fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Νέα - Ανακοινώσεις

Μέχρι ένας (1) επιβάτης πλέον του οδηγού σε επιβατικά οχήματα δημοσίας χρήσης (Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ, Ειδικής Μίσθωσης) και επιβατικά ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.) οχήματα με οδηγό του ν. 4093/2012 (Α’ 222) μέχρι επτά (7) θέσεων. Η υπέρβαση του ορίου επιβαινόντων επιτρέπεται στις περιπτώσεις όπου στο όχημα επιβαίνουν αποκλειστικά γονείς με τα τέκνα τους ή σύζυγοι/συμβιούντες ή άτομο που χρήζει βοήθειας για τη μετακίνησή του.

"Επιτρέπεται η μεταφορά και δεύτερου επιβάτη, όταν η μετακίνηση γίνεται για ιατρικούς λόγους. Φυσικά και ένας ηλικιωμένος ή ένα άτομο με ειδικές ανάγκες που μεταβαίνει σε νοσοκομείο ή για εξετάσεις μπορεί να έχει μαζί του έναν οικείο του να τον συνοδεύει ή δύο γονείς μπορούν να συνοδεύσουν το παιδί τους σε μία έκτακτη ανάγκη, αρκεί να έχουν μαζί τους όλα τα σχετικά αποδεικτικά", ανέφερε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων.

Μέχρι ένας (1) επιβάτης πλέον του οδηγού σε επιβατηγά οχήματα δημοσίας χρήσης (Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ, Ειδικής Μίσθωσης) και επιβατηγά ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.) οχήματα με οδηγό του ν. 493/2012 (Α 222) μέχρι επτά (7) θέσεων. Η υπέρβαση του ορίου επιβαινόντων επιτρέπεται μόνο εφόσον στο όχημα επιβαίνουν αποκλειστικά γονείς με τα τέκνα τους.

Η επιστρεπτέα προκαταβολή 4 και 5 είναι ένα κρατικό δάνειο που θα διατεθεί Νοέμβριο και Δεκέμβριο σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Το νέο στοιχείο είναι ότι το 50% αυτού του ποσού χαρίζεται.
Όταν ολοκληρωθεί (σήμερα) η διαδικασία της χορήγησης της Επιστρεπτέας Προκαταβολής 3, θα ανοίξει η νέα πλατφόρμα στο myBusinessSupport της ΑΑΔΕ, όπου θα μπορούν οι επιχειρήσεις να υποβάλλουν την αίτησή τους για την Επιστρεπτέα Προκαταβολή 4. Τον επόμενο μήνα θα ακολουθήσει η ίδια διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την Επιστρεπτέα Προκαταβολή 5.

Όπως σας είναι γνωστό η περιφέρεια Αττικής εξέδωσε στις 6.10.2020 Πρόσκληση υποβολής προτάσεων για την «Ενίσχυση μικρών και πολύ μικρών Επιχειρήσεων που επλήγησαν από την πανδημία Covid-19 στην Αττική» . Η υποβολή των προτάσεων ξεκίνησε στις 23.10.2020 και λήγει στις 20.11.2020.

1. Υπό την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων διατάξεων, επιβάλλεται η υποχρέωση χρήσης μη ιατρικής μάσκας, ως εξής:

Συνεδρίασε σήμερα το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ . Στα θέματα της ημερήσιας διάταξης ήταν η ενημέρωση του Συμβουλίου για τις ενέργειες του Συνδικάτου σε ότι αφορά την Επιτροπή Ανταγωνισμού , ο οικονομικός απολογισμός του τελευταίου έτους και η άρση της εμπιστοσύνης προς τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ Θ.Λυμπερόπουλο. Ο κ. Λυμπερόπουλος μετά την τοποθέτησή του αποχώρησε από την συνεδρίαση. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ έχει ως εξής:

Το ΣΑΤΑ διά του νομικού του συμβούλου κ. Βρεττού κατέθεσε σήμερα στον ΕΟΔΥ ερώτημα, σχετικά με τις προϋποθέσεις και τον τρόπο συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου. Το κείμενο της αίτησης έχει ως εξής:

