ο πρώτος που προβάλει τον πολιτισμό και την παράδοση του τόπου μας, στους ανθρώπους που επισκέπτονται την πατρίδα μας.

Θέμα: Διευκρινίσεις περί της μεταφοράς μαθητών δημόσιων σχολείων από τις Περιφέρειες
κατά τα οριζόμενα της υπ’ αριθμ. 24001 (Β’ 1449) κ.υ.α.

Σε όλη την παγκόσμια κοινότητα παρατηρείται ο μεγάλος κίνδυνος της γήρανσης του πληθυσμού. Αν υποθέσουμε ότι η αντιμετώπιση αυτού του κινδύνου δεν μπορεί να γίνει ατομικά αλλά μόνο συλλογικά καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι οι κοινωνίες (δηλαδή οι κυβερνήσεις τους) οφείλουν να διασφαλίσουν για τους πολίτες το αυτονόητο, δηλαδή την πλήρη προστασία μέσω της κοινωνικής ασφάλισης.

Στη διάρκεια της εξαετούς ύφεσης κάθε εργαζόμενος, κάθε μικρή επιχείρηση, βίωσε και εξακολουθεί να βιώνει μία άνευ προηγουμένου εφιαλτική εμπειρία.
Σ’ αυτό το διάστημα, το κυβερνητικό έργο στέφτηκε με απόλυτη αποτυχία προσθέτοντας το κερασάκι στην τούρτα της οικονομικής καταστροφής.
Οι προτεινόμενες λύσεις από φορείς, επιμελητήρια, ενώσεις, αγνοήθηκαν επιδεικτικά από την κυβέρνηση, με αποτέλεσμα σήμερα να βρισκόμαστε στην… εντατική.

Από το υπουργείο Μεταφορών διαβιβάστηκε προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και του Υπουργείο Οικονομικών (Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος) η καταγγελία (1331/2-07-2014) για τη διενέργεια παράνομου μεταφορικού έργου που έκανε το ΣΑΤΑ.

Σε συνέχεια καταγγελίας πολίτη η οποία μας διαβιβάστηκε μέσω της Γραμμής καταγγελίας για το κάπνισμα (1142) του Κέντρου Ελέγχου & Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ), στην οποία αναφέρεται πως επιβιβάστηκε σε ταξί στις 17/08/14 το βράδυ και ο οδηγός κάπνιζε εντός του οχήματος κατά την διαδρομή, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε τις διατάξεις της Ισχύουσας Νομοθεσίας.

Έχοντας υπόψη: 1. Τις διατάξεις: α) της παρ. 9 του άρθρου 2 του Ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167 Α ́) «Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»,

 

 

∆ιευκρινίσεις περί της καταβολής τέλους αδείας κυκλοφορίας Επιβατηγού ∆ημόσιας Χρήσης (Ε.∆.Χ.) αυτοκινήτου λόγω αλλαγής εξωτερικού χρωματισμού. Σχετ.: Η υπ’ αριθμ. οικ Α 34465/2669/25-06-2014 (Α∆Α: 7Θ4Γ1-4Φ5) Εγκύκλιος του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και ∆ικτύων.

 

 

Σε όλη τη διάρκεια της υπουργικής σας θητείας έχουμε κάνει πολλές συναντήσεις τόσο με σας όσο και με στελέχη του επιτελείου σας. Κάποιες από αυτές τις συναντήσεις έγιναν με παρότρυνση ή παρέμβαση του πρωθυπουργού.

ΚΑΙΡΟΣ