fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Δελτία Τύπου

Με αφορμή ένα μήνυμα που έφτασε στο κινητό του (αποστολέας η Νέα Δημοκρατία) και τον καλεί να ανανεώσει την κάρτα μέλους για να συμμετάσχει σε ψηφοφορίες εσωκομματικών θεμάτων, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος υπενθυμίζει ότι:

Είμαι από κείνους που πιστεύουν, ότι η χώρα μας μπορεί να παράγει εθνικό πλούτο, ικανό να συντηρεί αξιοπρεπώς τους πολίτες της. Αρκεί ο καταμερισμός του να γίνεται με δικαιοσύνη και σεβασμό προς τον άνθρωπο. Την τελευταία οκταετία, η Ελλάδα βρίσκεται στη δίνη των μνημονίων και της οικονομικής επιτήρησης από τους δανειστές της. Υψηλή και άδικη φορολογία, μειώσεις μισθών και συντάξεων, απώλεια αγοραστικής δύναμης, εκατομμύρια άνεργοι, συνθέτουν το μωσαϊκό της φτωχοποίησης και της δυστυχίας του ελληνικού λαού.

 

Οι δύο πρόσφατες αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τις διαμεσολαβητικές εφαρμογές και ειδικά για τον τρόπο που λειτουργεί η πολυεθνική Uber, έριξε και το τελευταίο κάστρο της παραπληροφόρησης – για την δήθεν οπισθοδρόμηση της ελληνικής κυβέρνησης – που έχουν αναλάβει εργολαβικά γνωστά και μη εξαιρετέα εκδοτικά συγκροτήματα.

 

Σύμφωνα με την παρ. 1  του άρθρου 103  του ν.4070/2012 ( Α' 82),  όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1  του άρθρου 5  του πρόσφατου ν.4530/2018 ( Α' 59),  στην έδρα κάθε Περιφέρειας συστήνεται,  εντός διμήνου από τη δημοσίευση του ν.4530/2018,  Πειθαρχικό Συμβούλιο διετούς θητείας με τη σύνθεση της παρ. 2  και με αρμοδιότητα τον έλεγχο της τήρησης και την επιβολή κυρώσεων σχετικά με την παράβαση διατάξεων που
προβλέπουν πειθαρχικά παραπτώματα των οδηγών,  ιδιοκτητών και εκμεταλλευτών Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης ( Ε. Δ. Χ.)  αυτοκινήτων κατά το ισχύον θεσμικό πλαίσιο,  όπως αυτό διαμορφώνεται από το ν.4530/2018,  τον ν.4070/2012,  τα π. δ. 243  και 244/1987  και κάθε άλλη σχετική περί της λειτουργίας των Ε. Δ. Χ.  οχημάτων διάταξης.

Κάντε κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο για να κατεβάσε τα θέματα Περί της σύστασης Πειθαρχικών Συμβουλίων για θέματα Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης ( ΕΔΧ) αυτοκινήτων κατά το ισχύον θεσμικό πλαίσιο- Κοινοποίηση αποσπάσματος ΦΕΚ.

Κατόπιν θέσης σε ισχύ του ν.4530/2018 (Α’ 59) με τα άρθρα 13, 20 και 21 του οποίου
ρυθμίζεται το εν θέματι αντικείμενο και έως τη δημιουργία των ψηφιακών Μητρώων της
παρ. 10 του άρθρου 13 και της παρ. 1 του άρθρου 20, όπου θα καταχωρούνται τα στοιχεία
των παραγρ. 5 και 10 και των παραγρ. 1 και 2 των άρθρων 13 και 20, αντιστοίχως,
επισημαίνονται τα ακόλουθα:

Κάντε κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο για να κατεβάσε τα θέματα εκμίσθωσης Ε.Ι.Χ. οχήματος, σύμφωνα με τις διατάξεις της υποπαρ.Η.2. της παρ. Η του ν.4093/2012 (Α’ 222), με οδηγό, κατά το ν.4530/2018 (Α’ 59).

Με το παρόν κοινοποιείται απόσπασμα του ΦΕΚ Α' 59 όπου δημοσιεύτηκε ο ν.4530/2018 "Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών και άλλες διατάξεις" με το άρθρο 17 του οποίου ορίζεται η υποχρέωση των Δήμων, του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ, για τις περιοχές ευθύνης τους ,να καθορίσουν άμεσα και εντός συγκεκριμένων προθεσμιών θέσεις στάσης/στάθμευσης (πιάτσες) και αποεπιβίβασης για τα Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης- ΤΑΞΙ (ΕΔΧ- ΤΑΞΙ) αυτοκίνητα στο βασικό ή κύριο οδικό δίκτυο των πρωτευουσών των Π.Ε της
χώρας.