Σήμερα έπεσαν οι μάσκες. Στο όνομα κομματικών και επιχειρηματικών συμφερόντων, κάποιοι συνεργάτες μου μη αρκούμενοι στην προ οχταμήνου παραίτησή μου από την Ομοσπονδία, επιθυμούν την αποχώρησή μου και από το ΣΑΤΑ. Οι προθέσεις τους, όπως άλλωστε αποδεικνύεται και από το πρόσφατο άρθρο του φίλου μου, του Βασίλη Μαραγκάκη ήταν από την αρχή αποσαφηνισμένες. Αφού επί μέρες προσπάθησαν να με πείσουν ότι πρέπει να παραιτηθώ για το καλό του κλάδου (ό,τι δηλαδή επικαλέστηκαν και πριν από οχτώ μήνες) σήμερα ζήτησαν άμεση συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου όπου θα τεθεί θέμα εμπιστοσύνης για να με «ρίξουν» όπως προφανώς έχει συμφωνηθεί. Την ίδια ακριβώς κατάσταση -και σε συμφωνία με τους «μαντράδες» εκείνης της περιόδου- είχα βιώσει και το 2001. Και τότε, η πλειοψηφία του ΣΑΤΑ αντιδρούσε στο νόμο Βερελή (καθ’ υπόδειξη των μαντράδων) γιατί έμπαινε τάξη στην ασύστολη έκδοση αδειών και στην Αθήνα αλλά κυρίως στην Περιφέρεια.

του Βασίλη Μαραγκάκη

 

Λοιπόν, ας τελειώνουμε με το θεαθήναι κι ας πούμε την αλήθεια. Για όλους και για όλα. Για την Ομοσπονδία, για το ΣΑΤΑ, για τη Νέα Δημοκρατία, για τον ΣΥΡΙΖΑ, για τον Ραγκούση.

Το αληθινό πρόσωπο αυτής της κυβέρνησης δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμη. Ή, καλύτερα, δεν πρόλαβε να αποκαλυφθεί. Τα σοβαρά ζητήματα λόγω της πανδημίας, σε συνδυασμό με τα εθνικά ζητήματα που έχουν προκύψει, έχουν κρύψει κάτω από το χαλί τις προθέσεις και τις αγαπημένες πολιτικές της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Τους τελευταίους μήνες το ταξί βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση. Ως πρόεδρος του ΣΑΤΑ οφείλω να υπενθυμίσω τα εξής :

Μέσα στο κλίμα αβεβαιότητας που καλλιεργείται καθημερινά από τον φόβο της πανδημίας, το ταξί προσπαθεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Προβλήματα που προϋπήρχαν συγχωνεύονται με αυτά που δημιούργησε ο κορωναϊός και συνθέτουν μια δυσάρεστη και δύσκολη κατάσταση.

«Μέσα σε ένα απρόβλεπτο οικονομικό περιβάλλον, η Πολιτεία μας ζητά να αλλάξουμε αυτοκίνητο, επιδοτώντας μόνο το ηλεκτρικό και το υβριδικό όχημα, που ναι μεν είναι τεχνολογικά άρτιο, οικονομικά όμως είναι απρόσιτο για τον επαγγελματία αυτοκινητιστή. Το πιο δίκαιο θα ήταν μια αναλογική επιδότηση για όλους τους τύπους αυτοκινήτου, ανεξαρτήτου κινητήρα (πετρελαιοκίνητα, φυσικό αέριο κλπ.).

Με τον Υφυπουργό Οικονομικών αρμόδιο για τη δημοσιονομική πολιτική, κ. Θεόδωρο Σκυλακάκη, συναντήθηκε το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Στην συνάντηση, συζητήθηκαν όλα τα –οικονομικά- ζητήματα που αφορούν τον κλάδο μας και ειδικότερα:

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή συνάντηση μεταξύ των κ.κ. Γιώργου Γιαννή (καθηγητής του Ε.Μ.Π.), του πρώην αντιδημάρχου Αθηναίων, συγκοινωνιολόγου κ. Ακριτίδη και του Διευθυντή του Πολιτικού Γραφείου Δημάρχου Αθηναίων κ. Επαμεινώνδα Μούτσιο με την διοίκηση του ΣΑΤΑ. Θέμα συζήτησης ήταν το έργο ανάπλασης ΄΄Μεγάλος Περίπατος΄΄ και οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν προκειμένου να συνεχιστεί χωρίς παρεμποδίσεις το έργο των Ταξί. Η συζήτηση έγινε μέσα σε άριστο κλίμα και τα δεδομένα που υπάρχουν αυτή την στιγμή έχουν ως εξής:

ΚΑΙΡΟΣ