fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Δελτία Τύπου
  1. Το κλαδικό συνέδριο που συνδιοργάνωσε η Ομοσπονδία με την Κυβέρνηση στον Βόλο, είχε όλα εκείνα τα συστατικά , που διαχωρίζουν και κάνουν ευδιάκριτες τις κομματικές από τις επαγγελματικές επιδιώξεις. Για άλλη μια φορά, το προεδρείο της Ομοσπονδίας προτίμησε να βγάλει μπροστά, όχι τα συμφέροντα του κλάδου, αλλά την κομματική του ταυτότητα.

  1. Με την σημερινή απεργία ο κλάδος των ταξί έβαλε ένα ακόμη παράσημο στην τροπαιοθήκη των αγώνων του. Ταξιτζήδες από όλη την Αττική διαδήλωσαν για τα αιτήματά τους και μαζί με χιλιάδες εργαζόμενους και αυτοαπασχολούμενους διαμαρτυρήθηκαν για την ακρίβεια, τις ανατιμήσεις και τις υψηλές τιμές των καυσίμων.

  1. Ακρίβεια, Ανατιμήσεις, Φτώχεια. Φτάνει πια.

    • Αυτοαπασχολούμενοι και επαγγελματίες από κάθε κλάδο δίνουμε την δική μας απάντηση στον εμπαιγμό της κυβέρνησης.

    •Η κυβέρνηση παραπλανεί την κοινωνία με vouchers, pass και επιδόματα.

    •Θέλουμε να ζούμε με αξιοπρέπεια. Θέλουμε πίσω τη ζωή μας. Θέλουμε πίσω την δουλειά μας.

  1. Πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 26/10/2022, η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΑΤΑ, η οποία μεταδόθηκε live μέσω της σελίδας του ΣΑΤΑ στο Facebook. Συζητήθηκαν όλα τα θέματα της ημερήσιας διάταξης και αποφασίστηκαν τα εξής:

  1. Σε χθεσινή σας συνέντευξη σε διαδικτυακό ραδιόφωνο υποστηρίξατε ότι, το Υπουργείο Μεταφορών δεν φέρει καμία ευθύνη για τις παραβάσεις που αφορούν τον τρόπο λειτουργίας των Ε.Ι.Χ αυτοκινήτων. Υποστηρίξατε ότι ο έλεγχος από την Τροχαία είναι ελλιπής λόγω έλλειψης έμψυχου δυναμικού και ότι δεν παρεμβαίνετε στο έργο της Ελληνικής Αστυνομίας υπέρ των ενοικιαζομένων αυτοκινήτων με οδηγό. Εμείς σας υπενθυμίζουμε τι ορίζει η ελληνική νομοθεσία.

  1. Απόφαση για ζωντανή μετάδοση της συνεδρίασης μέσω της ιστοσελίδας του ΣΑΤΑ.

Με πρόσχημα την προστασία και αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, εταιρίες ενοικιαζομένων αυτοκινήτων με οδηγό που συνεργάζονται με την Uber (και όχι μόνο στην Μύκονο) δεν διστάζουν να απειλούν ακόμη και την Αστυνομία. Όπως καταγγέλλει ο πρόεδρος των συνδικαλιστών της ΕΛ.ΑΣ., Γρηγόρης Γερακαράκος «Αγωγές και μηνύσεις σε βάρος αστυνομικών που βεβαιώνουν πρόστιμα σε τροχονομικούς ελέγχους στη Μύκονο, έχουν κατατεθεί το τελευταίο διάστημα. Στη Μύκονο υπάρχουν ιδιωτικά βαν που πραγματοποιούν τα λεγόμενα «τράνσφερ» με πελάτες τουρίστες, τα οποία πολλές φορές δεν πληρούν τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος για τη λειτουργία τους».

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων η μέση τιμή στο πετρέλαιο κίνησης την 1η Οκτωβρίου ήταν 1,85€/λίτρο. Την Τρίτη 11-10-2022 ανέβηκε στα 2,085€/λίτρο και την Κυριακή 16-10-2022 εκτοξεύτηκε στα 2,137 €/λίτρο. Μόνο για τον Οκτώβριο η αύξηση στην τιμή του πετρελαίου κίνησης εκτιμάται κοντά στο 15%. Όλα αυτά την στιγμή που η κυβέρνηση αποφάσισε την απόσυρση της επιδότησης στο πετρέλαιο κίνησης και με την αιτιολογία ότι προβλέπει (η κυβέρνηση) πτώση των διεθνών τιμών.

