fb  ut  Satataxi RSS Feed

    
    
    
Δελτία Τύπου

‘’Εκεί που μας χρωστούσανε μας πήραν και το βόδι’’ λέει μια σοφή ελληνική παροιμία, που προφανώς αγνοεί η γερμανική εταιρία ΄΄ΒEAT΄΄ και ο εν Ελλάδι εκπρόσωπός της Νίκος Δρανδάκης. Με μια σειρά από εξώδικες διαμαρτυρίες που απέστειλε σήμερα στα γραφεία του ΣΑΤΑ μας κατηγορεί για συκοφαντική δυσφήμιση και προφανώς έχει την εντύπωση ότι μας κατατρόμαξε.

Σας ενημερώνουμε ότι για την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων 2017 δε θα χορηγηθεί στους οδηγούς Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης- ΤΑΞΙ (Ε.Δ.Χ.- ΤΑΞΙ) αυτοκινήτων οικονομική ενίσχυση και συνεπώς το κόμιστρο κάθε διαδρομής Ε.Δ.Χ.- ΤΑΞΙ αυτοκινήτου δεν πρόκειται να επιβαρυνθεί κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για την πληρότητα του αρχείου σας, επισυνάπτεται σχετικό έγγραφο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α..

Σας ενημερώνουμε ότι για την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων 2017 δε θα χορηγηθεί στους οδηγούς Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης- ΤΑΞΙ (Ε.Δ.Χ.- ΤΑΞΙ) αυτοκινήτων οικονομική ενίσχυση και συνεπώς το κόμιστρο κάθε διαδρομής Ε.Δ.Χ.- ΤΑΞΙ αυτοκινήτου δεν πρόκειται να επιβαρυνθεί κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για την πληρότητα του αρχείου σας, επισυνάπτεται σχετικό έγγραφο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α..

Παρασιτισμός και διαπλοκή είναι χαρακτηριστικά των κοινωνιών που διέρχονται κρίση, πολιτική και ηθική.
Η Ελλάδα, τις δεκαετίες του ΠΑΣΟΚ, έζησε την απόλυτη παρακμή. Στήθηκε ένα δημοσιονομικό status, χωρίς αρχές και αξίες, χωρίς εθνικό σχέδιο. Οι μεγάλες ευρωπαϊκές επιδοτήσεις επί των πράσινων ημερών, αντί να χτίσουν τη μεγάλη Ελλάδα, έχτισαν τις βίλες των επιτήδειων και τις χρυσές τουςκαταθέσεις στο εξωτερικό.
Δαιδαλώδες κράτος, χιλιάδες νόμοι και εγκύκλιοι στήθηκαν για να εξυπηρετούν τον παρασιτισμό, για να δημιουργούν παράθυρα, εξυπηρετήσεις και εξαρτήσεις.

Ο οικονομικός ολοκληρωτισμός που πλήττει σήμερα τον Δυτικό κόσμο (προϊόν της Σχολής του Σικάγου,) είναι μια αντιγραφή του μονοπωλιακού χαρακτήρα των αγορών των κομμουνιστικών χωρών. Το ιδιωτικό μονοπώλιο αντί του κρατικού.

Πριν από μερικές ημέρες μάθαμε από τα διεθνή μέσα πως η UBER TAXI κράτησε κρυφή μια κυβερνοεπίθεση που δέχτηκε το 2016, με αποτέλεσμα να υποκλαπούν τα προσωπικά δεδομένα 57 εκατομμυρίων πελατών και οδηγών της παγκοσμίως. Η UBER παραδέχθηκε πως δεν ενημέρωσε ποτέ τις αρμόδιες αρχές, αλλά αντιθέτως πλήρωσε τους χάκερς 100 χιλ. δολάρια για να διαγράψουν τα δεδομένα και να κρατήσουν το περιστατικό μακριά από τη δημοσιότητα.

Δεν ξέρω τι είναι πιο επώδυνο και πιο βλαβερό για τις ανθρώπινες κοινωνίες; Η παρασιτική οικονομία ή η ωραιοποίηση αρρωστημένων ιδεολογημάτων; Η φασιστοποίηση της οικονομίας ή η πλύση εγκεφάλου της ανθρώπινης σκέψης; Οι παγκοσμιοποιημένες αγορές ή τα πολιτικά πιόνια που χρησιμοποιούνται για να τις διαμορφώσουν;

 

Με τα νέα ανδραγαθήματα της Uber, με τα οποία ασχολήθηκε σύσσωμος ο διεθνής και ελληνικός Τύπος έγιναν ακόμη περισσότερα τα ερωτήματα για τη στάση της Νέας Δημοκρατίας απέναντι στην αμερικάνικη πολυεθνική.

 

Από την στιγμή που το Υπουργείο μεταφορών έδωσε στη δημοσιότητα το νομοσχέδιο για τις διαμεσολαβητικές εφαρμογές και τον κανονισμό Λειτουργίας για τα ταξί, δέχτηκα εκατοντάδες μηνύματα συμπαράστασης για τον αγώνα τον δικό μου και του κλάδου μου. Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα:

Η φονική πλημμύρα που έπληξε την Δυτική Αττική και η έντονη ανησυχία  για επιδείνωση της κακοκαιρίας, επιβάλλουν την συμμετοχή όλων των πολιτών στις προσπάθειες  της Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και των σωστικών συνεργείων για την αποκατάσταση των ζημιών.

Η φονική πλημμύρα που έπληξε την Δυτική Αττική και η έντονη ανησυχία  για επιδείνωση της κακοκαιρίας, επιβάλλουν την συμμετοχή όλων των πολιτών στις προσπάθειες  της Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και των σωστικών συνεργείων για την αποκατάσταση των ζημιών.

Συστήθηκε σήμερα σε σώμα το νέο προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Μετά την ψηφοφορία που διεξήχθη το νέο Δ.Σ. έχει ως εξής:

Συστήθηκε σήμερα σε σώμα το νέο προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί. Μετά την ψηφοφορία που διεξήχθη το νέο Δ.Σ. έχει ως εξής:

Το σύστημα διαπλοκής που είχε στηθεί στη χώρα μας από το 2009 και μετά είχε συγκεκριμένη αποστολή και συγκεκριμένο στόχο. Την καθιέρωση μιας σύγχρονης φεουδαρχίας στην οικονομία και την κολιγοποίηση των Ελλήνων. Είναι ένα πλάνο άκρως νεοφιλελεύθερο που υποστηρίχθηκε με φανατισμό από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας, αλλά διακόπηκε πριν την ολοκλήρωσή του τον Γενάρη του 2015.

Με μια ακόμη εκλογική νίκη για την παράταξη ΔΑΚΜΜΕ ΤΑΞΙ – ΠΟΛΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ του Θύμιου Λυμπερόπουλου, ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί.

Με μια ακόμη εκλογική νίκη για την παράταξη ΔΑΚΜΜΕ ΤΑΞΙ – ΠΟΛΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ του Θύμιου Λυμπερόπουλου, ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί.

ΚΑΙΡΟΣ