Κάντε κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο για να κατεβάσε την Κοινοποίηση αποσπάσµατος ν.45302018 (Α' 59)

 

Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. του ΣΑΤΑ σας εύχονται Χρόνια Πολλά, καλή Ανάσταση

 

 

Ας καταλάβουν όλοι, ότι στη χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία, θα υπάρχουν πάντα άνθρωποι που θα την υπερασπίζονται και θα την τιμούν. Ο νόμος 4530/2018 είναι προάσπιση των οικονομικών συμφερόντων της χώρας μας και των Ελλήνων πολιτών. Και πιστώνεται στην κυβέρνηση και στην ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, τον κ. Σπίρτζη και τον κ. Μαυραγάνη. Όποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί ή δεν τον συμφέρει να τηρεί και να σέβεται τους νόμους της χώρας μας μπορεί να αποχωρεί και να μας γράφει...Δικαιοσύνη στην οικονομία και δικαίωση της εργασίας επεδίωξε -και το πέτυχε- μόνο η κυβέρνηση. Ουδείς από τα υπόλοιπα κόμματα. Κι αυτό δεν το ξεχνάμε..

 

Στο κατώφλι του 21ου αιώνα , τα ανθρώπινα επιτεύγματα ήρθαν να απομυθοποιήσουν αξίες με τις οποίες πορεύτηκαν οι άνθρωποι στο πέρασα των αιώνων. Εργασία, αξιοπρέπεια, ηθική, παραβιάστηκαν στο όνομα της καινοτομίας και της τεχνολογικής εξέλιξης. Έγιναν όπλα στα χέρια των ισχυρών (είτε αυτό λέγεται επίσημο κράτος , είτε πολυεθνικές εταιρίες) και χρησιμοποιήθηκαν όχι για να υπηρετήσουν τον άνθρωπο και να κάνουν την ζωή του πιο εύκολη, αλλά για να τον παρακολουθούν , να του στερούν την ατομική του ελευθερία και μέσα από δαιδαλώδεις διαδικασίες (λέγε με ψηφιακή οικονομία) να τον κάνουν μοναδικό υπόχρεο φορολογικών βαρών μιας χώρας, αφού συνήθως οι μεγάλες πολυεθνικές που συγκεντρώνουν δύναμη και πλούτο απαλλάσσονται με την δικαιολογία ότι καινοτομούν …

Η συζήτηση και η ψήφιση του νομοσχεδίου για τα ταξί που ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στη Βουλή, ανέδειξε όλες τις παθογένειες μιας παράταξης (της Νέας Δημοκρατίας) που δυσκολεύεται να αποκαλύψει ακόμη και στο πιστό της κοινό το νέο της πρόσωπο. Προσπάθησε να πείσει είτε δια στόματος Κωστή Χατζηδάκη, είτε δια στόματος Κώστα Α. Καραμανλή, ότι πολιτικές πλήρους απελευθέρωσης των αγορών αποτελούν μονόδρομο για τις οικονομίες των χωρών που έχουν καταστραφεί από τα μνημόνια. Και ονομάζουν καινοτομία και πρόοδο την εκμετάλλευση των ανθρώπων, των εργαζομένων και των λαών από λίγους εκλεκτούς, που συνήθως τυγχάνει να είναι και φίλοι τους ή τουλάχιστον ομοϊδεάτες.

Στην προσπάθεια να δικαιολογήσει την κόντρα της με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο, η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει την αγωνία και την ελπίδα 70.000 περίπου ανθρώπων που ζουν από το ταξί.

Εδώ και τρία χρόνια δίνουμε έναν μεγάλο και καθημερινό αγώνα, για να αποκρούσουμε την παράνομη και αυθαίρετη εισβολή της Uber στις επιβατικές μεταφορές.

Κύμα χαράς και άκρατου ενθουσιασμού διακατέχει τις τελευταίες μέρες τα υψηλά κλιμάκια της ηγεσίας της Νέας Δημοκρατίας. Η ψήφιση της τρίωρης διάρκειας στη μίσθωση αυτοκινήτου με οδηγό πανηγυρίστηκε από τα στελέχη της με τον ίδιο τρόπο που πανηγύριζαν όταν ψήφιζαν τα μνημόνια υποταγής στους δανειστές.

Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τον τρόπο λειτουργίας τηςUberκαι των ομοειδών εταιρειών ήταν μια δικαίωση όχι μόνο για τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές ταξί όλης της Ευρώπης, αλλά και για τις πολιτικές δυνάμεις που σέβονται το δικαίωμα της εργασίας και νομοθετούν με κριτήριο τη δικαιοσύνη στην οικονομία και την ισονομία. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάνθηκε ότι:

Στο Συνέδριο «αρχών και θέσεων» - άραγε ποια ανάγκη έχει το κόμμα του Εθνάρχη από άλλες αρχές – παρήλασαν άνθρωποι που μίλησαν για τους προσωπικούς τους στόχους ή για τους στόχους της ομάδας που θέλουν να γίνουν μέρος (ΝΔ) και όχι για τους κοινωνικούς.

ΚΑΙΡΟΣ