fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Ο κλάδος των Ταξί διαχρονικά συνεργάζεται με όλες τις κυβερνήσεις, προκειμένου να πετύχει την λύση των προβλημάτων που κάθε φορά παρουσιάζονται. Η διοίκηση της Ομοσπονδίας (με πλειοψηφίες που αγγίζουν το 75%) στοχεύει μόνο στην ανάπτυξη των ταξί και στην καλύτερη παροχή υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.

Η Ενεργοποίηση του Ψηφιακού Μητρώου των Επιβατικών Ιδιωτικής Χρήσης (Ε.Ι.Χ.) ήταν κάτι που αναμενόταν εδώ και 18 μήνες. Στο Ν.4530/2018 προβλεπόταν όλες οι διαδικασίες για το συγκεκριμένο έργο. Από τον περασμένο Ιούνιο είχαν ολοκληρωθεί όλες οι σχετικές εργασίες και οι απαραίτητες δοκιμές του συστήματος, και από χθες η κυβέρνηση ανακοίνωσε την ενεργοποίησή του.

Με Κοινή Υπουργική Απόφαση νομιμοποιείται ο αθέμιτος ανταγωνισμός

Τροποποίηση της 15732/13.11.2012 (ΦΕΚ Β’/3053) κοινής υπουργικής απόφασης με θέμα: «Όροι και προϋποθέσεις εκμίσθωσης επιβατηγών ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων με οδηγό από τουριστικά γραφεία, γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων και εταιρείες και συνεταιρισμούς Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων», όπως ισχύει.

Το αποτέλεσμα των εθνικών εκλογών έφερε στην κυβέρνηση τη Νέα Δημοκρατία. Ο κλάδος των ταξί συγχαίρει τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τους βουλευτές του κόμματος για τη νίκη τους και εύχεται να φανούν αντάξιοι της εμπιστοσύνης που τους έδειξε το εκλογικό σώμα.

Τώρα αποφασίζουμε ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ: Θετικές παρεμβάσεις για ιδιοκτήτες Ε.Δ.Χ.

Λίγα εικοσιτετράωρα πριν από τις εθνικές εκλογές, τα γνωστά παπαγαλάκια προσπαθούν να σπείρουν φόβο και πανικό στις τάξεις των ταξιτζήδων σε όλη τη χώρα. Στόχος –διαχρονικός- και πάλι ο Λυμπερόπουλος. Προφανώς έτσι αντιλαμβάνονται τη δημοκρατία…
    Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος εκπροσωπεί αυτούς που τον εμπιστεύονται στις κλαδικές εκλογές. Τους ταξιτζήδες. Και το κάνει ανεξάρτητα από το ποιος κυβερνάει αυτή τη χώρα. Η θέση που διατυπώνει είναι πρώτα απ’ όλα κλαδική και μετά προσωπική.

 

 Στον βωμό της προεκλογικής αντιπαράθεσης, τα γνωστά εκδοτικά συμφέροντα χρησιμοποιούν για άλλη μια φορά το ταξί, προκειμένου να υπηρετήσουν τον στόχο που τους έχει υποδειχθεί. Αυτή τη φορά ανακάλυψαν ΄΄δωράκι΄΄ της κυβέρνησης σε ότι αφορά την συνταξιοδότηση των αυτοκινητιστών ταξί.

Διαβάζω σήμερα στον Φιλελεύθερο ότι η κυβέρνηση απέτυχε στον τομέα των μεταρρυθμίσεων και φέρνει ως παράδειγμα την Uber που εκδιώχθηκε και την Beat που είναι ορκισμένος εχθρός.

 

Στην τετραετία που πέρασε, ο κλάδος μας έδωσε μεγάλες μάχες για να επιβιώσει. Το νομοθετικό έργο που παρήχθη, αποκατέστησε το μεγαλύτερο μέρος των αδικιών που είχαν επιβάλλει οι μνημονιακές πολιτικές των δανειστών και εφήρμοσαν οι πρόθυμοι και πιστοί πολιτικοί τους εκπρόσωποι στην Ελλάδα. Όσα πέτυχε το ταξί, δεν είναι ούτε διαπραγματεύσιμα, ούτε προσωρινά. Θα συνεχίσουμε τον έντιμο καθημερινό μας αγώνα, προστατεύοντας την εργασία μας, το επάγγελμά μας, την οικογένειά μας. Με σεβασμό στην ελληνική κοινωνία και στην πατρίδα μας.

 

Βάσει των αποφάσεων των ΠΟΛ 1208/2018 και ΠΟΛ 1218/2018 και της διευκρινιστικής εγγυκλίου Ε2056/09/4/2019 για την προμήθεια καυσίμου στα Ε.Δ.Χ. απαιτείται:

Με την υπουργική απόφαση για την ελάχιστη μίσθωση των Ε.Ι.Χ. (180€ για 3ωρη σύμβαση, 80€ για το μισάωρο), ολοκληρώνεται το μεγαλύτερο μέρος των υπουργικών αποφάσεων που απορρέουν από το Ν.4530/2018. Τόσο ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης όσο και η πρώην υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, έμειναν πιστοί στο πλάνο ισονομίας που αφορά το νομοθετικό πλαίσιο των επιβατικών μεταφορών. Παρά τις αφόρητες πιέσεις που δέχθηκαν από την τουριστική βιομηχανία, κατάφεραν να μετατρέψουν το νομοθετικό έκτρωμα των Χατζηδάκη-Κεφαλογιάννη σε ένα σύγχρονο και σύνομο με τις ευρωπαϊκές οδηγίες πλαίσιο.

Με την παρούσα επιστολή ζητάμε

Α. Την άμεση εφαρμογή του N. 4607/24-4-2019

Ι. Κύρωση της Συμφωνίας για την Ασιατική Τράπεζα Υποδομών και Επενδύσεων, ΙΙ. Εναρμόνιση του Κώδικα Φ.Π.Α. με την Οδηγία (ΕΕ) 2016/1065, ΙΙΙ. Ενσωμάτωση των σημείων 1, 2, 4 και 5 του άρθρου 2 και των άρθρων 4, 6, 7 και 8 της Οδηγίας 1164/2016, ΙV. Τροποποίηση του ν. 2971/2001 και άλλες διατάξεις.

 

Όσοι συνάδελφοι συνεργάζονται με εταιρίες  εφαρμογών  πρέπει να εναρμονιστούν με τις διατάξεις του Ν 4607/2019 και συγκεκριμένα το  άρθρο 75  με το οποίο τροποποιείται  το άρθρο 12 του ν. 4530/2018 ως εξής:

ΚΑΙΡΟΣ