Επειδή το ζήτημα ακρίβειας είναι πλέον μη διαχειρίσιμο, επειδή η πολιτική της κυβέρνησης την ενθαρρύνει και δεν την αποτρέπει, επειδή η αύξηση κομίστρου απορροφάται από τις αντλίες πετρελαίου, είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε τα πάντα για να μειώσουμε το κόστος λειτουργίας του ταξί και να βοηθήσουμε τους συναδέλφους μας να αναπνεύσουν.

 

Ο Δήμος Αθηναίων είναι η έδρα των περισσότερων ταξί που δραστηριοποιούνται στην Αττική. 14.000 ταξί πραγματοποιούν χιλιάδες διαδρομές σε καθημερινή βάση. Ωστόσο, η ελληνική πρωτεύουσα δεν είναι φιλική προς τον κλάδο μας. Έλλειψη βασικών υποδομών (σταθμοί στάθμευσης), αυστηρή αντιμετώπιση από την Δημοτική Αστυνομία, έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα, είναι μερικά από τα σημαντικότερα προβλήματα που είναι μέρος της καθημερινότητας του Αθηναίου ταξιτζή.

 

Στις 21 Ιουλίου 2022 πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΑΤΑ και μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν η λήψη αποφάσεων για κινητοποιήσεις τον Σεπτέμβριο (τρίτο θέμα συζήτησης στην ημερήσια διάταξη) αν δεν δοθεί λύση σε ζητήματα όπως:

Η αύξηση που δόθηκε στο κόμιστρο του ταξί μετά από 13 χρόνια ήταν αποτέλεσμα του αγώνα και της πίεσης που ασκήθηκε από το Προεδρείο του ΣΑΤΑ. Αυτό όμως δεν πρόκειται να μας φιμώσει. Είμαστε μέλη μιας κοινωνίας που υποφέρει. Κύμα ακρίβειας έχει σαρώσει τα πάντα. Καύσιμα, είδη διατροφής, ηλεκτρικό ρεύμα, υπηρεσίες. Βλέπουμε ξεκάθαρα ποιος είναι ο στόχος. Η φτωχοποίηση της πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών και η μετεξέλιξή τους σε φτηνό εργατικό δυναμικό για μεγάλες εταιρείες και τις ψηφιακές πλατφόρμες. Όσο δεν αντιδρούμε, τόσο θα κερδίζουν έδαφος όλοι αυτοί, που ζουν από τον ιδρώτα των εργαζομένων. Ως κλάδος δεν έχουμε μάθει να σκύβουμε το κεφάλι. Δεν παραδοθήκαμε ποτέ αμαχητί και δεν θα το κάνουμε ούτε τώρα. Διαβάζουμε σε ανακοίνωση της Ομοσπονδίας ότι τα προβλήματα του κλάδου οδεύουν προς τη λύση τους. Μακάρι να ήταν αλήθεια. Δεν είναι όμως.

Συνδικάτα ταξί από 28 διαφορετικές χώρες είναι έτοιμα να φτιάξουν το «δικό τους λόμπι»

Στο πλαίσιο των διεργασιών για την δημιουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ταξί, το ΣΑΤΑ σας προσκαλεί σε μία ανοιχτή συζήτηση προκειμένου να αναλυθεί το φιλόδοξο σχέδιο των ευρωπαϊκών συνδικάτων του κλάδου μας.

Όπως ανακοινώθηκε σήμερα το πρωί , η αντιπροσωπεία των ευρωπαϊκών συνδικάτων ταξί που θα συναντηθεί με την Επίτροπο Μεταφορών της Ε.Ε Αντίνα Βαλεάν την Πέμπτη το πρωί, αποτελείται από τους Ana Rita Silva (Πορτογαλία), Julio Sanz (Iσπανία), Karim Asnoun (Γαλλία), Θύμιος Λυμπερόπουλος (Ελλάδα).

Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η συνάντηση μεταξύ του Υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου και του προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου. Συζητήθηκαν ζητήματα που χρήζουν άμεσης νομοθετικής ρύθμισης καθώς και θέματα που αφορούν την συνεργασία με συναρμόδια υπουργεία. Ειδικότερα:

ΚΑΙΡΟΣ