Το 2002 μετά από ιδεολογικές διαφωνίες και διαφορές όσον αφορά τον ρόλο , την δράση, την τακτική και την αποστολή του συνδικαλιστικού κινήματος , το καπέλωμα από την πολιτική δράση των κομμάτων αλλά και την αναξιοπιστία λόγων και έργων δημιουργήσαμε την ανεξάρτητη παράταξη ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΑΞΙ και ράδιο ταξί.
Σε δύο μήνες περίπου έχουν προγραμματιστεί οι εκλογές του ΣΑΤΑ για την ανάδειξη νέα ς διοίκησης. Στην προεκλογική περίοδο συνηθίζεται το απερχόμενο προεδρείο να κατηγορείται για όσα έγιναν και για όσα δεν έγιναν. Ελπίζω αυτή τη φορά να ακούσουμε προτάσεις και συγκεκριμένο πλάνο δράσης και στόχων από τους υποψήφιους συνδυασμούς. Επαίσχυντες ανακοινώσεις από νεκροθάφτες του κλάδου –αυτούς που στην δεκαετία του 80 και του 90 μεσουρανούσαν στα συνδικαλιστικά πράγματα και κράτησαν στο σκοτάδι το ταξί- θα δούμε πολλές. Αυτή είναι η τακτική τους και με αυτή πορεύονται. Οι συνάδελφοι έχουν τοποθετηθεί εδώ και χρόνια σε τέτοιες ενέργειες. Τους έστειλαν στο περιθώριο αγνοώντας τη λάσπη τους.
Ας καταλάβουμε όλοι μας, ότι από το κύμα των αλλαγών που υφίστανται όλοι οι εργαζόμενοι επηρεάζεται κυρίως οικονομικά και η δική μας δουλειά. Γιατί, να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι η πτώση του τζίρου. Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω όλα τα υπόλοιπα ζητήματα, θεωρώ ότι εύκολα ή δύσκολα θα τα λύσουμε.
Η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου με επιστολή της προς τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας κ. Ιωάννη Βρούτση, χαιρέτησε την ενεργοποίηση της Εθνικής Επιτροπής Απασχόλησης, γνωστοποίησε ενέργειές της σχετικά με το πάγωμα οφειλών και -ενόψει του νέου σχεδίου νόμου που τέθηκε σε διαβούλευση-ζήτησε επίδομα ανεργίας για όλους τους εμπόρους που έχουν ανάγκη και όχι μόνο γι' αυτούς που έχουν κάνει οριστική διακοπή, ενώ επεσήμανε την απουσία του εμπορίου από το πρόγραμμα «Επιταγή Εισόδου».
Το υπουργείο Εσωτερικών ζήτησε από τις Περιφέρειες της χώρας στοιχεία που αφορούν το εκτιμώμενο κόστος για την μεταφορά μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τους Δήμους και τις Περιφέρειες, για το χρονικό διάστημα από 1-1-2013 έως 31-3-2013 &απολογιστικών στοιχείων κόστους μεταφοράς για το χρονικό διάστημα 1-9-2012 έως 31-12-2012.
Συνεργασία με τους Ιδιοκτήτες ταξί για διάφορα θέματα που τους απασχολούν είχε ο Δήμαρχος Ηρακλείου κ. Γιάννης Κουράκης. Οι ιδιοκτήτες ταξί εξέφρασαν στο Δήμαρχο την ικανοποίησή τους για την επίλυση των προβλημάτων με τις πιάτσες ταξί στην πόλη του Ηρακλείου και την καλή συνεργασία που έχουν, ενώ μετέφεραν στον κ. Κουράκη το αίτημά τους για ενοποίηση της έδρας των ταξί σε όλο το βόρειο παραλιακό μέτωπο του Νομού δηλαδή από το Δήμο Μαλεβιζίου μέχρι τη Χερσόνησο.
Το αίσθημα ασφάλειας κάνουν προσπάθεια να εμπεδώσουν στους πολίτες από το δικό τους μετερίζι και οι οδηγοί των ραδιοταξί της Κομοτηνής. Στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, αποφασίστηκε όλα τα μέλη που είναι ενταγμένα στο ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ Κομοτηνής, να περιμένουν τους πελάτες τους, να εισέρχονται στα σπίτια τους και μετά να αποχωρούν. Αυτή την απόφαση έλαβαν μετά το τραγικό χαμό της 34χρονης Ζωής Δαλακλίδου στην Ξάνθη.
Το υπουργείο Εσωτερικών ζήτησε από τις Περιφέρειες της χώρας στοιχεία που αφορούν το εκτιμώμενο κόστος για την μεταφορά μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τους Δήμους και τις Περιφέρειες, για το χρονικό διάστημα από 1-1-2013 έως 31-3-2013 & απολογιστικών στοιχείων κόστους μεταφοράς για το χρονικό διάστημα 1-9-2012 έως 31-12-2012.